Даний матеріал містить ранкову зустріч на тему "Мода". Тема дня "Хто створює модний одяг?" розробленно відповідно до вимог НУШ. Дана ранкова зустріч також має доповнення такі як: стіна слів, презентація та відео.
Ранкова зустріч. Тиждень 11
Тема тижня: «Мода»
Тема дня: «Хто створює модний одяг?»
Мета: розширити знання дітей про моду, дати поняття про професії людей, які створюють одяг, познайомити з відомим українським дизайнером Андре Таном, вчити одягатися відповідно до пори року, вчити доглядати за своїм взуттям; розвивати мовлення дітей, дрібну моторику рук; виховувати охайність.
Обладнання: відеофільм «Андре Тан», мультимедійна презентація «Хто створює одяг?», картки для групової роботи.
Хід ранкової зустрічі
І. Привітання
Діти утворюють ранкове коло.
Вч. Треба разом привітатись:
- Добрий день! Добрий день!
Дружно, весело сказати:
- Добрий день! Добрий день!
Один одному всміхнутись:
- Добрий день! Добрий день!
1.1. Гра «Вітання»
За короткий період часу (1 хвилина, поки звучить весела музика) потрібно
встигнути привітатися з якомога більшою кількістю однокласників (наприклад, потиснувши один одному руку «Дай п’ять», обіймаючи один одного).
ІІ. Щоденні новини.
Один учень виходить і з допомогою вчителя заповнює щоденні новини.
ІІІ. Обмін інформацією.
2.1. Оголошення теми дня.
Давайте дітки пригадаємо, яка тема нашого тижня? (Мода)
- Діти, ви знаєте, як з’являється модний і гарний одяг?
- Хто такий модельєр?
- Ви хочете дізнатись про цю професію більше?
- Тоді ми вирушаємо у захоплюючу подорож. Сьогодні ви дізнаєтесь, хто створює модний одяг і самі спробуєте створити одяг.
2.2. Ознайомлення з професіями людей, які створюють одяг.
Подивіться, як багато існує різного одягу. Щоб його створити працює багато людей. Одні придумують і малюють одяг – це модельєри; інші вирізають його із тканини, тобто кроять – це кравці; і ще інші зшивають тканину, щоб вийшов готовий одяг - це швачки. (Мультимедійна презентація).
2.3. Перегляд відеофільму про українського модельєра Андре Тана.
ІV. Групове заняття.
4.1. Гра «Добери одяг».
А зараз, я вам пропоную пограти в гру «Добери одяг відповідно до пори року». Для цього ви поділитесь на 4 групи. На столах у кожної групи лежать картинки різного одягу. Вам потрібно розкласти одяг відповідно до пори року, яка зображена у вас на столі.
Розвиток математичних знань.
4.2. Гра «Зайвий предмет».
А тепер уявіть, що ми з вами вже дорослі, і самі ходимо за покупками у великі модні магазини. Ми будемо заходити в магазини, я вам буду називати речі, які там продаються. Якщо одяг не повинен продаватися в названому магазині, ви плесніть у долоні.
Подивіться на столі лежать ескізи різного одягу, кольорові олівці, вибирайте вподобаний вами одяг, сідайте за парти і переносите вашу фантазію на аркуш паперу. Отже, можете приступати!
Молодці, у всіх вийшло втілити свої мрії в реальність. Зараз давайте складемо всі ескізи в конверт і відправимо відомому модельєру Андре Тану. Він, напевно, зацікавиться одягом дітей 1 –В класу.
Молодці! Сподіваюсь, що наша мандрівка у світ одягу вам запам’ятається. Будьте завжди охайними та модними!