Протокол №3 команди супроводу учня з ООП 5 клас

Про матеріал

Протокол № 3 засідання команди психолого - педагогічного супроводу учня 5 класу з особливими освітніми потребами за 2022-2023 навчальний рік. Дитина з порушенням інтелектуального розвитку. Навчається за 3 рівнем підтримки.

Перегляд файлу

Протокол № 3

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

____назва навчального закладу____ ЗЗСО І-ІІІ ст.

 

Дата: 01.06.2023 р.

Голова засідання:

Секретар засідання:

Присутні:члени команди супроводу


Порядок денний:

1. Аналіз навчальних досягнень здобувача освіти 5 класу ___ПІП учня___ на кінець 2022-2023 навчального року (представлення портфоліо).

Внесення змін в ІПР, враховуючи зміни в навчальній діяльності учня.

2. Обговорення результатів корекційно-розвивальної роботи.

 

1.СЛУХАЛИ:

___ПІП____ заступника директора з навчальної роботи, яка нагадала, що команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного і успішного навчання дітей з ООП. Команда моніторить виконання ІПР, вносить зміни, щоб організувати якісне навчання дитини з ООП в інклюзивному класі.

 

ВИСТУПИЛИ:

  1. _____ПІП____ – класний керівник 5 класу, яка повідомила, що В’ячеслав став більш активний на уроках, його робота часто залежить від настрою. Протягом дня здатен підтримувати фізичну активність, проте коли втомлюється, діяльність стає менш продуктивною. Часто ображається при бажанні вчителя виправити допущені ним помилки; в цих випадках у нього різко змінюється настрій, стає примхливим, вередує, може відмовлятися від роботи. 

В’ячеслав має дружні стосунки з однокласниками. Іноді виникають конфлікти з однолітками. Потребує постійної допомоги вчителя, асистента вчителя.

  1. ___ПІП____ – асистент вчителя, яка повідомила, що в дитини є інтерес до навчання. Намагається стежити за власними речами, самостійно готувати необхідне шкільне приладдя до уроків. Володіє навичками самообслуговування.

Протягом року у дитини з ООП спостерігалося стійке позитивне ставлення до навчання та нестабільна навчальна мотивація. Учень не завжди був активним на уроках. У нього простежується позитивна динаміка фізичної, комунікативної, емоційно-вольової, мовленнєвої та когнітивної сфер розвитку. Здобувач освіти будує невеличке усне та письмове (в основному з допомогою дорослого) висловлювання на задану тему. Висловлюється в основному простими реченнями. Вчить уривки віршів напам’ять, але декламує невиразно, швидко забуває вивчене. Читання учня несвідоме. Читає переважно поскладово або цілими словами, якщо слово невелике. Учень охоче бере участь у різноманітних практичних роботах з різних навчальних предметів, виховних заходах.

  1. ___ПІП____ – вчитель природознавства та фінансової грамотності, повідомила, що учень проявляє інтерес до вивчення предмета, цікавиться вивченням нового та бере участь в обговоренні теми уроку. Часто дає відповіді на запитання, роботи виконує з помилками, потребує постійного контролю з боку вчителя та асистента вчителя, адже самостійно прочитати завдання не може.
  2. ___ПІП____ – вчитель інформатики, повідомила, що учень активно працює на уроці за вказівками вчителя, став трохи краще сприймати та запам’ятовувати вербальний матеріал. Спостерігається невеликий прогрес у розвитку пам’яті. В пригадуванні та відтворенні навчального матеріалу досі є труднощі, але разом з тим помітний поступовий перехід від механічного до смислового запам’ятовування. Увага стала більш стійкою, хоча він усе ще часто відволікається на уроках на зовнішні подразники. Простежується незначна позитивна динаміка у розвитку в дитини з ООП довільної уваги.
  3. ____ПІП___ – вчитель англійської мови, яка повідомила, що учень матеріал засвоює на низькому рівні, вимова нечітка, порушена, Деякі теми опанувати не може. Відповіді на уроках – неточні та неповні. Майже всі завдання виконує з допомогою вчителя або асистента. Самостійність на уроках переважно низька. На уроках інформатики намагається проявити свою самостійність, відмовляється від допомоги дорослого.
  4. ___ПІП____ – вчитель фізичної культури, який повідомив, що В’ячеслав завжди активний та уважний на уроці, цілеспрямований. Вправи та завдання виконує чітко за інструкцією вчителя. Проявляє свої фізичні здібності, проявляє високий рівень досягнень.
  5. ____ПІП____ – вчитель математики, яка повідомила, що більшість тем з математики учень засвоює. З допомогою вчителя або асистента читає та записує числа в межах 10000 з помилками, самостійно виконує приклади на додавання та віднімання, множення та ділення в стовпчик (користуючись таблицею множення, калькулятором чи лінійкою), встановлює послідовність дій у виразах з дужками та без дужок з допомогою, може виконувати дії з простими дробами, будує прямі, гострі, тупі кути з допомогою асистента, має труднощі під час розв’язання простих рівнянь. Самостійно виконувати завдання за зразком чи аналогією не може. Розв’язує лиш прості задачі на дві дії з допомогою. З контрольними роботами з математики самостійно не справляється. У засвоєнні математичних знань та формуванні обчислювальних навичок у дитини з ООП частковий прогрес. Здобувач освіти потребує постійної допомоги вчителя або асистента. Рівень засвоєння ним математичних знань – середній.

 Ухвалили:

  1. Вважати динаміку розвитку та навчання за 2022-2023 н.р., __ПІП учня____ позитивною.
  2. Внести зміни в Індивідуальну програму розвитку, врахувати зміни в навчальній діяльності учня, яких цілей досягнуто.
  3. Рекомендувати батькам контролювати поведінку дитини, його внутрішній стан, виділяти час для спілкування та брати активну участь в навчальному процесі.
  4. Педагогам тісно співпрацювати надалі для досягнення мети. Індивідуальний супровід учня, адаптувати програми для навчання, використовувати допоміжні засоби навчання, урізноманітнювати методи і прийоми навчання. Працювати з учнем для розвитку його сильних сторін, емоційно насичувати спілкування з дитиною, постійно спонукати до пральної вимови, більше читати і переказувати тексти. Застосовувати уповільнений темп навчання, надавати більше часу для обдумування відповіді та запису, застосовувати повторюваність, закріплювати новий матеріал з опорою на наочність. Створювати умови, які стимулюватимуть навчання і виникнення втоми.

 

  1. СЛУХАЛИ:

___ПІП___ – заступник директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що учню надавали такі корекційні заняття: заняття з практичним психологом 1 година на тиждень, заняття з вчителем-логопедом 2 години на тиждень, заняття з вчителем-дефектологом 1 година на тиждень.

___ПІП___ – практичний психолог, яка повідомила, що за результатами проведених корекційних занять можна сказати, що у пізнавальній діяльності В’ячеслава має певні зміни на краще. Він відразу включається в процес навчання, виконує інструкції вчителя, уважна, старанна, творча, любить фантазувати. Зустрічаючи перешкоди чи труднощі в емоційно-вольовому аспекті емоційні реакції жваві, переважають емоції в поведінці.

 _____ПІП____ – корекційний педагог, яка повідомила, що заняття учневі йдуть на користь, він став краще читати, вивчає короткі вірші, переказує прочитане. Під час заняття учень спокійний та бере активну участь у виконанні завдань, завжди дотримується вказівок вчителя.   

 Ухвалили:

  1. Роботу корекційних педагогів вважати задовільною.
  2. Залучати дитину до позакласних та позашкільних заходів з метою соціалізації.

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу:

______________  – заступник директора з НВР;

______________  – вчитель природознавства, фінансової грамотності;

______________  – фахівець ІРЦ;

______________ – класний керівник, вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури;

______________  – асистент вчителя;

______________  – вчитель здоров’я, безпеки та добробуту;

______________  – вчитель англійської мови, технологій;

______________  – вчитель інформатики;

______________  – вчитель історії;

______________  – вчитель образотворчого мистецтва;

______________  – вчитель математики;

______________  – вчитель фізичного виховання;

______________  – корекційний педагог;

______________   – практичний психолог, вчитель музики;

______________   – мати учня.

 

docx
Пов’язані теми
Інші матеріали
Інкл
Додано
4 вересня 2023
Переглядів
3541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку