Ранкова зустріч , підготовлена
вчителем початкових класів
ССШ № 17
м .Сєвєродонецька
Євенко Олександрою Іванівною
м.Сєвєродонецьк
2018 р.
Тема: «Мій скарб – моя родина!»
Мета: пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого родоводу;
виховувати в учнів почуття любові та вдячності до своєї родини,
учити взаєморозумінню, взаємодопомоги, усвідомлення своїх обов’язків; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками й вчинками.
Обладнання: музика, ребус, букви, мікрофон, зображення сонечка, 4 квітки.
Хід ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Грає музична мелодія, ( « Посміхайся» муз. О. Осадчого, сл. А. Дмитрука) яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.
Діти і вчитель встають у коло.
Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»
- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).
I. Привітання
Учитель.
Доброго ранку, сонечко!
Доброго ранку, донечко!
Доброго ранку, татусю й матусю!
Доброго ранку вам, сонячні друзі!
Доброго ранку, учителько мила!
В слові вітання є радості сила.
Візьміться за руки , заплющіть очі , уявіть у собі вогник радості, любові, добра.
Уявіть, що він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі
передається у долоньку того, хто стоїть поруч .
Пропоную привітатися побажаннями .
- Нехай сьогоднішній день принесе тобі радість;
- Нехай всі твої бажання сьогодні здійсняться.
- Бажаю дізнатися багато цікавого;
(Діти передаючи один одному квітку висловлюють свої
побажання).
II. Щоденні новини
Учитель. Розпочався день цікаво, світить сонечко ласкаве.
Який же день чекає нас? Синоптикам надати час
( пора року, дата, погода) .
- Заповнення календаря природи
- Повторення весняних місяців.
- Складіть речення про погоду.
- Знайомство з планом на день.
III.Обмін інформацією.
1.Розгадайте ребус
7 ‘ Я
Учитель. А що таке сім’я, родина?
Складіть це слово з букв.
2. Очікування
Повідомлення теми.
- Чи здогадались ви, яка тема нашого тижня?
- Що очікуєте від нашої зустрічі?
3.Вправа «Мікрофон»
Моя сім’я – це ….( вислови дітей про свою сім’ю ).
IV. Групова робота
Пропоную вам гру «Розбуди сонечко».
Це не просте сонечко, а чарівне. Воно розкриє свої промінці лише тоді, коли ви зможете дібрати добрі слова про членів вашої родини.
Допоможе нам веселий м’яч.
(Вчитель кидає м’яч і називає слово. Діти добирають прикметники.)
Бабуся – добра, турботлива, надійна, любляча.
Матуся – ніжна, єдина, ласкава, рідна, красива.
Тато – сильний, єдиний, веселий, міцний, надійний..
Дідусь – добрий, працьовитий, справедливий, щедрий.
Сестричка – маленька, рідна, доросла, красива, мила.
Ви назвали так багато теплих і добрих слів, що сонечко легко розкрило свої промінці .
Яке слово тепер можемо прочитати?
Діти. ЛЮБОВ.
Учитель. А що таке любов?
Учитель. Людина щаслива тільки тоді, коли поруч неї близькі та рідні їй
люди; коли вона може відчути та подарувати теплоту, любов.
- Як треба ставитись до рідних?
Вправа «Галявина квітів »
Кожна група отримує квітку і може написати на пелюстках слово-характеристику своєї сім’ї. Створимо Галявину квітів.
- Діти, а хто робить ваші родини такими, як ви розповіли?
V. Підсумок зустрічі
- Про що була розмова на нашій ранковій зустрічі?
- За що ти любиш свою сім’ю?
Послухайте вірш « Моя сім’я»
Це- моя сім’я:
Тато, мама, я,
І моя сестричка-
Мала-невеличка,
І мій старший брат
Павлусь,
І бабуся, і дідусь.
- Скільки дітей було в цій сім’ї ?
Вправа «Моя мрія»
У кожного з вас є мрія про свою сім’ю. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротика і пошепки вимовте свою мрію: «Я мрію щоб…». Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять і обов’язково збудуться.