Ранкова зустріч "Чи можна навчитися бути здоровим?"

Про матеріал
Розробка ранкової зустрічі допоможе класному керівнику підготуватися до заняття з теми "Чи можна навчитися бути здоровим?". Конспект містить добірку завдань з даної теми.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч

Чи можна навчитися бути здоровим?

Дивовижно прості секрети здоров'я для будь-якого віку | Справи сімейні

                                     Вчитель 4-А класу

                                         СТЕЦЕНКО Н.В.

 

Мета: виховувати у дітей цілісне ставлення до власного здоров’я, мотивувати бажання дбайливо ставитися до нього; сприяти усвідомленню необхідності ведення здорового способу життя; поглибити знання, що здоров’я кожної людини залежить від неї самої; прищеплювати інтерес до знань про здоров’я та берегти своє здоров’я; виховувати бажання бути здоровими.

                                               Хід заняття

І ВІТАННЯ (Діти перед зустріччю позначають свій настрій)

Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

-Бачу ви позначили всій настрій, тож бажаю, щоб ваш настрій супроводжував весь день.

-Вітання – це перший комплімент ранкової зустрічі.

Хто здоровий, той сміється.

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини.

Наш девіз: «У НАС Є ТИ. У НАС Є Я. МИ – ДРУЖНІЙ КЛАС, ОДНА СІМ’Я»

 – НЕХАЙ, РАНКОВА ЗУСТРІЧ ПРИНЕСЕ ДЛЯ ВАС РАДІСТЬ, НАЛАШТУЄ НАС НА ПОЗИТИВ І ПРОДУКТИВНУ ПРАЦЮ

  •          Діти, усміхніться один одному,  відчуйте тепло долоньок.
  •          Візьміть кульку будь-якого кольору  і станьте за порядком починаючи від мене за годинниковою стрілкою. А тепер переверніть кульку  і піднімаючи букву висловіть бажання чого ви хочете нам побажати на цей день,  так, щоб воно розпочиналося на цю букву. Та  з гарним настроєм розпочнемо навчальний день.

Вправа «Привітаймося»

Д-добра, довіри, делікатності

О- оптимізму, оригінальності

Б- благополуччя, бадьорості

Р-радості, рішучості, рівноваги

О-організованості,

Г- грамотності, гордості, гнучкості

О- об’єктивності

 

Р- розуму, розмаїття

А-активності, адекватності

Н-натхнення, новин

К- креативності, кмітливості, командної роботи

У- удачі, успіхів, усмішок

 

Н- настрою, надій

А- артистичності

М- миру,мрій, мелодійності

  •          А з цим у вас асоціюється кулька(радість, свято, щось веселе)
  •          А коли людина такою буває? (коли в неї все добре, день народження, гарний настрій, мир в країні, людина здорова, гарний настрій)
  •          Тож бажаю, щоб у вас був тільки гарний настрій, мирний день, чудові та позитивні враження сьогодні цілий день.

(Прикріпивши кульку на фліпчат діти сідають за парти)

ІІ  ЩОДЕННІ НОВИНИ ( Надаємо слово черговим)

Вправа «Мікрофон»

  1. Календарна інформація

пора року __осінь____

Сьогодні _21__ листопада       

День тижня _четвер_____

  1. Календар спостереження

Заповнюємо календарик погоди

температура ____

напрям вітру________

стан неба______

опади_____

3. Тема місяця ____________________

Тема тижня ______________________

Тема дня_________________________

-А ще сьогодні День гідності і свободи. Це день відваги  українців, подвиги нашого народу за боротьбу  прав людини. Це наші цінності, які ми повинні зберігати і передавати майбутнім поколінням.

ІІІ ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

- Що найважливіше в житті людини? (відповіді дітей)

-Звичайно, що здоров’я. Міцне здоров’я. Бо здоров’я –це головне.

- Чи треба дбати про здоров’я ?

-А ще  з давніх давен вітаючись бажали один одному доброго здоров’я, здоровенькі були, здраствуйте. Завжди бажали людині здоров’я.

 

 - Отже, тема нашої ранкової зустрічі Чи можна навчитися бути здоровим? Сьогодні ми продовжимо з вами говорити про найбільше багатство людини – її здоров’я. Розширимо свої знання про здоров’я та способи його покращення та збереження.

- Давайте, уявимо ситуацію, що ви заблукали у густому лісі, там досить небезпечно. І ви зустріли дороговказ, що ви оберете?

-Отже, спробуємо рухатись цією дорогою і побачимо, що вона нам приготувала, але ж пам’ятайте, це густий темний ліс.

 -НЕХАЙ, КОЖЕН ЗАПАМ’ЯТАЄ, БЕЗ ЗДОРОВ’Я ЩАСТЯ НЕ БУВАЄ!

1.Бесіда про здоров’я

Найбільше багатство – це здоров’я людини.  Давайте, поміркуємо, як ви розумієте цей вислів?

- Правда, здоров’я є найціннішим, що має людина. Коли людина здорова, то вона дужа, весела,  красива, сильна, смілива, вона має гарний настрій, прекрасно себе почуває, займається улюбленими справами, їздить відпочивати, гарно навчається, може робити те, що їй по душі і до вподоби. Але коли щось болить, це зовсім навпаки.

А ось на нашій дорозі 1 перепона

Ми зможемо її подолати виконавши завдання.

Вправа «Асоціативний кущ»

-Як берегти своє здоров’я? (думки дітей)

  •          Берегти здоров’я- це означає вести здоровий активний спосіб життя, робити зарядку, ходити в походи, займатися спортом, відвідувати спортивні гуртки, дотримуватися чистоти тіла, чистоту в домі, дотримуватися гігієну тіла. Тому що чистота – це ознака чинників здоров’я. Виробляти в собі корисні звички, позбавлятися або ж уникати шкідливих звичок.

Рухаємося далі.

 2 перепона

А ось на нашій дорозі хижаки і від них наступне випробовування для нас.

 

Вправа «Обери для себе» (вправа з цеглинками ) зелений колір- «обираю» , червоний –«не обираю»

1.Миття рук перед їжею лише в обід.-

2. Перебувати на свіжому повітрі+

3.Тривале сидіння біля комп’ютера-

4. Загартовування+

5. Правильне раціональне харчування+

6. Паління цигарок-

7. Миття рук завжди перед їжею.+

8. Гризти нігті.-

9.Чищення зубів+

10. Сонячні ванни+

11. Робити щеплення+

12. Багато їсти солодкого -

13. Їсти 1 раз в день-

14. Розмовляти під час прийняття їжі-

15. Не пережовувати-

16. Вживати багато цукру і солі-

17. Вживати свіжі овочі і фрукти+

-Найдорожчий скарб, що має людина – це її здоров’я. Ми маємо обирати та дотримуватися важливих чинників для себе.

Рухаємось далі.

3 перепона

Небезпечний місточок. І щоб успішно нам  його перейти маємо виконати наступне завдання.

Вправа «Добери іменник»

Здоров’я –це …..спорт, їжа, гігієна, загартування, настрій, радість, свято, мир, спокій, зарядка, сон, фрукти, овочі, школа, щеплення, вітаміни, імунітет, успіх, щастя, мрія, перемога, задоволення, веселощі.

Молодці, справилися!

  •          А чи можна уникати захворювань? (думки дітей)
  •          Звичайно, що так, адже, здоров’я – це стан повного фізичного, психічного, духовного, соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб і фізичних вад. Здоров’я –це стан організму, за якого всі органи добре виконують свої життєві функції.

Рушаємо далі.

 

  •          Наступне наше 4 завдання від володаря лісу, він нас може пригостити цілющими ягодами, але з умовою, що виконаємо його завдання.
  •          Зараз ми перевіримо, чи знаємо ми як уникати хвороб?
  •          Потрібно утворити хмаринки здоров’я з корисних звичок, які ви дотримуєтеся..

Вправа «Хмаринки здоров’я»

  •          Потрібно виробляти та дотримуватися корисні звички ще з молодшого віку ,  доповніть, будь ласка, які ви знаєте корисні звички та які ви виконуєте.(дотримуватися режиму дня, здорове харчування, спорт, одягатися за погодою, профілактика щеплень, вчасно відвідувати лікаря, слідкувати за станом свого здоров’я, робити чек-огляди, відпочивати, отримувати позитивні емоції, гігієна тіла, уникати шкідливих звичок: куріння, наркотики, алкоголь)

 (ранкова зарядка,пити багато води, вчасно приймати їжу, часто бувати на сонці та на свіжому повітрі, займатися фізичними вправами та спортом, вживати корисні продукти, позитивне спілкування , позитивні емоції )

-Молодці, і цю перешкоду ми пройшли.

 

  •          Діти, а хто з вас ніколи не хворів? На жаль таких немає. Дехто хворіє рідко, дехто часто, а дехто – має хронічні захворювання.

 

Рухаючись нашою дорогою, ми маємо перейти болото при цьому виконавши наступне 5 завдання.

 Вправа «Кулька»

  •          -  А які ознаки хвороб ви знаєте? (Діти називають)

А що їх може спровокувати? Звичайно  шкідливі звички. Що ми до них відносимо? (думки дітей) (куріння, алкоголь, неправильне харчування, вживання багато солодкого, харчуватися фастфудом ).

І ось про одну з них нам зараз розповість

Вправа «Крісло автора» Вплив кока-коли на організм + дослід

  •          Переглянувши світлини, можна зробити, який висновок? Отже, потрібно викорінювати шкідливі звички.

 

  •          А чи знаєте, ви куди треба звертатися, коли у вас виникають проблеми зі здоров’ям? По центральній вулиці нашого міста розташовані медичні установи, де можна отримати лікарську допомогу.

ІV ГРУПОВЕ ЗАВДАННЯ

На нашій дорозі наступна перепона це крутий схил. І завдання попрацювати в групах.

Оберіть собі картку та прошу об’єднатися в групи за кольором. Подивіться на свої карти і давайте з’ясуємо, що  ще є спільного (Це продукти харчування в яких багато вітамінів певної групи)

  •          Звичайно, щоб уникати хвороб потрібно вживати багато вітамінів.

Вправа-гра «Абетка вітамінів»

  1.     Вітамін А- (ЦЕ ВІТАМІН РОСТУ,  ВІТАМІН ГАРНОЇ ШКІРИ-) -морква, гарбуз, броколі, АВОКАДО
  2.     Вітамін Е-(ЦЕ ЗАХИСТ ВІД  ОНКОЛОГІЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ,КОРИСТЬ ДЛЯ СУДИН, ОЧЕЙ)- соняшникова олія, помідор, ківі, мигдаль, шпинат
  3.     Вітамін С- (ЦЕ ЗАХИЩАЮ ОРГАНІЗМ ВІД ПРОСТУДИ, від стресу,забезпечує міцний імунітет) -чорна смородина, солодкий перець, полуниця, цитрусові, цвітна капуста
  •          Звичайно для повноцінного здоров’я нашому організму потрібні вітаміни для росту і розвитку організму та правильного функціонування всіх органів. Основні джерела – це є свіжі овочі та фрукти, м’ясо, риба, молочні продукти, жири тваринного та рослинного походження і т.д

Ось за допомогою цієї вправи ми поділилися на групи в яких ви будете виконувати групове завдання.

1 група А-__ скласти прислів’я та пояснити 1 з них

2група Е- поєднати вислів(термін) і визначення

3 група С–скласти тарілку здорового харчування із запропонованих продуктів

(діти працюють, а потім презентують свої роботи)

  •          Дякую, ви молодці гарно попрацювали.

Ще трішки цікавої інформації для вас.

  •          А чи знаєте ви, як по англійські буде «міцне здоров’я»? гуд хелф
  •          Всесвітня організація охорони здоров’я ВООЗ Відзначає святкувати День здоров’я 7 квітня
  •          Найпоширеніші у світі такі хвороби-це цукровий діабет, хвороби серце- інфаркт, кровоносні судини- інсульт, а також психічні розлади. І саме ці захворювання молодшають, а саме ними хворіють вже молоді люди і підлітки. Адже,неправильне харчування, багато споживання цукру, мало вживання питної води, негативні емоції, стреси, сидячий спосіб життя- ВСЕ ЦЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ПОРУШЕННЯ ЗДОРОВ’Я. Отже, ми маємо:
  •          чергувати працю і відпочинок
  •          регулярні фізичні вправи та заняття спортом
  •          повітряні і сонячні ванни
  •          раціональне і повноцінне збалансоване харчування
  •          позитивне ставлення до людей
  •          отримання позитивних емоцій
  •          вироблення корисних звичок
  •          розвиток талантів та здібностей і багато іншого гарно впливають на збереження міцного здоров’я.

 

-Слід пам’ятати, ТИ ВОЛОДАР СВОГО ЗДОРОВ’Я, що здоров’я залежить від тебе самого. Здоров’я- одна з головних умов досягнення свого успіху в житті. Нехай, бажання дбати про своє здоров’я стане повсякденною корисною звичкою. А наразі дуже актуально мати міцне ментальне здоров’я- це стан відчуття спокою, щастя, рівноваги.

  •          Чи тепер ви знаєте, як берегти своє здоров’я? І я впевнена, що ви вже знаєте, що для цього треба робити. Чинники та  правила здорового способу життя є невід’ємною частиною нашого життя та збереження свого здоров’я.

Ми вже з вами на підході до виходу з нашого дрімучого лісу, то давайте підведемо підсумки.

Вправа «Метод ПРЕС»

  •          Я вважаю, що ….здоров’я-це найважливіше багатство для людини
  •          Тому що… без нього немає щастя
  •          Наприклад,…коли захворів весь час витрачаєш на лікування, а не на веселощі
  •          Отже,…здоров’я треба берегти з дитинства

 

  •          Тож, давайте подивимося куди нас привела дорога ,яку ми обрали на початку?  Дорога нас привела до країни Щасливого дитинства. Наші захисники бережуть нам спокій і наближають перемогу. А наше завдання дбати та берегти своє здоров’я для нашого майбутнього. Щоб жити у країни Щастя. Тож бажаю, вам, щоб ви ніколи не блукали дрімучими лісами, а лише бавилися на сонячних зелених галявинах.

Завдання для щоденника вражень

 Скласти есе на тему : Що я обираю багатство чи здоров’я?

  •          Діти, давайте подякуємо нашим гостям, що завітали до нас.

Здоров’я – це сила.,

Здоров’я – це клас.

Хай буде здоров’я

У нас і у вас!

ДІТИ , ДАВАЙТЕ НА ЗГАДКУ ПРО НАШУ ЗУСТРІЧ ПОДАРУЄМО НАШИМ ГОСТЯМ МІШЕЧКИ ЗДОРОВ’Я.

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку