Річний план роботи
на 2024 -2025 навчальний рік
асистента вчителя Заєць Т. В.
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителем-логопедом, медичним працівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
02.09-06.09 |
Адаптація учнів до навчального процесу. Визначення пріорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу
|
Вивчення рівня знань, умінь і навичок з математики, української та англійської мови, зарубіжної та української літератури |
Консультація батьків з ООП про особливості освітнього процесу 2024-2025 н.р.
02.09.2024 |
І засідання МО «Організація інклюзивного середовища в закладі загальної середньої освіти»
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу. |
Оформлення протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу |
|
09.09-13.09 |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних Бесіда з учнями на тему “Мої враження від літніх канікул”.
|
Консультування з корекційними педагогами; вчителем математики
|
Бесіда з батьками про організацію режиму дня школярів
10.09.2024
|
Ознайомлення з новими нормативними документами, що стосуються інклюзивної освіти
|
Складання індивідуальних програм розвитку на дітей з ООП
|
|
16.09-20.09 |
Залучення учнів з ООП до флешмобу “Дякуємо нашим рятівникам!” Бесіда до дня рятівника “Наші герої!” 17.09.2024
Формування комунікативних навичок, розвиток уваги.
|
Співпраця з класним керівником, вчителем англійської мови щодо успішності роботи учнів з ООП на уроці
|
Ознайомлення батьків з індивідуальними програмами розвитку, внесення побажань та поправок
|
Відвідування педагогічних нарад (згідно графіку)
|
Створення щоденників спостережень розвитку дітей з ООП |
|
23.09-27.09 |
Спостереження за учнями з ООП під час освітнього процесу.
Постійно
|
Консультування з вчителем української мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП
|
Проведення консультації для батьків «Організація робочого місця дитини вдома»
23.09.2024
|
Опрацювання наказів та листів МОН України, ІМЗО
|
Складання плану самоосвіти |
|
30.09-04.10 |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних присвячених дню захисників і захисниць України. День козацтва.
01.10.2024
|
Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Консультації для батьків
|
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ
|
Ведення обліку робочого часу Постійно |
|
07.10-11.10 |
Бесіда з учнями стосовно визначення задоволення від навчання “Моє ментальне здоров’я”
10.10.2024
|
Консультування з вчителем фізичної культури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно |
Ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної тематики за власним вибором шляхом використання електронних бібліотек
|
Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень
Постійно |
|
14.10-18.10 |
Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП
|
Консультування з вчителями щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП
|
Консультації для батьків
|
Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня
|
Робота з документацією
|
|
21.10-25.10 |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних Презентація “Моя улюблена книга” 23.10..2024
|
Консультування з практичним психологом про психологічний стан дитини з ООП
|
Бесіда «Естетичне виховання в школі, вдома, в соціумі»
25.10.2024
|
Використання інтернет-ресурсів і освітніх платформ
|
Заповнення щоденника спостережень |
|
28.10-01.11 |
Позакласна робота з учнями з ООП під час канікул
|
Консультування з вчителем логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя |
Консультація фахівців щодо дієвих методик розвитку уваги, уважності, зосередженості
|
Поповнення портфоліо навчальних досягнень учнів з ООП |
|
04.11-08.11 |
Бесіда з учнями на тему “Як я провів свій відпочинок” |
Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Консультації для батьків
|
ІІ засідання МО «Актуальні питання освітньої та корекційної роботи з дітьми з ООП в навчальному закладі»
|
Заповнення щоденника спостережень |
|
11.11-15.11 |
Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з оточуючими Залучення у флешмобі до Всесвітнього дня доброти 13.11.2024 |
Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно
|
Ознайомлення з публікаціями у спеціалізованих групах, чатах, сайтах. Обмін досвідом, методичними матеріалами |
Ведення обліку робочого часу Постійно |
|
18.11-22.11 |
Попередження агресивної поведінки на уроках
|
Консультування з вчителем фізичної культури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
|
Відвідування педагогічних нарад (згідно графіку)
Підготовка до атестації
|
Робота з документацією |
|
25.11-29.11 |
Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителями Бесіда “Мій найкращий друг” |
Консультування з вчителями літератури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП
|
Співпраця з батьками
Постійно |
Проходження курсів підвищення кваліфікації
|
Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень |
|
02.12-06.12 |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних до дня волонтерів та до дня ЗСУ
05-06.12.24 |
Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП
|
Консультації для батьків
|
Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня
|
Робота з документацією
Постійно
|
|
09.12-13.12 |
Розвиток загальної та дрібної моторики |
Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП
|
Бесіда «Схильності і здібності дітей»
10.12.2024 |
Пошук онлайн курсів для підвищення кваліфікації та педмайстерності
|
Заповнення щоденника спостережень
|
|
16.12-20.12 |
Естетичне виховання учнів з ООП та класу. Створення витинанки “Зимове мережево”
20.12.2024
|
Консультування з вчителями щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП
|
Співпраця з батьками
Постійно |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ
|
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР |
|
23.12-27.12 |
Бесіда з учнями з ООП про правила поведінки під час канікул Створення листівки бажань 24.12.2024
|
Написання звітів класними керівниками, вчителями-предметниками, корекційними педагогами про виконання ІПР за І семестр 2024-2025 н.р.
|
Співпраця з батьками
|
Відвідування педагогічних нарад (згідно графіку) |
Написання звітів про виконання ІПР |
|
30.12-03.01 |
Моніторинг стану розвитку учнів з ООП та навчальних досягнень протягом I півріччя навчального року: “Що я досягнув, що вмію, що знаю”
|
Консультування з класним керівником, логопедом, психологом.
