Річний план вчителя асистента 2019-2020н.р

Про матеріал
Бесіда на тему: Поведінка в школі.Гра Веселі долоньки Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Організаційна робота з батьками ( інформація про дитину) Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Настільна гра Мозайка Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей Формування комунікативних навичок та навичок співпраці Аплікація з листочків. Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Проведення анкетування та тестування батьків та учнів Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені іграшки.Ляльковий театр Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поведінки біля залізниці Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. • Консультації для батьків Бліц - турнір: «Щоб дитина росла здоровою і міцною» Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столовій Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Проведення анкетування батьків Тест «Будинок» Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про професії Аплікація з насіння Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. • Організаційна робота з батьками Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї». Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про правила дорожнього руху перегляд мультфільму Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Залучення батьків до шкільного життя. Тест «Людина під дощем» Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. Тест « Дерево» Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Работа з Лего Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. • Проведення бесід та консультацій з батьками Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я», Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю
Перегляд файлу

 

 

 

                                                                                       Директор

 _____

Річний план роботи

асистента вчителя

 

 

 

2019 -2020 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

.

Бесіда на тему: Поведінка в школі.Гра Веселі долоньки

Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Організаційна робота з батьками ( інформація про дитину)

  1. Ознайомлення з  документами            Основи законодавства України про освіту, соціальний захист.
  2. Міжнародні документи про права дітей.
  3. Державні стандарти освіти.

 

Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП

Протягом року

 

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Настільна гра Мозайка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери

Складання річного плану роботи

 

 

 

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці Аплікація з листочків.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Проведення анкетування  та тестування батьків та учнів

Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом

Складання індивідуальної навчальної  програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

.

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені іграшки.Ляльковий театр

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поведінки біля залізниці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

  • Консультації для батьків Бліц - турнір: «Щоб дитина росла здоровою і міцною»

 

Робота з методичною літературою прослуховування вебінарів на сайті «На Урок»

Створення портфоліо --------

 

 

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столовій

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Проведення анкетування батьків Тест «Будинок»

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів

Створення портфоліо.

 

 

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.  Бесіда про  професії Аплікація з насіння

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

  • Організаційна робота з батьками Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї».

 

Робота з методичною літературою Алли Колупаєвої
«Інклюзивна освіта: реалії та перспективи»

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

 

 

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про правила дорожнього руху перегляд мультфільму

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта»

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Тест «Людина під дощем»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Тест « Дерево»

Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом

 

Внесення нових даних  до ІПР

 

 

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Работа з Лего

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

  • Проведення бесід та консультацій з батьками Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я»,

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури на сайті «Єдера»

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових  канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю

Робота з методичною літературою Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі: навч.курс та наук.-мотод.посібник.
Сак Т.В.

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з пластиліном Улюблені фрукти

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Вправи за картинками

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

  • Організаційна робота з батьками Обмін досвідом «Ви питаєте - ми відповідаємо».

 

Модифікація навчального плану

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація  тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Тест « Слон»Розвиток фантазії,уявлення

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури «Основні положення інклюзивної освіти»; 2 – «Інклюзивна освіта-від основ до практики»

 

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток логічного та образного мисленняНастільна гра шахи

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення Перегляд мультфільмів про дружбу

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник
Єфімова С.М. ,

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери Малювання фарбами Транспорт

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

  • Консультації для батьків Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків.

 

Модифікація та адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми)

Аналіз та вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Робота з пазлами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів для дітей з порушенням ------

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.  Бесіда про правила поводження на весняних канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великодень

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

  • Організаційна робота з батьками Бесіда: «Особливості емоційного розвитку вашої дитини».

 

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері» Виготовлення листівки

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

  • Співпраця з батьками та громадськістю Практичне заняття: «Грайте разом з дитиною».

 

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів за допомогою казок Створення колажу улюблена казка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті за допомогою арт- терапії

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Модифікація та тестів

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

 

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими  даними портфоліо учнів

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про хлібРобота з солоним тістом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю Міні - лекція з проведенням практичної роботи: «здоров'язберігаючий простір будинку»,

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

  • Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою Консультація: «Азбука спілкування із дитиною».

 

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Робота з книжкою

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами)

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником

  • Консультація: «Пізнання навколишнього разом із дитиною».

 

Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами

Доповнення порт фоліо інформаціїю

 

 

Розвиток логічного та образного мислення Настільна гра Доміно.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

  • Консультаційна  робота з батьками Практичне заняття: «В гостях у веселого язичка». Навчання виконанню вправ для розвитку артикуляційного апарату).

 

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

.

Робота з танграмом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.Робота з бізібордом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

  • Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітейОформлення теки «Здоровий спосіб життя дитини шкільного віку».

 

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою Аналіз проведеної роботи                  Створення презентації

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коссе Вероніка Віктрорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 вересня 2019
Переглядів
1966
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку