Презентація на тему "Формування професійно-педагогічної компетентності здобувачів освіти в процесі педагогічної практики"

Про матеріал

Презентація на тему "Формування професійно-педагогічної компетентності здобувачів освіти в процесі проходження педагогічної практики"

Перегляд файлу

image

 Навчальний     план       спеціальності image

image image

image
image

013 Початкова освіта передбачає проходження педагогічної практики «Пробні заняття та уроки» в 4-му та 5-му семестрах щотижнево згідно з розкладом

 Мета практики: конкретизація, вдосконалення і розвиток необхідних професійних якостей вчителя початкової школи

image За період практики кожен студент повинен провести не менше 4-ох виховних занять або заходів; взяти   участь    у спостереженні    та аналізі   занять   своїх одногрупників;  спостерігати    виховні можливості уроків вчителя     в закріпленому класі.


 Основні завдання

педагогічної практики


Навчальні                       Виховні

Наукові


-                   imageзабезпечення зв'язку теоретичних знань фахових дисциплін із реальним  педагогічним процесом, використання їх у розв’язанні конкретних навчальних,  розвивальних і виховних завдань;  - розвиток у практикантів уміння проводити години спілкування з використанням сучасних  методів і прийомів навчальнопізнавальної діяльності;

-                   формування у     студентів психологічної готовності до роботи в школі

-                   поглиблення теоретичних знань студентів із фахових дисциплін, вивчення  передового педагогічного досвіду вчителів і вироблення творчого підходу до 

педагогічної діяльності

-                   виховання в студентів стійкого інтересу і любові до професії вчителя;

-                   формування в майбутніхфахівців освіти педагогічних вмінь і навичок, що сприяють  розвиткові у них професійних якостей, потреби в педагогічній

самоосвіті

 Основні завдання

педагогічної практики

-                   imageправильно визначати типи занять, їх організаційну структуру залежно від  мети, змісту, вікових особливостей учнів та конкретних умов проведення  годин спілкувань, організаційні форми, методи й засоби проведення уроків у відповідності з  дидактичними принципами навчання, враховуючи вікові, психологічні особливості  учнів й конкретні умови навчання;

Професійні

-                   формувати навчальну, виховнумету заняття;

-                   добирати, а в разі необхідностівиготовляти        роздавальний матеріал,    наочність        до        занять відповідно    до їх   пізнавальної мети;

-                   своєчасно й уміло застосовуватизасоби ІКТ для проведення

пробних та залікових занять;

-                   стимулювати інтерес та активність учнів до засвоєння знань, розвивати їхню  увагу, мислення, мовлення;

-                   давати психологопедагогічний аналіз позакласних заходів, проведених студентами

конкретної групи;

-                   самостійно вивчати передовий педагогічний досвід учителів, робити  відповідні висновки, які розкривали б особливості професії вчителя, узагальнювати  й використовувати його в своїй навчальній роботі в коледжі (написання рефератів, 

доповідей, курсової роботи)


image Під час педагогічної практики розвиваються загальні та формуються  загальні та спеціальні фахові компетентності студентів, необхідні для ефективної професійної  діяльності. Система педагогічної практики сприяє формуванню здатності  розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що передбачають  застосування теоретичних положень і методів педагогіки, психології та окремих  методик навчання

image В Концепції «Нової школи» зазначено, що для базової школи актуальні наскрізні теми:

Перша тема — безпека і здоров’я людини. Це дуже важливо і без сумніву актуально, зокрема в нашій країні під час агресії та інформаційної гібридної війни, яка відбувається.

Друга тема — це громадянська активність. Ми розуміємо, що країну може змінювати саме активна громадянська позиція і формувати її в дітей — важливе завдання оновленої школи.

Третя — фінансова грамотність і підприємливість.

Четверта — охорона навколишнього середовища і сталий розвиток.

image

image image

imageimageimage Мету, завдання, Концепцію НУШ та  професійнопедагогічні компетентності здобуті при вивченні теоретичного матеріалу, здобувачі освіти реалізовують під час проведення годин спілкування, використовуючи різні форми та image методи, а саме:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Спеціальні компетентності:

image   СК1 Здатність    до планування, моделювання, конструювання, проектування, організації освітнього процесув початковій школі.

 СК2 Здатність до використання відкритих ресурсів, інформаційнокомунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі.

 СК3 Здатність дотримуватись вимог нормативно-правових документів,що регламентують організацію освітнього процесу в початковійшколі.

Спеціальні компетентності:

 СК4 Здатність до організації та проведення педагогічної діагностики учня.

image СК5 Здатність визначати мету та завдання освітньогопроцесу, коригувати його шляхом зіставлення проміжних результатів із запланованими.  СК6 Здатність добирати доцільні методи, засоби і форми навчання відповідно до визначених мети і завдань уроку, іншої форми навчання з урахуванням специфіки змісту навчального матеріалу та індивідуальних особливостей учнів.

 Отже, педагогічна практика студентів  сприяє: розвитку та вдосконаленню професійно-комунікативної компетентності;

imageздатності актуалізовувати та застосовувати комунікативні знання, навички, вміння, настанови, стратегії й тактики комунікативної поведінки, здобутий досвід комунікативної діяльності; а також індивідуально-психологічні якості особистості задля успішного здійснення в конкретних умовах педагогічної комунікативної діяльності з молодшими школярами, батьками, колегами.

  Ми дуже вдячні за таку тісну

співпрацю із закладамиосвіти;

за надану студентам можливість зануритися в реальне освітнє середовище.

image Пропозиція продовжити подальшу співпрацю з закладами освіти для реалізаціїякісної практичної підготовки майбутніх фахівців. Працювати над розширенням форм спілкування викладачів коледжу та вчителів закладів загальної середньої освіти

pdf
Додано
6 травня
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку