Річний план асистента вчителя

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя за зразком 2024-2025 н.р. Організаційна та навчально-корекційна робота Співпраця з учителями-«предметниками», вчителем-логопедом, медичним працівником, практичним психологом, соціальним педагогом Робота з батьками та громадськістю Методична та самоосвітня робота Робота з документацією
Перегляд файлу

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                                              

 

 

 

 

Річний план роботи

на 2024 -2025 навчальний рік

 

асистента вчителя Заєць Т. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителем-логопедом, медичним працівником, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

02.09-06.09

Адаптація учнів до навчального процесу. Визначення пріорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу

 

 

 

Вивчення рівня знань, умінь і навичок з математики, української та англійської мови, зарубіжної та української літератури

Консультація батьків з ООП про особливості освітнього процесу 2024-2025 н.р.

 

 

 

02.09.2024

І засідання МО «Організація інклюзивного середовища в закладі загальної середньої освіти»

 

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Оформлення протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу

 

09.09-13.09

 

Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних

Бесіда з учнями на тему “Мої враження від літніх канікул”.

 

Консультування з корекційними педагогами; вчителем математики

 

 

 

 

 

Бесіда з батьками про організацію режиму дня школярів

 

 

10.09.2024

 

 

Ознайомлення з новими нормативними документами, що стосуються інклюзивної освіти

 

 

 

Складання індивідуальних   програм розвитку на дітей з ООП

 

 

 

 

16.09-20.09

 

Залучення учнів з ООП до флешмобу “Дякуємо нашим рятівникам!” Бесіда до дня рятівника “Наші герої!”

17.09.2024

 

Формування комунікативних навичок, розвиток уваги.

 

 Співпраця з класним керівником, вчителем англійської мови щодо успішності роботи учнів з ООП на уроці

 

 

 

 

 

Ознайомлення батьків з індивідуальними  програмами розвитку, внесення побажань та поправок

 

 

 

 

 

Відвідування педагогічних нарад

(згідно графіку)

 

Створення щоденників спостережень розвитку дітей з ООП

 

23.09-27.09

 

Спостереження за учнями з  ООП  під час освітнього процесу.

 

Постійно

 

 

 

 

Консультування з вчителем української мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

 

 

Проведення консультації для батьків «Організація робочого місця дитини вдома»

 

 

23.09.2024

 

 

Опрацювання наказів та листів МОН України, ІМЗО

 

 

 

 

Складання плану самоосвіти

 

30.09-04.10

 

Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних присвячених дню захисників і захисниць України. День козацтва.

 

01.10.2024

 

 

Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Консультації для батьків

 

 

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ

 

 

 

 

Ведення обліку робочого часу

Постійно

 

07.10-11.10

Бесіда з учнями стосовно визначення задоволення від навчання “Моє ментальне здоров’я”

 

 

10.10.2024

 

Консультування з вчителем фізичної культури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Співпраця з батьками

 

 

Постійно

Ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної  тематики за власним вибором шляхом використання електронних бібліотек

 

Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень

 

Постійно

 

14.10-18.10

 

 

 

Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП

 

 

 

 

 

Консультування з вчителями щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

 

 

 

 

 

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

Опрацювання додаткової фахової  літератури для підвищення власного професійного рівня

 

 

 

 

 

Робота з документацією

 

 

 

 

21.10-25.10

Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних

Презентація “Моя улюблена книга”

23.10..2024

 

 

Консультування з практичним психологом про психологічний стан дитини з ООП

 

 

 

 

 

Бесіда «Естетичне виховання в школі, вдома, в соціумі»

 

25.10.2024

 

 

 

 

Використання інтернет-ресурсів і

освітніх платформ

 

 

Заповнення щоденника спостережень

 

28.10-01.11

 

Позакласна робота з учнями з ООП під час канікул

 

 

 

 

 

Консультування з вчителем логопедом

Залучення батьків до шкільного життя

Консультація фахівців щодо дієвих методик розвитку уваги, уважності, зосередженості

 

 

 

Поповнення портфоліо навчальних досягнень учнів з ООП

 

04.11-08.11

Бесіда з учнями на тему “Як я провів свій відпочинок”

Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Консультації для батьків

 

 

 

ІІ засідання МО «Актуальні питання освітньої та корекційної роботи з дітьми з ООП в навчальному закладі»

 

 

 

Заповнення щоденника спостережень

 

11.11-15.11

Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з оточуючими

Залучення у флешмобі до

Всесвітнього дня доброти

13.11.2024

Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

Співпраця з батьками

 

Постійно

 

 

Ознайомлення з публікаціями у спеціалізованих групах, чатах, сайтах. Обмін досвідом, методичними матеріалами

Ведення обліку робочого часу

Постійно

 

18.11-22.11

Попередження агресивної поведінки на уроках

 

 

 

Консультування з вчителем фізичної культури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

 

Співпраця з батьками

 

 

Відвідування педагогічних нарад

(згідно графіку)

 

Підготовка до атестації

 

Робота з документацією

 

25.11-29.11

Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителями

Бесіда “Мій найкращий друг”

Консультування з вчителями літератури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

Співпраця з батьками

 

Постійно

Проходження курсів підвищення кваліфікації

 

 

 

 

 

 

Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень

 

02.12-06.12

Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних до дня волонтерів та до дня ЗСУ

 

05-06.12.24

Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

 

Консультації для батьків

 

Опрацювання додаткової фахової  літератури для підвищення власного професійного рівня

 

 

 

 

Робота з документацією

 

Постійно

 

 

 

 

 

09.12-13.12

Розвиток загальної та дрібної моторики

Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

 

 

Бесіда «Схильності і здібності дітей»

 

10.12.2024

Пошук онлайн курсів для підвищення кваліфікації та педмайстерності

 

Заповнення щоденника спостережень

 

 

16.12-20.12

Естетичне виховання учнів з ООП та класу.

Створення витинанки “Зимове мережево”

 

20.12.2024

 

Консультування з вчителями щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

Співпраця з батьками

 

Постійно

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ

 

 

 

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР

 

23.12-27.12

Бесіда з учнями з ООП  про правила поведінки під час канікул

Створення листівки бажань

24.12.2024

 

Написання  звітів класними керівниками, вчителями-предметниками, корекційними педагогами про виконання ІПР за І семестр 2024-2025 н.р.

 

 

 

Співпраця з батьками

 

 

Відвідування педагогічних нарад

(згідно графіку)

Написання звітів про виконання ІПР

 

30.12-03.01

Моніторинг стану розвитку учнів  з ООП та навчальних досягнень  протягом I півріччя навчального року:  “Що я досягнув, що вмію, що знаю”

 

 

 

Консультування з класним керівником, логопедом, психологом.

 

 

 

Залучення батьків до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних

 

 

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу Коригування індивідуальних програм розвитку

 

 

 

 

Оформлення протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу

 

 

 

06.01-10.01

Розвиток культурного рівня учнів з ООП. Залучення до позакласних заходів під час канікул

 

 

Співпраця з вчитеелм математики щодо успішності засвоєння учнями з ООП матеріалу уроків

 

Ознайомлення батьків з оновленою ІПР. Внесення коректив до індивідуальної програми розвитку

 

ІІІ засідання МО «Різноманітність форм, методів, прийомів роботи з учнями з ООП в інклюзивному класі»

 

 

Внесення нових даних до ІПР (графік корекційних занять)

 

13.01-17.01

Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП

 

Флешмоп до міжнародного дня обіймів

21.01.2025

Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Комунікація з батьками (іншими законними представниками дитини з ООП) щодо успіхів, вдалих прийомів та особливостей організації освітнього процесу

 

 

 

Проходження онлайн курсів підвищення кваліфікація

Оформлення портфоліо учнів

 

20.01-24.01

Бесіда з учнями стосовно визначення задоволенності від навчання.

Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Співпраця з батьками

 

Постійно

Підготовка до атестації

Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень

 

27.01-31.01

Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних згідно з графіком позакласної роботи закладу.

Консультування з вчителем математики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Співпраця з батьками

 

Постійно

 

Опрацювання додаткової фахової  літератури для підвищення власного професійного рівня

 

 

Ведення обліку робочого часу

Постійно

 

03.02-07.02

Бесіда з учнями про значення навчання в нашому житті.

 

07.02.2025

Консультування з вчителем української мови  щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Консультації для батьків

 

Використання інтернет-ресурсів і освітніх платформ

 

Робота з документацією

 

10.02-14.02

Залучення учнів з ООП до шкільних заходів присвяченим Дню святого Валентина та Дня Єднання

 

14.02.2025

 

Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Залучення батьків до шкільного життя

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ

 

 

 

Ведення обліку робочого часу

 

17.02-21.02

Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП

 

 

 

Консультування з вчителями щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Співпраця з батьками

 

 

Постійно

Ознайомлення з новими нормативними документами, що стосуються інклюзивної освіти

 

 

 

 

Заповнення щоденника спостережень

 

24.02-28.02

 

 

Естетичне виховання учнів з ООП. Віртуальна подорож музеями світу.

 

26.02.2025

 

Консультування з вчителем географії щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Бесіда «Труднощі взаємостосунків з дітьми»

 

27.02.2025

 

 

 

Відвідування педагогічних нарад

(згідно графіку)

Робота з документацією

 

03.03-07.03

Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителями

 

Консультування з вчителем математики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Співпраця з батьками

 

Постійно

Ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної  тематики за власним вибором шляхом використання електронних бібліотек

 

Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень

 

10.03-14.03

Залучення учнів з ООП та їх батьків до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних

 

 

 

Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

 

 

 

Співпраця з батьками

 

Постійно

 

Опрацювання додаткової фахової  літератури для підвищення власного професійного рівня

 

 

 

Заповнення щоденника спостережень

 

17.03-21.03

 

Створення постеру до міжнародного дня щастя.

 

20.03.2025

Бесіда з учнями з ООП  про правила поведінки під час канікул

Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Залучення батьків до шкільного та позакласного  життя закладу

Проходження курсів підвищення кваліфікації

 

Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень

 

24.03-28.03

Бесіда про культуру нашого мовлення

Консультування з вчителем української мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Консультації для батьків

 

 

Відвідування педагогічних нарад

 

 

 

 

 

Робота з документацією

 

31.03-04.04

Розвиток загальної та дрібної моторики

Співпраця з класним керівник, психологом, логопедом.

Співпраця з батьками

 

 

Постійно

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ

 

 

 

Поповнення портфоліо навчальних досягнень учнів з ООП

 

07.04-11.04

Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в учнів з ООП.

Участь у флешмобі до міжнародного дня братів і сестер

10.04.2025

 

Співпраця з вчителями-предметниками щодо успішності роботи і засвоєння матеріалів учнів з ООП

 

Консультації для батьків

 

Використання інтернет-ресурсів і освітніх платформ

Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень

 

14.04-18.04

Залучення до участі у флешпобі до дня пам’ятників історії та культури 14.04.2025

Створення листівки до Великодня

18.04.2025

Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Бесіда  «Дитячі страхи: виявлення і способи їх подолання»

 

18.04.2025

Пошук онлайн курсів для самоосвіти

Ведення обліку робочого часу

Постійно

 

 

21.04-25.04

Розвиток культурного рівня. Значення кіно, театрів у житті людей.

 

 

Консультування з вчителем інформатики щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Співпраця з батьками

 

Постійно

Опрацювання додаткової фахової  літератури для підвищення власного професійного рівня

Ведення обліку робочого часу

 

 

28.04-02.05

Бесіда “Чим я особливий”

 

28.04.2025

 

Консультування з вчителем фізичної культури щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Консультації для батьків

 

Використання інтернет-ресурсів і освітніх платформ

Фіксація результатів спостереження у щоденнику спостережень

 

05.05-09.05

Залучення учнів з особливими освітніми потребами до заходів закладу освіти, у тому числі позакласних

 

Консультування з вчителем англійської мови щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Співпраця з батьками

 

Постійно

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ

Ведення обліку робочого часу

 

Постійно

 

12.05-16.05

Бесіда “Я - українець”

Залучення учнів з ООП до участі у флешмопі до дня вишиванки

 

15.05.2025

Консультування з вчителями  щодо успішності роботи і засвоєння матеріалу учнів з ООП

Бесіда  «Культура поведінки в громадських місцях»

 

14.05.2025

Відвідування педагогічних нарад

(згідно графіку)

Поповнення портфоліо навчальних досягнень учнів з ООП

 

19.05-23.05

Бесіда “Мої плани на канікули” (створення листівки бажань)

 

23.05.2025

Написання  звітів класними керівниками, вчителями-предметниками, корекційними педагогами про виконання ІПР за 2024-2025 н.р.

 

Співпраця з батьками

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Оформлення протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Написання звітів про виконання ІПР

 

26.05-30.05

Узагальнення навчального року: “ Що вдалося, над чим працювати”

 

30.05.2025

Співпраця з класним керівник, психологом, логопедом.

Консультації для батьків

 

 

V засідання МО «Підведення підсумків роботи шкільного МО асистентів вчителів інклюзивних класів»

 

 

 

 

 

 

Заповнення індивідуальних програм розвитку (кінець року, підсумкова фіксація даних). Написання звіту про виконання ІПР

 

 

 

docx
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Планування
Інкл
Додано
25 лютого
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку