Ранкова зустріч " Мій скарб- моя родина"

Про матеріал
  • НУШ Розробка ранкової зустрічі" Мій скарб- моя родина" пробуджує пізнавальні інтереси до історії свого родоводу; виховує в учнів почуття любові та вдячності до своєї родини, вчить взаєморозумінню, взаємодопомоги, усвідомлення своїх обов'язків; закладає в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками й вчинками.
Перегляд файлу

 

 

                                        Ранкова зустріч , підготовлена

                                       вчителем початкових класів

                                       ССШ № 17

                                       м .Сєвєродонецька

                                       Євенко Олександрою Іванівною

 

https://media.pogliad.ua/news/article/2016/07/08/304518/VHXReL6USEwt5YawUDuw.r695x430.jpg

 

 

 

 

 

 

                                              м.Сєвєродонецьк

                                                         2018 р.

 

 

 

 

Тема: «Мій скарб – моя родина!»

Мета: пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого родоводу;

виховувати в учнів почуття любові та вдячності до своєї родини,

учити взаєморозумінню, взаємодопомоги, усвідомлення своїх обов’язків; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками й вчинками.

Обладнання: музика, ребус, букви, мікрофон,  зображення сонечка, 4 квітки.

                            Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

  Грає музична мелодія, ( « Посміхайся» муз. О. Осадчого, сл. А. Дмитрука) яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).

I. Привітання

Учитель.

Доброго ранку, сонечко!

Доброго ранку, донечко!

Доброго ранку, татусю й матусю!

Доброго ранку вам, сонячні друзі!

Доброго ранку, учителько мила!

В слові вітання є радості сила.

Візьміться за руки , заплющіть очі , уявіть у собі вогник радості, любові, добра.

Уявіть, що він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі

передається у долоньку того, хто стоїть поруч .

Пропоную привітатися побажаннями .

- Нехай сьогоднішній день принесе тобі радість;

- Нехай всі твої бажання сьогодні здійсняться.

- Бажаю дізнатися багато цікавого;

 (Діти передаючи один одному квітку висловлюють свої

побажання).

II. Щоденні новини

Учитель. Розпочався день цікаво, світить сонечко ласкаве.

 Який же день чекає нас? Синоптикам надати час

( пора року, дата, погода) .

- Заповнення календаря природи

- Повторення весняних місяців.

- Складіть речення про погоду.

- Знайомство з планом на день.

 

III.Обмін інформацією.

1.Розгадайте ребус

7 ‘ Я

Учитель. А що таке сім’я, родина?

Складіть це слово з букв.

 2. Очікування

Повідомлення теми.

- Чи здогадались ви, яка тема нашого тижня?

- Що очікуєте від нашої зустрічі?

3.Вправа «Мікрофон»

 Моя сім’я – це ….( вислови дітей про свою сім’ю ).

IV.  Групова робота

Пропоную вам гру «Розбуди сонечко».

 Це не просте сонечко, а чарівне. Воно розкриє свої промінці лише тоді, коли ви зможете дібрати добрі слова про членів вашої родини.

Допоможе нам веселий м’яч.

(Вчитель кидає м’яч і називає слово. Діти добирають прикметники.)

Бабуся – добра, турботлива, надійна, любляча.

Матуся – ніжна, єдина, ласкава, рідна, красива.

Тато – сильний, єдиний, веселий, міцний, надійний..

Дідусь – добрий, працьовитий, справедливий, щедрий.

Сестричка – маленька, рідна, доросла, красива, мила.

Ви назвали так багато теплих і добрих слів, що сонечко легко розкрило свої промінці .

 Яке слово тепер можемо прочитати?

Діти. ЛЮБОВ.

Учитель. А що таке любов?

Учитель. Людина щаслива тільки тоді, коли поруч неї близькі та рідні їй

люди; коли вона може відчути та подарувати теплоту, любов.

- Як треба ставитись до рідних?

Вправа  «Галявина квітів »

 Кожна група отримує  квітку і може написати на пелюстках слово-характеристику своєї сім’ї. Створимо Галявину квітів.

- Діти, а хто робить ваші родини такими, як ви розповіли?

V. Підсумок зустрічі

- Про що була розмова на нашій ранковій зустрічі?

- За що ти любиш свою сім’ю?

Послухайте вірш  « Моя сім’я»

Це- моя сім’я:

Тато, мама, я,

І моя сестричка-

Мала-невеличка,

І мій старший брат

 Павлусь,

І бабуся, і дідусь.

- Скільки дітей було в цій сім’ї ?

Вправа «Моя мрія»

У кожного з вас є  мрія про свою сім’ю. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротика і пошепки вимовте свою мрію: «Я мрію  щоб…». Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять і обов’язково збудуться.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білогурова Валя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
10735
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку