Ранкова зустріч: Завітала в готі зимонька, цікава зустріч із дітьми, яка допоможе їм краще орієнтуватися в порах року, їх ознаках... Діти пригадають за що так люблять зиму
Комунальний заклад
« Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9»
Ранкова зустріч:
Тема. Завітала в гості зимонька
Тематичний тиждень: Зимонька- зима
Розробила вчитель початкових класів:
Літвінцева Н.М.
2018 р.
Тематичний тиждень: Зимонька- зима
День 1
Тема. Завітала в гості зимонька
Мета: узагальнити знання дітей про характерні ознаки зими та назви зимових місяців; розширювати й застосовувати словник з теми «Зима». Розвивати пам'ять, мислення, естетичні почуття, уяву. Формувати екологічну культуру. Виховувати почуття колективізму, любові до природи.
Обладнання. ілюстрації зимових пейзажів, презентація,скринька, музичний матеріал.
ХІД РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ
І. Привітання «Добрий день!»
1. Віршоване вітання
Вчитель. Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
Вчитель. Подивіться на свого сусіда справа, подумайте, як ви можете його описати та відрекомендуйте будь ласка його всім присутнім.
ІІ. Обмін інформацією.
Вчитель.
– А зараз порозгадуймо загадки.
Що то за віз,
Що без коліс,
Влітку відпочиває
Взимку дітей катає. (Санчата)
Взимку вкрили все навкруг:
Ліс, дорогу, поле й луг,
А як сонце припече,
Ми струмочком потечем.
(Сніжинки)
Я – істота нежива,
Я – істота снігова.
З кульок я складаюсь,
Діток потішаю.
(Сніговик)
Скрізь зима,
Та що це, сон?
- Сад цвіте! – гука Антон.
- Білий цвіт он на калині!..
Та ми знаем, що це…
(Іній)
ІІІ. Групове заняття
1. Загадкова скринька
Вчитель. Будь ласка вийдіть до мене десять-п'ятнадцять учнів, тих , які хочуть взяти участь в наступній грі. Утворіть коло .
Сьогодні ви будете вчитись проводити дослідження та вирішувати проблеми. Ось скринька в яку я поклала певний предмет, ваша задача визначити, що це може бути. При цьому є наступні правила:
(правила записані приготованому плакаті). vbbbbbbНагадую, що той учень, який вгадає, що я заховала в скриньку буде переможцем. Давайте згадаємо, як ми себе почуваємо, коли в чомусь перемагаємо, досягаємо мети?
Діти . Ми відчуваємо себе щасливими, мужніми , розумними…
Вчитель. А як ми відчуваємо коли програємо?
Діти. Нам це не подобається…
Вчитель. Отож, бажаю успіхів. Починаємо грати.
(скриньку передають по колу).
IV. Крісло автора
Зараз нам Максимко розповість про свою зимову пригоду.
V. Плани на день