Ранкова зустріч
Чи можна навчитися бути здоровим?
Вчитель 4-А класу
СТЕЦЕНКО Н.В.
Мета: виховувати у дітей цілісне ставлення до власного здоров’я, мотивувати бажання дбайливо ставитися до нього; сприяти усвідомленню необхідності ведення здорового способу життя; поглибити знання, що здоров’я кожної людини залежить від неї самої; прищеплювати інтерес до знань про здоров’я та берегти своє здоров’я; виховувати бажання бути здоровими.
Хід заняття
І ВІТАННЯ (Діти перед зустріччю позначають свій настрій)
Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.
-Бачу ви позначили всій настрій, тож бажаю, щоб ваш настрій супроводжував весь день.
-Вітання – це перший комплімент ранкової зустрічі.
Хто здоровий, той сміється.
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини.
Наш девіз: «У НАС Є ТИ. У НАС Є Я. МИ – ДРУЖНІЙ КЛАС, ОДНА СІМ’Я»
– НЕХАЙ, РАНКОВА ЗУСТРІЧ ПРИНЕСЕ ДЛЯ ВАС РАДІСТЬ, НАЛАШТУЄ НАС НА ПОЗИТИВ І ПРОДУКТИВНУ ПРАЦЮ
Вправа «Привітаймося»
Д-добра, довіри, делікатності
О- оптимізму, оригінальності
Б- благополуччя, бадьорості
Р-радості, рішучості, рівноваги
О-організованості,
Г- грамотності, гордості, гнучкості
О- об’єктивності
Р- розуму, розмаїття
А-активності, адекватності
Н-натхнення, новин
К- креативності, кмітливості, командної роботи
У- удачі, успіхів, усмішок
Н- настрою, надій
А- артистичності
М- миру,мрій, мелодійності
(Прикріпивши кульку на фліпчат діти сідають за парти)
ІІ ЩОДЕННІ НОВИНИ ( Надаємо слово черговим)
Вправа «Мікрофон»
пора року __осінь____
Сьогодні _21__ листопада
День тижня _четвер_____
Заповнюємо календарик погоди
температура ____
напрям вітру________
стан неба______
опади_____
3. Тема місяця ____________________
Тема тижня ______________________
Тема дня_________________________
-А ще сьогодні День гідності і свободи. Це день відваги українців, подвиги нашого народу за боротьбу прав людини. Це наші цінності, які ми повинні зберігати і передавати майбутнім поколінням.
ІІІ ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
- Що найважливіше в житті людини? (відповіді дітей)
-Звичайно, що здоров’я. Міцне здоров’я. Бо здоров’я –це головне.
- Чи треба дбати про здоров’я ?
-А ще з давніх давен вітаючись бажали один одному доброго здоров’я, здоровенькі були, здраствуйте. Завжди бажали людині здоров’я.
- Отже, тема нашої ранкової зустрічі Чи можна навчитися бути здоровим? Сьогодні ми продовжимо з вами говорити про найбільше багатство людини – її здоров’я. Розширимо свої знання про здоров’я та способи його покращення та збереження.
- Давайте, уявимо ситуацію, що ви заблукали у густому лісі, там досить небезпечно. І ви зустріли дороговказ, що ви оберете?
-Отже, спробуємо рухатись цією дорогою і побачимо, що вона нам приготувала, але ж пам’ятайте, це густий темний ліс.
-НЕХАЙ, КОЖЕН ЗАПАМ’ЯТАЄ, БЕЗ ЗДОРОВ’Я ЩАСТЯ НЕ БУВАЄ!
1.Бесіда про здоров’я
Найбільше багатство – це здоров’я людини. Давайте, поміркуємо, як ви розумієте цей вислів?
- Правда, здоров’я є найціннішим, що має людина. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, смілива, вона має гарний настрій, прекрасно себе почуває, займається улюбленими справами, їздить відпочивати, гарно навчається, може робити те, що їй по душі і до вподоби. Але коли щось болить, це зовсім навпаки.
А ось на нашій дорозі 1 перепона
Ми зможемо її подолати виконавши завдання.
Вправа «Асоціативний кущ»
-Як берегти своє здоров’я? (думки дітей)
Рухаємося далі.
2 перепона
А ось на нашій дорозі хижаки і від них наступне випробовування для нас.
Вправа «Обери для себе» (вправа з цеглинками ) зелений колір- «обираю» , червоний –«не обираю»
1.Миття рук перед їжею лише в обід.-
2. Перебувати на свіжому повітрі+
3.Тривале сидіння біля комп’ютера-
4. Загартовування+
5. Правильне раціональне харчування+
6. Паління цигарок-
7. Миття рук завжди перед їжею.+
8. Гризти нігті.-
9.Чищення зубів+
10. Сонячні ванни+
11. Робити щеплення+
12. Багато їсти солодкого -
13. Їсти 1 раз в день-
14. Розмовляти під час прийняття їжі-
15. Не пережовувати-
16. Вживати багато цукру і солі-
17. Вживати свіжі овочі і фрукти+
-Найдорожчий скарб, що має людина – це її здоров’я. Ми маємо обирати та дотримуватися важливих чинників для себе.
Рухаємось далі.
3 перепона
Небезпечний місточок. І щоб успішно нам його перейти маємо виконати наступне завдання.
Вправа «Добери іменник»
Здоров’я –це …..спорт, їжа, гігієна, загартування, настрій, радість, свято, мир, спокій, зарядка, сон, фрукти, овочі, школа, щеплення, вітаміни, імунітет, успіх, щастя, мрія, перемога, задоволення, веселощі.
Молодці, справилися!
Рушаємо далі.
Вправа «Хмаринки здоров’я»
(ранкова зарядка,пити багато води, вчасно приймати їжу, часто бувати на сонці та на свіжому повітрі, займатися фізичними вправами та спортом, вживати корисні продукти, позитивне спілкування , позитивні емоції )
-Молодці, і цю перешкоду ми пройшли.
Рухаючись нашою дорогою, ми маємо перейти болото при цьому виконавши наступне 5 завдання.
Вправа «Кулька»
А що їх може спровокувати? Звичайно шкідливі звички. Що ми до них відносимо? (думки дітей) (куріння, алкоголь, неправильне харчування, вживання багато солодкого, харчуватися фастфудом ).
І ось про одну з них нам зараз розповість
Вправа «Крісло автора» Вплив кока-коли на організм + дослід
ІV ГРУПОВЕ ЗАВДАННЯ
На нашій дорозі наступна перепона це крутий схил. І завдання попрацювати в групах.
Оберіть собі картку та прошу об’єднатися в групи за кольором. Подивіться на свої карти і давайте з’ясуємо, що ще є спільного (Це продукти харчування в яких багато вітамінів певної групи)
Вправа-гра «Абетка вітамінів»
Ось за допомогою цієї вправи ми поділилися на групи в яких ви будете виконувати групове завдання.
1 група А-__ скласти прислів’я та пояснити 1 з них
2група Е- поєднати вислів(термін) і визначення
3 група С–скласти тарілку здорового харчування із запропонованих продуктів
(діти працюють, а потім презентують свої роботи)
Ще трішки цікавої інформації для вас.
-Слід пам’ятати, ТИ ВОЛОДАР СВОГО ЗДОРОВ’Я, що здоров’я залежить від тебе самого. Здоров’я- одна з головних умов досягнення свого успіху в житті. Нехай, бажання дбати про своє здоров’я стане повсякденною корисною звичкою. А наразі дуже актуально мати міцне ментальне здоров’я- це стан відчуття спокою, щастя, рівноваги.
Ми вже з вами на підході до виходу з нашого дрімучого лісу, то давайте підведемо підсумки.
Вправа «Метод ПРЕС»
Завдання для щоденника вражень
Скласти есе на тему : Що я обираю багатство чи здоров’я?
Здоров’я – це сила.,
Здоров’я – це клас.
Хай буде здоров’я
У нас і у вас!
ДІТИ , ДАВАЙТЕ НА ЗГАДКУ ПРО НАШУ ЗУСТРІЧ ПОДАРУЄМО НАШИМ ГОСТЯМ МІШЕЧКИ ЗДОРОВ’Я.