Директор
_____
Річний план роботи
асистента вчителя
2019 -2020 н.р.
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
. |
Бесіда на тему: Поведінка в школі.Гра Веселі долоньки |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Організаційна робота з батьками ( інформація про дитину) |
|
Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП |
Протягом року |
|
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Настільна гра Мозайка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Складання річного плану роботи
|
|
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці Аплікація з листочків. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Проведення анкетування та тестування батьків та учнів |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом |
Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
. |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені іграшки.Ляльковий театр |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складання індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поведінки біля залізниці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
|
Робота з методичною літературою прослуховування вебінарів на сайті «На Урок» |
Створення портфоліо -------- |
|
|
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столовій |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Проведення анкетування батьків Тест «Будинок» |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів |
Створення портфоліо. |
|
|
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про професії Аплікація з насіння |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
|
Робота з методичною літературою Алли Колупаєвої |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо |
|
|
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про правила дорожнього руху перегляд мультфільму |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта» |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Тест «Людина під дощем» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Тест « Дерево» |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом
|
Внесення нових даних до ІПР |
|
|
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Работа з Лего |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури на сайті «Єдера» |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю |
Робота з методичною літературою Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі: навч.курс та наук.-мотод.посібник. |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з пластиліном Улюблені фрукти |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Вправи за картинками |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
|
Модифікація навчального плану |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація тестів |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Тест « Слон»Розвиток фантазії,уявлення |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури «Основні положення інклюзивної освіти»; 2 – «Інклюзивна освіта-від основ до практики»
|
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток логічного та образного мисленняНастільна гра шахи |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення Перегляд мультфільмів про дружбу |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери Малювання фарбами Транспорт |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
|
Модифікація та адаптація тестів |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми) |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Робота з пазлами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів для дітей з порушенням ------ |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великодень |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
|
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері» Виготовлення листівки |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
|
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів за допомогою казок Створення колажу улюблена казка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
Робота з методичною літературою |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті за допомогою арт- терапії |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами |
Модифікація та тестів |
Складення психолого-педагогічної характеристики |
|
|
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими даними портфоліо учнів |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про хлібРобота з солоним тістом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю Міні - лекція з проведенням практичної роботи: «здоров'язберігаючий простір будинку», |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
|
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Робота з книжкою |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами) |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником |
|
Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами |
Доповнення порт фоліо інформаціїю |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення Настільна гра Доміно. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
|
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
. |
Робота з танграмом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
. |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.Робота з бізібордом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
|
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою Аналіз проведеної роботи Створення презентації |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних) |
|
|