|
Залучення батьків до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних
|
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу Коригування індивідуальних програм розвитку
|
Оформлення протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу
|
|
06.01-10.01 |
Розвиток культурного рівня учнів з ООП. Залучення до позакласних заходів під час канікул
|
Співпраця з вчитеелм математики щодо успішності засвоєння учнями з ООП матеріалу уроків
|
Ознайомлення батьків з оновленою ІПР. Внесення коректив до індивідуальної програми розвитку
|
ІІІ засідання МО «Різноманітність форм, методів, прийомів роботи з учнями з ООП в інклюзивному класі»
|
Внесення нових даних до ІПР (графік корекційних занять) |
|
13.01-17.01 |
Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП
Флешмоп до міжнародного дня обіймів 21.01.2025 |
Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Комунікація з батьками (іншими законними представниками дитини з ООП) щодо успіхів, вдалих прийомів та особливостей організації освітнього процесу
|
Проходження онлайн курсів підвищення кваліфікація |
Оформлення портфоліо учнів |
|
20.01-24.01 |
Бесіда з учнями стосовно визначення задоволенності від навчання. |
Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно |
Підготовка до атестації |
Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень |
|
27.01-31.01 |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних згідно з графіком позакласної роботи закладу. |
Консультування з вчителем математики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно
|
Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня
|
Ведення обліку робочого часу Постійно |
|
03.02-07.02 |
Бесіда з учнями про значення навчання в нашому житті.
07.02.2025 |
Консультування з вчителем української мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Консультації для батьків
|
Використання інтернет-ресурсів і освітніх платформ
|
Робота з документацією |
|
10.02-14.02 |
Залучення учнів з ООП до шкільних заходів присвяченим Дню святого Валентина та Дня Єднання
14.02.2025
|
Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Залучення батьків до шкільного життя |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ
|
Ведення обліку робочого часу |
|
17.02-21.02 |
Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП
|
Консультування з вчителями щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно |
Ознайомлення з новими нормативними документами, що стосуються інклюзивної освіти
|
Заповнення щоденника спостережень |
|
24.02-28.02 |
Естетичне виховання учнів з ООП. Віртуальна подорож музеями світу.
26.02.2025
|
Консультування з вчителем географії щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Бесіда «Труднощі взаємостосунків з дітьми»
27.02.2025
|
Відвідування педагогічних нарад (згідно графіку) |
Робота з документацією |
|
03.03-07.03 |
Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителями
|
Консультування з вчителем математики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно |
Ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної тематики за власним вибором шляхом використання електронних бібліотек
|
Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень |
|
10.03-14.03 |
Залучення учнів з ООП та їх батьків до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних
|
Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП
|
Співпраця з батьками
Постійно
|
Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня
|
Заповнення щоденника спостережень |
|
17.03-21.03 |
Створення постеру до міжнародного дня щастя.
20.03.2025 Бесіда з учнями з ООП про правила поведінки під час канікул |
Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Залучення батьків до шкільного та позакласного життя закладу |
Проходження курсів підвищення кваліфікації
|
Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень |
|
24.03-28.03 |
Бесіда про культуру нашого мовлення |
Консультування з вчителем української мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Консультації для батьків
|
Відвідування педагогічних нарад
|
Робота з документацією |
|
31.03-04.04 |
Розвиток загальної та дрібної моторики |
Співпраця з класним керівник, психологом, логопедом. |
Співпраця з батьками
Постійно |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ
|
Поповнення портфоліо навчальних досягнень учнів з ООП |
|
07.04-11.04 |
Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП. Участь у флешмобі до міжнародного дня братів і сестер 10.04.2025
|
Співпраця з вчителями-предметниками щодо успішності роботи і засвоєння матеріалів учнів з ООП |
Консультації для батьків
|
Використання інтернет-ресурсів і освітніх платформ |
Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень |
|
14.04-18.04 |
Залучення до участі у флешпобі до дня пам’ятників історії та культури 14.04.2025 Створення листівки до Великодня 18.04.2025 |
Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Бесіда «Дитячі страхи: виявлення і способи їх подолання»
18.04.2025 |
Пошук онлайн курсів для самоосвіти |
Ведення обліку робочого часу Постійно |
|
21.04-25.04 |
Розвиток культурного рівня. Значення кіно, театрів у житті людей.
|
Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно |
Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня |
Ведення обліку робочого часу
|
|
28.04-02.05 |
Бесіда “Чим я особливий”
28.04.2025
|
Консультування з вчителем фізичної культури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Консультації для батьків
|
Використання інтернет-ресурсів і освітніх платформ |
Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень |
|
05.05-09.05 |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних
|
Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Співпраця з батьками
Постійно |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ |
Ведення обліку робочого часу
Постійно |
|
12.05-16.05 |
Бесіда “Я - українець” Залучення учнів з ООП до участі у флешмопі до дня вишиванки
15.05.2025 |
Консультування з вчителями щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП |
Бесіда «Культура поведінки в громадських місцях»
14.05.2025 |
Відвідування педагогічних нарад (згідно графіку) |
Поповнення портфоліо навчальних досягнень учнів з ООП |
|
19.05-23.05 |
Бесіда “Мої плани на канікули” (створення листівки бажань)
23.05.2025 |
Написання звітів класними керівниками, вчителями-предметниками, корекційними педагогами про виконання ІПР за 2024-2025 н.р.
|
Співпраця з батьками |
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу |
Оформлення протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу Написання звітів про виконання ІПР |
|
26.05-30.05 |
Узагальнення навчального року: “ Що вдалося, над чим працювати”
30.05.2025 |
Співпраця з класним керівник, психологом, логопедом. |
Консультації для батьків
|
V засідання МО «Підведення підсумків роботи шкільного МО асистентів вчителів інклюзивних класів»
|
Заповнення індивідуальних програм розвитку (кінець року, підсумкова фіксація даних). Написання звіту про виконання ІПР |
|