Протокол № ____
засідання команди психолого - педагогічного супроводу дитини з ООП
_____________гімназії №___
ПІП дитини
від ___.05.2024 р.
Присутні :
___________ - заступник директора з НВР;
___________ - фахівець (консультант) вчитель - дефектолог «ІРЦ № -»
___________– класний керівник,
асистент вчителя;
__________ - практичний психолог;
__________ - вчитель- логопед;
___________- вчитель- дефектолог.
_____________ – вчитель украЇнськоЇ мови;
_____________ – вчитель української літератури;
_____________ – вчитель англійської мови;
_____________ – вчитель математики;
_____________ – вчитель біології;
_____________ – вчитель географії;
_____________– вчитель історії;
_____________ - вчитель інформатики;
_____________- вчитель зарубіжної літератури;
_____________- вчитель фізичної культури;
_____________ - вчитель трудового навчання.
Мати учня:
_____________________
Всього: ___
Порядок денний:
Слухали : ЗДНВР ________., вчителів предметників та класного керівника, яка запропонувала ознайомитися з навчальними досягненнями учня та відслідкувати динаміку розвитку.
Виступили:
Класний керівник: _____________, яка ознайомила присутніх з результатами засвоєння навчальної програми учня з ООП за ІI семестр 2023 – 2024 н.р.. Розписати основні предмети (вказати, що засвоїла дитина, що вміє, результати оцінювання учнів, вказати рівень. Вказуємо тільки досягнення, не коментуємо те, чого дитина не знає. Порівнюємо з I семестром) інформацію надають вчителі.
__________ – вчитель української мови.
__________ – вчитель української літератури.
__________ – вчитель англійської мови.
___________– вчитель зарубіжної літератури.
___________ – вчитель математики.
___________ – вчитель біології.
___________ – вчитель географії.
___________ – вчитель історії.
___________ – вчитель інформатики
Ухвалили:
1. Вважати динаміку розвитку та навчання за ІI семестр 2023 – 2024 н.р., учня ___ класу з ООП задовільною. Основні завдання на ІІ семестр 2023 – 2024 н.р. вважати виконаними.
Слухали:
______________, заступника директора з навчально – виховної роботи, яка коротко проаналізувала процес організації освітньої діяльності в КГ № ____, про те, що в даному навчальному закладі задовільно здійснюється комплекс додаткових постійних послуг в освітньому процесі.
Виступили:
____________, асистент вчителя, яка ознайомила присутніх з результатами моніторингу (вказати, що засвоїла дитина, що вміє. Вказуємо тільки досягнення, не коментуємо те, чого дитина не знає. Порівнюємо з I семестром). Пише асистент вчителя .
_____________, вчитель - дефектолог, яка зазначила, що …..
_____________, вчитель - логопед, яка зазначила, що …..
_____________, практичний психолог, яка зазначила, що …..
Ухвалили:
3. Обговорення результатів виконання ІПР учня ___ класу _________за ІI семестр 2023 – 2024 н.р.
Слухали:
_____________, класного керівника, яка ознайомила присутніх з результатами виконання ІПР учня ___ класу ____________________ за ІI семестр 2023 – 2024 н.р.
Робота класного керівника була направлена на: ……
Робота вчителів – передметників зосереджувалася на: …….
Корекційні педагоги працювали над: ………
Ухвалили:
Поставленні завдання з ІПР на ІI семестр 2023 – 2024 н.р. вважати виконаними. Перевести учня до _____ класу. Раніше виставлені рівні підтримки відповідають потенційним можливостям учня, є актуальними. (якщо висновок про комплексну оцінку розвитку було оновлено, вказати коли саме було оновлено та рівень підтримки) Індивідуальна програма розвитку, потребує перегляду у наступному навчальному 2024-2025 році з урахуванням потенційних можливостей учня.
Слухали:
_________, асистента вчителя, яка ознайомила присутніх з результатами виконання ІПР учня ___ класу _________ за ІI семестр 2023 – 2024 н.р. (вказуємо заплановані дії на наступний навчальний рік, яку допомогу потребує дитина)
Під час роботи з учнем ___________ у новому навчальному році використовувати інноваційні методи та технології для стимулювання і розвитку потенційних можливостей дитини.
Підвищувати рівень мовного розвитку, покращувати математичний рівень знань. Працювати над формуванням мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку. Використовувати візуалізацію, розвивати зорову пам’ять, включати в корекційно-розвиткову роботу вправи на просторове орієнтування. Під час освітньої діяльності працювати над труднощами в оволодінні програмним матеріалом, стимулювати дії дитини до прояву самостійного інтересу до процесів та явищ, що відбуваються в природі та соціумі. Сприяти прояву самостійної діяльності. (Текст приблизний, підлягає зміні та коригуванню)
Ухвалили:
Основними завданнями на І семестр 2023 – 2024 н.р. вважати:
- Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;
- Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;
- Підвищення рівня розумового розвитку;
- Соціальна адаптація дитини.
Голова засідання __________
Секретар __________
Мати дитини __________
Члени команди:
Вказуємо ПІП всіх членів команди супроводу дитини