Протокол № 4 засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

Про матеріал
Протокол № 4 засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (травень)
Перегляд файлу

Протокол № ____

засідання  команди  психолого - педагогічного супроводу дитини  з ООП

_____________гімназії  №___

                                         ПІП дитини

 

від ___.05.2024 р.

 

Присутні :

 

___________ - заступник  директора з НВР;

___________ - фахівець (консультант) вчитель  - дефектолог   «ІРЦ № -»

___________– класний керівник,

                         асистент вчителя;

__________ -  практичний психолог;

__________ -  вчитель- логопед;

___________- вчитель- дефектолог.

 

Вчителі предметники:

 

_____________ – вчитель украЇнськоЇ мови;

_____________ – вчитель української літератури;

_____________ – вчитель англійської мови;

_____________ – вчитель математики;

_____________ – вчитель біології;

_____________ – вчитель географії;

_____________– вчитель історії;

_____________ - вчитель інформатики;

_____________-  вчитель зарубіжної літератури;

_____________- вчитель фізичної культури;

_____________ - вчитель трудового навчання.

Мати учня:

_____________________

Всього: ___

Порядок денний:

 

  1. Проміжний моніторинг досягнень навчання  учня ___ класу  ПІП дитини за II семестр  2023-2024 н.р. 
  2. Проміжний моніторинг корекційно - розвивальних занять учня з ООП за  II семестр 2023 – 2024 н.р.
  3. Аналіз ефективності засвоєння навчального матеріалу дитиною. Результати виконання ІПР за  II семестр 2023 – 2024 н.р.
  4. Ефективне планування ІПР на наступний навчальний 2024-2025 рік .

 

  1. Проміжний моніторинг досягнень навчання  учня ___ класу ПІП дитини  за II семестр  2023-2024 н.р. 

 

Слухали : ЗДНВР ________., вчителів предметників та класного керівника,  яка запропонувала ознайомитися з навчальними досягненнями учня та відслідкувати динаміку розвитку.

 

Виступили:

Класний керівник: _____________, яка ознайомила присутніх з результатами засвоєння навчальної програми учня з ООП за ІI семестр 2023 – 2024 н.р.. Розписати основні предмети (вказати, що засвоїла дитина, що вміє, результати оцінювання учнів, вказати рівень. Вказуємо тільки досягнення, не коментуємо те, чого дитина не знає. Порівнюємо  з I семестром) інформацію надають вчителі.

 

__________ – вчитель української мови.

 

__________ – вчитель української літератури.

 

          __________ – вчитель англійської мови.

 

___________– вчитель зарубіжної літератури.

 

___________ – вчитель математики.

       

___________ –  вчитель біології.

 

___________ – вчитель географії.

 

___________ – вчитель історії.

 

___________ – вчитель інформатики

 

    

 

Ухвалили:

1. Вважати динаміку розвитку та навчання за ІI семестр 2023 – 2024 н.р., учня ___ класу з ООП задовільною. Основні завдання на ІІ семестр 2023 – 2024 н.р. вважати виконаними.

 

  1. Проміжний моніторинг корекційно - розвивальних занять учня з ООП за II семестр 2023 – 2024 н.р.

 

Слухали:

______________, заступника директора з навчально – виховної роботи, яка коротко проаналізувала процес організації освітньої діяльності в КГ № ____, про те, що в даному навчальному закладі задовільно здійснюється комплекс додаткових постійних послуг в освітньому процесі.

 

      Виступили:

       ____________, асистент вчителя, яка ознайомила присутніх з результатами моніторингу (вказати, що засвоїла дитина, що вміє. Вказуємо тільки досягнення, не коментуємо те, чого дитина не знає. Порівнюємо  з I семестром). Пише асистент вчителя .

 

       

 _____________, вчитель - дефектолог, яка зазначила, що …..

 

       _____________, вчитель - логопед, яка зазначила, що …..

 

       _____________, практичний психолог, яка зазначила, що …..

 

     Ухвалили:

  1.   Подану інформацію та результати спостереження  взяти до уваги і використовувати при заповненні виконаних результатів в індивідуальній програмі розвитку дитини за II семестр 2023-2024 навчального року.
  2.   Здійснювати корекційно – педагогічний супровід щодо підтримки та допомоги дитині у вирішенні завдань особистісного розвитку.
  3.   Залучати дитину до позакласних занять, позаурочних заходів з метою соціалізації в колективі.

 

3. Обговорення результатів виконання ІПР учня ___ класу  _________за ІI семестр 2023 – 2024 н.р.

 

Слухали:  

_____________,  класного керівника, яка ознайомила присутніх з результатами виконання ІПР учня   ___ класу  ____________________ за ІI семестр 2023 – 2024 н.р.

     

 Робота класного керівника  була  направлена на: ……

     

 Робота вчителів – передметників  зосереджувалася на: …….

     

 Корекційні педагоги працювали  над: ………

      

 

Ухвалили:

Поставленні завдання з ІПР на ІI семестр 2023 – 2024 н.р. вважати виконаними. Перевести учня  до  _____ класу. Раніше виставлені рівні підтримки відповідають потенційним можливостям учня, є актуальними. (якщо висновок про комплексну оцінку розвитку було оновлено, вказати коли саме було оновлено та рівень підтримки)   Індивідуальна програма розвитку, потребує перегляду у наступному навчальному 2024-2025 році  з урахуванням потенційних можливостей учня.

 

  1. Ефективне планування ІПР на наступний навчальний 2024-2025 рік.

Слухали:  

_________, асистента вчителя, яка ознайомила присутніх з результатами виконання ІПР учня  ___ класу  _________  за ІI семестр 2023 – 2024 н.р. (вказуємо заплановані дії на наступний навчальний рік, яку допомогу потребує дитина)

 

 

  Під час роботи з учнем ___________ у  новому навчальному році  використовувати інноваційні методи та технології для стимулювання і розвитку потенційних можливостей дитини.

Підвищувати рівень мовного розвитку, покращувати математичний рівень знань. Працювати над формуванням мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку.  Використовувати візуалізацію, розвивати зорову пам’ять, включати в корекційно-розвиткову роботу вправи на просторове орієнтування. Під час освітньої діяльності працювати над труднощами в оволодінні програмним матеріалом, стимулювати дії дитини до прояву самостійного інтересу до процесів та явищ, що відбуваються в природі та соціумі. Сприяти прояву самостійної діяльності. (Текст  приблизний, підлягає зміні та коригуванню)

 

   Ухвалили:

 

   Основними завданнями на І семестр 2023 – 2024 н.р. вважати:

   - Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;

   - Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;

   - Підвищення рівня розумового розвитку;

   - Соціальна адаптація дитини.

 

 

 

Голова засідання                                                               __________

 

Секретар                                                                            __________

 

Мати дитини                                                                     __________

 

Члени команди:

      

Вказуємо ПІП всіх членів команди супроводу дитини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 липня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку