Різновиди вправ для діток з ПІР

Про матеріал
Вправи для мовленнєвого,математичного та емоційного розвитку діток з ПІР. Вправи для дітей з порушенням інтелектуального розвитку Мовленнєвий розвиток 1. Вправи на вимову звуків: повторювати слова з певним звуком, використовувати мовленнєві картинки або іграшки для навчання правильної артикуляції. 2. Вправи на розширення словникового запасу: грати в словесні асоціації, складати розповіді за картинками, називати предмети за їх характеристиками. 3. Вправи на розвиток граматичних навичок: складати речення з певними частинами мови, доповнювати речення пропущеними словами, використовувати граматичні моделі у розмові. 4. Вправи на розвиток комунікативних навичок: грати в рольові ігри, проводити дискусії на певну тему, спілкуватися з іншими дітьми або дорослими. 5. Вправи на розвиток слухового сприйняття: слухати та повторювати складні фрази частинами, визначати різні звуки у словах, слухати та розуміти інструкції. 6. Вправи на розвиток артикуляції: виконувати вправи для м'язів обличчя,повторювати складні звуки та слова, використовувати мовленнєві картинки для тренування правильної артикуляції. Логіко-математичеий 1. Вправи на розвиток логічного мислення: грати в логічні головоломки, складати ланцюжки чисел або фігур, розв'язувати задачі з логічними операціями. 2. Вправи на розвиток числових навичок: рахувати від 1 до 100, виконувати додавання та віднімання чисел, використовувати математичні ігри для тренування обчислювальних навичок. 3. Вправи на розвиток просторового мислення: складати пазли, будувати конструкції з блоків, розв'язувати задачі на перетинання та поворот об'єктів. 4. Вправи на розвиток метричних навичок: вимірювати довжину, вагу та об'єм предметів, порівнювати розміри та масу об'єктів. 5. Вправи на розвиток геометричних навичок: розпізнавати та називати геометричні фігури, будувати фігури за заданими параметрами, розв'язувати задачі на обчислення площі та периметра. 6. Вправи на розвиток аналітичних навичок: аналізувати дані в таблицях та графіках, розв'язувати задачі на визначення закономірностей та прогнозування результатів. Емоційний розвиток 1. Вправа "Мої почуття": Учні розповідають про свої почуття, що вони відчувають у певних ситуаціях. 2. Вправа "Емоційний календар": Учні створюють календар, де вони записують свої емоції щодня. Потім обговорюють це разом з психологом чи асистентом вчителя. 3. Вправа "Рольова гра": Учні грають ролі з різними емоціями і намагаються виразити їх через мову тіла і голос. 4. Вправа "Медитація": Учні сидять комфортно і фокусуються на своєму диханні, спробуючи заспокоїти свої емоції. 5. Вправа "Емоційний дайджест": Учні створюють список своїх улюблених активностей, які допомагають їм контролювати свої емоції (наприклад, малювання, слухання музики, спорт можна використати картинки активності). 6. Вправа "Подяка": Учні пишуть листи з подякою своїм близьким або друзям, щоб висловити свою вдячність і позитивні емоції. 7. Вправа "Емоційний журнал": Учні записують свої емоції у журнал, розповідають про них і шукають способи, як з ними справитися. 8. Вправа "Емоційний мандри": Учні фантазують про місця, де вони хотіли б побувати і як це вплине на їхні емоції. 9. Вправа "Емоційний калейдоскоп": Учні створюють колаж з різних картинок, які символізують різні емоції. 10. Вправа "Емоційна скринька": Учні створюють особисту скриньку, де можуть зберегти речі або записки, які сприяють їхньому емоційному комфорту
Перегляд файлу

Вправи для дітей з порушенням інтелектуального розвитку

Мовленнєвий розвиток

1. Вправи на вимову звуків: повторювати слова з певним звуком, використовувати мовленнєві картинки або іграшки для навчання правильної артикуляції.

2. Вправи на розширення словникового запасу: грати в словесні асоціації, складати розповіді за картинками, називати предмети за їх характеристиками.

3. Вправи на розвиток граматичних навичок: складати речення з певними частинами мови, доповнювати речення пропущеними словами, використовувати граматичні моделі у розмові.

4. Вправи на розвиток комунікативних навичок: грати в рольові ігри, проводити дискусії на певну тему, спілкуватися з іншими дітьми або дорослими.

5. Вправи на розвиток слухового сприйняття: слухати та повторювати складні фрази частинами, визначати різні звуки у словах, слухати та розуміти інструкції.

6. Вправи на розвиток артикуляції: виконувати вправи для м'язів обличчя,повторювати складні звуки та слова, використовувати мовленнєві картинки для тренування правильної артикуляції.

Логіко-математичеий

1. Вправи на розвиток логічного мислення: грати в логічні головоломки, складати ланцюжки чисел або фігур, розв'язувати задачі з логічними операціями.

2. Вправи на розвиток числових навичок: рахувати від 1 до 100, виконувати додавання та віднімання чисел, використовувати математичні ігри для тренування обчислювальних навичок.

3. Вправи на розвиток просторового мислення: складати пазли, будувати конструкції з блоків, розв'язувати задачі на перетинання та поворот об'єктів.

4. Вправи на розвиток метричних навичок: вимірювати довжину, вагу та об'єм предметів, порівнювати розміри та масу об'єктів.

5. Вправи на розвиток геометричних навичок: розпізнавати та називати геометричні фігури, будувати фігури за заданими параметрами, розв'язувати задачі на обчислення площі та периметра.

6. Вправи на розвиток аналітичних навичок: аналізувати дані в таблицях та графіках, розв'язувати задачі на визначення закономірностей та прогнозування результатів.

Емоційний розвиток

1. Вправа "Мої почуття": Учні розповідають про свої почуття, що вони відчувають у певних ситуаціях.

2. Вправа "Емоційний календар": Учні створюють календар, де вони записують свої емоції щодня. Потім обговорюють це разом з психологом чи асистентом вчителя.

3. Вправа "Рольова гра": Учні грають ролі з різними емоціями і намагаються виразити їх через мову тіла і голос.

4. Вправа "Медитація": Учні сидять комфортно і фокусуються на своєму диханні, спробуючи заспокоїти свої емоції.

5. Вправа "Емоційний дайджест": Учні створюють список своїх улюблених активностей, які допомагають їм контролювати свої емоції (наприклад, малювання, слухання музики, спорт можна використати картинки активності).

6. Вправа "Подяка": Учні пишуть листи з подякою своїм близьким або друзям, щоб висловити свою вдячність і позитивні емоції.

7. Вправа "Емоційний журнал": Учні записують свої емоції у журнал, розповідають про них і шукають способи, як з ними справитися.

8. Вправа "Емоційний мандри": Учні фантазують про місця, де вони хотіли б побувати і як це вплине на їхні емоції.

9. Вправа "Емоційний калейдоскоп": Учні створюють колаж з різних картинок, які символізують різні емоції.

10. Вправа "Емоційна скринька": Учні створюють особисту скриньку, де можуть зберегти речі або записки, які сприяють їхньому емоційному комфорту.

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку