Протоколи засідань методичного об’єднання класних керівників

Про матеріал

Основні напрямки роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників:

- всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;

- збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я вихованців;

- виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;

- формування у школярів бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;

- формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;

- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;

- виховання школяра як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;

- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Протоколи засідань

методичного об’єднання класних керівників

Картинки по запросу перо

 

 


Протокол № 1

засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників

 

Дата проведення: 01.09.2017

Присутні: класні керівники, керівник МО.

Порядок денний:

1. Аналіз роботи методоб’єднання за минулий рік.

2 Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на новий навчальний рік.

3. Обмін досвідом між класними керівниками:

   виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей;

• виховання в контексті життєтворчості особистості;

• шляхи формування національної свідомості;

4. Впровадження особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у   школі.

5. Оформлення документації класними керівниками

1 питання

Слухали: доповідь голови ШМО класних керівників -------------------------- про аналіз роботи класних керівників за 2016- 2017 навчальний рік та основні завдання на 2017 – 2018 навчальний рік

  1. питання

Слухали: доповідь голови ШМО класних керівників ------------------------ про завдання і принципи планування виховної роботи в 2017– 2018 навчальному році.

  1. питання

Виступили класні керівники, які поділились своїм досвідом з питань виховання творчої, гуманної, толерантної особистості школяра.

4 питання 

Слухали: виступ -------------------., яка наголосила на важливості впровадження особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у   школі.

5 питання

Слухали:. виступ класних керівників про оформлення документації класними керівниками та про нормативні документи, які необхідні при здійсненні виховної роботи

Ухвалили:

1. Затвердити перспективний план роботи шкільного МО класних   керівників на 2016 – 2017 навчальний рік

2. У 2017 – 2018 н.р. продовжувати працювати над проблемним питанням «Формування творчої, гуманної, толерантної особистості школяра».

3.  Впроваджувати особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у   школі.

4. Класними керівникам оформлювати документацію керуючись нормативно-правовою базою класного керівника.

 

Голова ШМО                   ------------------------------

 

Секретар                          -----------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол № 2

засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників

-----------------------------------------

Дата проведення: 27 10. 12017

Присутні: класні керівники, керівник МО, практичний психолог.

Порядок денний:

1 Доповідь на теми « Організація системи профілактики правопорушень серед дітей  та підлітків» на основі гуманізації сучасної освіти»

2  Особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями

3 Роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів

4 Психолого-педагогічні методи і прийоми у діагносто-корекційній роботі класного керівника з дітьми девіантною поведінкою.

1 питання

Слухали: виступ доповідь голови ШМО класних керівників ----------------------- на тему «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей  та підлітків» на основі гуманізації сучасної освіти»

2 питання

Слухали: виступ -------------- ------------------------ які розповіли про собливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями

3 питання

Слухали: виступ заступника директора з ВР ----------------------- про роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів

4 питання

Слухали: виступ практичного психолога -----------------------, яка  розповіла про психолого-педагогічні методи і прийоми у діагносто-корекційній роботі класного керівника з дітьми девіантною поведінкою.

Ухвалили:

  1. Продовжувати діагностику та профілактику правопорушень серед учнів школи.
  2. Звертати більше уваги на учні, які потребують контролю.
  3. Удосконалювати роботу ради профілактики
  4. Застосовувати методи і прийоми у роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою
  5. Провести  анкетування з питання виявлення  правопорушень у своїх класних колективах.

 

Голова ШМО                   ------------------------

 

Секретар                          -----------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол № 3

засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників

------------------------------------------------

Дата проведення: 26.12.2017

Присутні: класні керівники, керівник МО, практичний психолог.

Порядок денний:

1.Інноваційні  форми, методи і прийоми морального виховання.

2. Творчий портрет класного керівника.

3. Огляд методичної літератури з виховної роботи.

4. Доповідь на тему «Підлітковий вік та його особливості»

1 питання

Слухали:  -------------------------., яка розповіла про застосування інноваційних форм, методів і прийомів у вихованні.

2 питання

Слухали: Класного керівника 6 – Г класу -------------------- яка наголосила, що проблема творчості в наші дні стала настільки актуальною, що нині є проблемою століття і лише творчий вчитель може йти в ногу з часом і виховувати творчих дітей.

3 питання

Слухали: голову ШМО класних керівників --------------------------- яка ознайомив з новинками методичної літератури  з виховної роботи.

4 питання 

Слухали: Доповідь -----------------  про особливості розвитку дітей підліткового віку.

Ухвалили:

  1. Застосовувати інноваційні методи і прийоми виховання.  
  2. Систематизувати матеріал передового педагогічного досвіду з виховної роботи.    
  3.  Підготувати і провести анкетування по виявленню рівня сформованості морально-етичних і моральних якостей.
  4. Постійно вивчати психологічні і вікові особливості учнів. Застосовувати особистісно-зорієнтований підхід до виховання учнів.
  5. Постійно опрацьовувати новинки методичної літератури з питань виховання.

 

Голова ШМО                   --------------------------------

 

Секретар                          -------------------

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Волинець Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яковишин Олег Іванович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Царук Людмила Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Рогозняк Валентина Танасіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
32017
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку