- всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
- збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я вихованців;
- виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;
- формування у школярів бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;
- формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;
- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;
- виховання школяра як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Протоколи засідань
методичного об’єднання класних керівників
Протокол № 1
засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників
Дата проведення: 01.09.2017
Присутні: класні керівники, керівник МО.
Порядок денний:
1. Аналіз роботи методоб’єднання за минулий рік.
2 Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на новий навчальний рік.
3. Обмін досвідом між класними керівниками:
• виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей;
• виховання в контексті життєтворчості особистості;
• шляхи формування національної свідомості;
4. Впровадження особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у школі.
5. Оформлення документації класними керівниками
1 питання
Слухали: доповідь голови ШМО класних керівників -------------------------- про аналіз роботи класних керівників за 2016- 2017 навчальний рік та основні завдання на 2017 – 2018 навчальний рік
Слухали: доповідь голови ШМО класних керівників ------------------------ про завдання і принципи планування виховної роботи в 2017– 2018 навчальному році.
Виступили класні керівники, які поділились своїм досвідом з питань виховання творчої, гуманної, толерантної особистості школяра.
4 питання
Слухали: виступ -------------------., яка наголосила на важливості впровадження особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у школі.
5 питання
Слухали:. виступ класних керівників про оформлення документації класними керівниками та про нормативні документи, які необхідні при здійсненні виховної роботи
Ухвалили:
1. Затвердити перспективний план роботи шкільного МО класних керівників на 2016 – 2017 навчальний рік
2. У 2017 – 2018 н.р. продовжувати працювати над проблемним питанням «Формування творчої, гуманної, толерантної особистості школяра».
3. Впроваджувати особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у школі.
4. Класними керівникам оформлювати документацію керуючись нормативно-правовою базою класного керівника.
Голова ШМО ------------------------------
Секретар -----------------------------
Протокол № 2
засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників
-----------------------------------------
Дата проведення: 27 10. 12017
Присутні: класні керівники, керівник МО, практичний психолог.
Порядок денний:
1 Доповідь на теми « Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків» на основі гуманізації сучасної освіти»
2 Особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями
3 Роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів
4 Психолого-педагогічні методи і прийоми у діагносто-корекційній роботі класного керівника з дітьми девіантною поведінкою.
1 питання
Слухали: виступ доповідь голови ШМО класних керівників ----------------------- на тему «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків» на основі гуманізації сучасної освіти»
2 питання
Слухали: виступ -------------- ------------------------ які розповіли про собливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями
3 питання
Слухали: виступ заступника директора з ВР ----------------------- про роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів
4 питання
Слухали: виступ практичного психолога -----------------------, яка розповіла про психолого-педагогічні методи і прийоми у діагносто-корекційній роботі класного керівника з дітьми девіантною поведінкою.
Ухвалили:
Голова ШМО ------------------------
Секретар -----------------------
Протокол № 3
засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників
------------------------------------------------
Дата проведення: 26.12.2017
Присутні: класні керівники, керівник МО, практичний психолог.
Порядок денний:
1.Інноваційні форми, методи і прийоми морального виховання.
2. Творчий портрет класного керівника.
3. Огляд методичної літератури з виховної роботи.
4. Доповідь на тему «Підлітковий вік та його особливості»
1 питання
Слухали: -------------------------., яка розповіла про застосування інноваційних форм, методів і прийомів у вихованні.
2 питання
Слухали: Класного керівника 6 – Г класу -------------------- яка наголосила, що проблема творчості в наші дні стала настільки актуальною, що нині є проблемою століття і лише творчий вчитель може йти в ногу з часом і виховувати творчих дітей.
3 питання
Слухали: голову ШМО класних керівників --------------------------- яка ознайомив з новинками методичної літератури з виховної роботи.
4 питання
Слухали: Доповідь ----------------- про особливості розвитку дітей підліткового віку.
Ухвалили:
Голова ШМО --------------------------------
Секретар -------------------