Робочий зошит для вчителя стане помічником у роботі вчителя.Структура оформлення дозволяє дописат те, що вчитель вважає за потрібне для конкретного класного колективу.Робочий зошит для позакласного планування упродовж чотирьох років дасть можливість забезпечити системність в організації виховного процесу з молодшими школярами і простежити динаміку розвитку кожного учня зокрема і класного колективу в цілому.
Міністерство освіти і науки України
Вирівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
2-В класу
на 2017/2018 навчальний рік
Режим роботи школи
на 2017/2018 н.р.
Науково - методична проблемна тема, над якою працює школа:
Реалізація Програми національного виховання та Програми виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-12 рр. шляхом створення умов для формування свідомого громадянина-патріота, носія народних традицій і розвитку творчої інноваційної особистості, що здатна діяти в реальних життєвих ситуаціях, творити, може самореалізуватись, адаптуватись до умов сучасного світу з тенденціями до постійних змін.
Науково - методична проблема, над якою працює
класовод чи класний керівник:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Канікули
І семестр
з __ вересня до __ грудня осінні з _______________ по __________________
зимові з ___ грудня по ___ січня
ІІ семестр
з ___ січня до ___ травня весняні з __________________по __________________
Розклад дзвінків
№ уроку |
Початок уроку |
Закінчення уроку |
Тривалість перерви |
Номер кабінету |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
Робота групи продовженого дня
(для учнів 1-4 класів)
з _____________________по_________________________
Графік харчування учнів
______________ перерва о ___________ год _____ хв.
Проведення класних годин
День тижня _________________
Час проведення ___________________
Кабінет ___________________
Розклад уроків учнів 2 -В класу
І семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П‘ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П‘ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
Вчителі – предметники, які викладають у 2 - В класі
Предмет |
П.І.П. |
Телефон |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відомості про учнів
Анкетні дані
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові |
Дата народження |
№ особ. спра ви |
Домашня адреса |
Телефон
|
№ посвідчення постражалого від ЧАЕС |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зайнятість учнів у позаурочній діяльності
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові |
Секція, гурток |
Час занять за днями тижня |
||||||
Назва
|
Місце знаходження |
Пн. |
Вт. |
Ср. |
Чт. |
Пт. |
Сб. |
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Участь учнів у науковій діяльності
№з\п |
П.І.П. учня |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
Соціально-психологічні
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові
|
Афективно-емоційна сфера |
Пізнавальні |
|||||||||
Темперамент
|
тривожність |
агресивність |
Увага |
Пам’ять
|
||||||||
|
ситуативна |
|||||||||||
особиста |
у стосунках з дорослими |
у стосунках з однолітками |
на уроках |
стійкість |
коливання
|
довільна слухова
|
довільна зорова |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
особливості учнів
процеси
|
Особливості морально-вольової сфери |
Спілкування, Стосунки із людьми |
|||||||
Мислення
|
|||||||||
образне
|
логічне |
конкретне |
творче |
самооцінка
|
вольові якості |
стійкість інтересів |
комунікабельність |
конфліктність |
соціометричний статус у дитячому колективі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Соціально-психологічні
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові
|
Афективно-емоційна сфера |
Пізнавальні |
|||||||||
Темперамент
|
тривожність |
агресивність |
Увага |
Пам’ять
|
||||||||
|
ситуативна |
|||||||||||
особиста |
у стосунках з дорослими |
у стосунках з однолітками |
на уроках |
стійкість |
коливання
|
довільна слухова
|
довільна зорова |
|||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
особливості учнів
процеси
|
Особливості морально-вольової сфери |
Спілкування, Стосунки із людьми |
|||||||
Мислення
|
|||||||||
образне
|
логічне |
конкретне |
творче |
самооцінка
|
вольові якості |
стійкість інтересів |
комунікабельність |
конфліктність |
соціометричний статус у дитячому колективі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Соціальна діагностика сім’ї учня
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько _____________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон повна середня________________________________________ Мати __________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _______________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________ Мати _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько __________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ________________________________________________ Мати ___________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
4. Учень
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________ Мати _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада, службовий телефон __________________________________________________ |
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ___________________________________________ Освіта, місце роботи, посада, службовий телефон __________________________________________________ Мати ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада, службовий телефон __________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________ Мати _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ___________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________ Мати ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько __________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________ Мати ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада, службовий телефон __________________________________________________ Мати ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________ Мати ______________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ____________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї |
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ___________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________ Мати ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько _____________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________ Мати ___________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________ Мати ______________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________ Мати ______________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ___________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________ Мати ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон _________________________________________________ |
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ___________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________ Мати _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________ Мати _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько ____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________ Мати _____________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон __________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Види пільг і допомога
Чи потребує особливої педагогічної підтримки |
Батько __________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ___________________________________________________ Мати _______________________________________________ Освіта, місце роботи, посада,службовий телефон ____________________________________________________
|
|||
Кількість дітей в сім’ї
|
Житлові умови
|
Статус сім’ї
|
Примітка
|
Соціальний паспорт класу
Соціальні дані |
Кількість
|
Прізвище та ім’я учня |
|
Діти – сироти |
|
|
|
Діти, позбавлені батьківського піклування |
|
|
|
Діти-напівсироти
|
|
|
|
Багатодітні сім’ї
|
|
|
|
Неповні сім’ї
|
|
|
|
Неблагополучні сім’ї
|
|
|
|
Діти-чорнобильці
|
|
|
|
Діти з особливими фізичними потребами |
|
|
|
Сім’ї функціонально-неспроможні до виховання
|
|
|
|
Учні, схильні до негативних проявів:
|
правопорушень |
|
|
до вживання наркотичних та психотропних речовин |
|
|
|
до пияцтва |
|
|
|
до бродяжництва |
|
|
|
Перебувають на обліку у КМСН
|
|
|
|
Перебувають на внутрішкільному обліку
|
|
|
|
Обдаровані діти
|
|
|
Облік роботи з учнями, котрі потребують особливої педагогічної уваги
№ з/п |
Напрями діяльності |
Прізвище, ім’я дитини |
Що зроблено |
Дата |
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
2. |
Співпраця із батьками |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
3. |
Співпраця з адміністрацією |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
4. |
Співпраця із психологом |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
5. |
Співпраця із правоохоронними органами |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
Батьківський комітет
2 - В класу
П.І.П. |
Телефон |
Доручення |
|
|
Голова батьківського комітету |
|
|
Організація виховного процесу |
|
|
Відповідальна за господарську діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План
роботи батьківського комітету 2 - В класу
І засідання
Вибір батьківського комітету ( у кількості 3 осіб ) – це активні і авторитетні батьки.
Обрання голови батьківського комітету.
ІІ засідання
Робота батьків класу з підготовки шкільного приміщення до роботи у зимовий період. Організація контролю батьків класу за роботою шкільної їдальні. Робота батьківського активу з підготовки до закінчення І семестру.
ІІІ засідання
Планування роботи класу на ІІ семестр, організація рейду батьківського активу у сім’ї учнів класу,залучення окремих батьків до підготовки та проведення виховних заходів.
ІV засідання
Допомога батьків у підготовці та проведенні :
Протокол
засідань батьківського комітету
2 - В класу № 2
« 16» «грудня» 2017р.
Класний керівник: Опалько О.А.
Присутні : 3
Відсутні: --
Порядок денний :
1.Підготовка шкільного приміщення до роботи у зимовий період.
2.Контроль батьків класу за роботою шкільної їдальні.
3.Скласти карту основних умінь та навичок учнів.
Тези виступів:
Робота батьківського комітету з організації та проведення Дня Святого Миколая та Новорічного ранку.
Питання, зауваження, побажання батьків :
Забезпечити дітей з неповних сімей необхідним на зиму одягом.
Організація прибирання та поточного ремонту класу.
Рішення:
Визначити місце перебування учнів під час зимових канікул.
Висловити подяки батькам, які брали участь в організації життя класу.
Голова батьківського комітету:_________
Члени батьківського комітету :
________
_________
Протокол
засідань батьківського комітету
____ класу №_____
« _____» «_______________» 201__р.
Класний керівник:________________________
Присутні:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відсутні:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порядок денний :
1._________________________________________________________________________
2._________________________________________________________________________
3._________________________________________________________________________
Тези виступів:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання, зауваження, побажання батьків :
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету:______________________________________________
Члени батьківського комітету:_______________________________________________
Протокол
засідань батьківського комітету
____ класу №_____
« _____» «_______________» 201___р.
Класний керівник:________________________
Присутні:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відсутні:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порядок денний :
1._________________________________________________________________________
2._________________________________________________________________________
3._________________________________________________________________________
Тези виступів:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання, зауваження, побажання батьків :
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету:______________________________________________
Члени батьківського комітету:_______________________________________________
Протокол
засідань батьківського комітету
____ класу №_____
« _____» «_______________» 201___р.
Класний керівник:________________________
Присутні:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відсутні:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порядок денний :
1._________________________________________________________________________
2._________________________________________________________________________
3._________________________________________________________________________
Тези виступів:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тематика
проведення засідань батьківського лекторію
та батьківських зборів у 2 – В класі
2017 – 2018 н. р.
№ |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Дата |
1.
|
Батьківські збори « Адаптація дитини в школі»
Вибір батьківського комітету |
Опалько О.А. |
27.09 |
2.
|
Батьківські збори «Вчити дитину вчитися»
Засідання батьківського активу. Підведення підсумків за І семестр. |
Опалько О.А. |
20.12 |
3.
|
Батьківські збори «Як проводять вільний час діти в сім’ї»
Засідання батьківського активу. Організація рейду батьківського активу у сім’ї учнів класу. |
Опалько О.А. |
30.01 |
4.
|
Батьківські збори «Підсумки навчально – виховного процесу за навчальний рік»
Засідання батьківського активу. Підсумки роботи класу за рік.
|
Опалько О.А. |
22.05 |
Протокол
батьківських зборів
2 - В класу №2
« 20» «грудня» 2013р.
Класний керівник: Опалько О.А.
Присутні:
Відсутні:
Порядок денний :
1.Анкетування батьків «У школі/ класі слід змінити…»
2.Виставка ознайомлення батьків із матеріалами портфоліо першокласників.
3. Ознайомлення батьків з результатами моніторингу основних умінь та навичок учнів.
Тези виступів:
Найбільш значущою для ефективності навчальної діяльності є мотивація, зумовлена інтелектуальною ініціативою та пізнавальними інтересами. Натхнення – це коли важка робота стає раптом легкою.
Питання, зауваження, побажання батьків :
Скласти карту основних умінь та навичок учнів.
Індивідуальні поради батькам за підсумками аналізу захворюваності учнів у І семестрі.
Рішення:
Надати індивідуальні поради батькам « Як навчити вчитися»
Висловити подяку батькам, які брали участь в організації життя класу.
Голова батьківського комітету: Одарчук І.В.______
Члени батьківського комітету: Фурман Л.М.______
Сульза Г.М._______
Протокол
батьківських зборів
2 - В класу №
« ___» «_____» 20___р.
Класний керівник:Опалько О.А.
Присутні:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відсутні:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порядок денний :
1._________________________________________________________________________
2._________________________________________________________________________
3._________________________________________________________________________
Тези виступів:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання, зауваження, побажання батьків :
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету:______________________________________________
Члени батьківського комітету:_______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Протокол
батьківських зборів
____ класу №_____
« _____» «_______________» 201___р.
Класний керівник:________________________
Присутні:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відсутні:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порядок денний :
1._________________________________________________________________________
2._________________________________________________________________________
3._________________________________________________________________________
Тези виступів:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання, зауваження, побажання батьків :
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету:______________________________________________
Члени батьківського комітету:_______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Протокол
батьківських зборів
____ класу №_____
« _____» «_______________» 201___р.
Класний керівник:________________________
Присутні:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відсутні:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порядок денний :
1._________________________________________________________________________
2._________________________________________________________________________
3._________________________________________________________________________
Тези виступів:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання, зауваження, побажання батьків :
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету:______________________________________________
Члени батьківського комітету:_______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Протокол
позачергових батьківських зборів
____ класу №_____
« _____» «_______________» 201___р.
Класний керівник:________________________
Присутні:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відсутні:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Порядок денний :
1._________________________________________________________________________
2._________________________________________________________________________
3._________________________________________________________________________
Тези виступів:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Питання, зауваження, побажання батьків :
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рішення:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова батьківського комітету:______________________________________________
Члени батьківського комітету:_______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Погоджено» «Затверджую»
Заступник директора з ВР Директор Вирівської ЗОШ
_______(Н.В.Трофимець) ________ (О.К.Вознюк )
«_______» «___________» 201___р. «_______» «__________» 201___р.
ПЛАН
виховної діяльності
в 2-В класі
на 2017 – 2018 н.р.
Вирівської ЗОШ
I – III ступенів
Класовод : Опалько О.А.
Аналіз виховної діяльності за ____________ н.р.
Мета і завдання ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Принципи реалізації
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Основні документи, на підставі яких проводилася робота
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Шляхи реалізації
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що вдалося
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Особливі досягнення учнів
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що потребує покращення або змін
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Шляхи оптимізації виховного процесу
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки (що врахувати при плануванні роботи на поточний навчальний рік)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета і завдання виховної діяльності на __________н.р.
Мета___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання ___________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ціннісне ставлення особистості до себе
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ціннісне ставлення особистості до праці
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ціннісне ставлення особистості до природи
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Психолого – педагогічна характеристика класу
(на основі соціометрії);
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Кількість учнів (хлопців, дівчат), їх характеристика за віком та місцем проживання, соціальний склад сімей, діти-сироти, напівсироти, їх опікуни.
Дисциплінованість і культура поведінки учнів: взаємини між ними, наявність груп у класі. Чи люблять учні разом проводити час, працювати або розважатись у школі або поза нею? Прояви дружби між хлопцями. Наявність у класі кругової поруки і як вони виявляється, чи відчувають учні потребу у зустрічі з однокласники поза уроками.
Здатність учнів самим організовуватись на виконання колективних справ, уміння розподіляти між собою обов’язки. Чи вміють учні уважно вислухати одне одного (на зборах, перерві, під час виконання доручень)? Уміння прислухатись до рішень органів учнівського самоврядування і розпоряджень його уповноважених.
Національна і громадська свідомість учнів, їх інтерес до громадського життя і участь у ньому. Які вчинки своїх товаришів учні схвалюють, які засуджують? Наявність чи відсутність розходжень між словами і вчинками учнів.
Що лежить в основі взаємин між однокласниками: місце проживання, спільне навчання, інтереси, місце за партою, увага один до одного, взаємодопомога? Вимогливість дог себе й своїх товаришів, уміння пробачати друзям недоліки, толерантність у взаєминах. Ставлення класу до активу, відмінників, лідерів, невстигаючих, дезорганізаторів, учнів з фізичними вадами. Типові випадки порушення дисципліни, їх причини та заходи та заходи впливу на порушників класу.
Склад активу, його авторитет. Ставлення активістів до учнів. Виконання розпоряджень активу однокласниками. Чи є у класі неформальні лідери? Їх характеристика.
Зацікавленість учнів класу життям школи загальношкільних доручень (постійно, епізодично). Зв'язок класу з іншими класами (шефство, спільні справи). Участь класу у загальношкільних заходах.
Загальна оцінка класу, найбільш позитивні і негативні складові його життя і пропозиції щодо розвитку на майбутнє.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ
ХАРАКТЕРИСТИКИ
2- В КЛАСУ
У 2 – В класі навчається 18 учнів з них дівчаток – 9, хлопчиків – 9.Показники успішності у класі такі: учнів з високим рівнем навчання - ; учнів з достатнім рівнем навчання- ; учнів з середнім рівнем навчання- ;учнів з початковим рівнем навчання- .Труднощі під час навчання є у таких учнів : Євгейчука Давида та Єленця Володимира.
Більшість дітей у класі з повних сімей, де обоє батьків виховують дитину.Одна дитина Єленець Діана напівсирота, виховує дівчинку мама. Шило Катерина проживає з мамою ,сім`я не повна після розлучення батьків.
Дисципліна на уроках задовільна. Такі учні,як Євгейчук Давид не завжди виконують домашні завдання.
Колектив класу діяльний, живий, енергійний. Доволі клас згуртований та організований , об’єднаний спільними інтересами, хоча дещо спостерігається поділ на мікрогрупи за власними уподобання. Залюбки виконують доручення вчителя. Як і кожен класний колектив , клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій. Рудик Анна відвідує танцювальний гурток.
Класний колектив має свого командира Єленця Романа та актив класу, які користуються повагою серед учнів.
У стосунках між дітьми присутні співчуття, теплота, толерантність до помилок товариша.
Активну участь у навчально – виховному процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу , підвищення якості навчання , намічено такі шляхи вирішення проблем:
1