«Робота з учнями, схильними до девіантної поведінки» ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Про матеріал

Девіантною називають таку поведінку, що відхиляється від норми поведінкових проявів особистості в тому чи іншому віковому періоді. Однак, говорити про наявність саме девіантної поведінки можна тоді, коли ми маємо справу зі сформованою особистістю або з особистістю яка знаходиться в процесі свого становлення. Таким чином, говорити про девіантну поведінку можливо з настанням підліткового віку.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота з учнями схильними до девіантної поведінки ”Не буває поганих дітей, бувають діти, яким погано” Підготував соціальний педагог Хлібодарівського НВКПанасюк Г. В.

Номер слайду 2

Девіантна поведінка – це система вчинків особи або групи, які суперечать прийнятим у суспільстві правовим і моральним нормам. Основними формами девіантної поведінки вважають:адиктивну поведінку (вживання наркотичних речовин, алкоголю, інші залежності),делінквентність (протиправна поведінка),надмірну агресивність.

Номер слайду 3

Фактори та передумови формування девіантної поведінки. Несприятливий психологічний клімат в сім’ї відсутній один з батьківвідсутня взаємність в емоційних контактах. Зіткнення між членами родини. Несприятливий психологічний мікроклімат в учнівському колективіпорушення взаємин учня з класом невстигання в навчальній діяльності вороже ставлення педагогів до учня Індивідуальні психологічні особливості особистості учняпорушення адаптаційного потенціалунесформованість самооцінки нервово-психічна нестійкість

Номер слайду 4

Ознаки девіантної поведінкипорушення взаємин з однолітками;конфліктні стосунки з педагогамипорушення норм і правил поведінкинеуспішність в навчаннінесформованість зовнішньої культури поведінки несприятлива сімейна ситуація нездатність критично оцінювати свої вчинки

Номер слайду 5

Прийоми, що сприяють формуванню у підлітка соціально-схвалюваної поведінки: Переконання та особистий приклад. Моральна підтримка та зміцнення віри підлітка в свої сили і можливості. Залучення до цікавої діяльності. Пробудження гуманних відчуттів. Опосередкування.“Фланговий підхід”Активізація відчуттів дитини

Номер слайду 6

Прямі і непрямі гальмівні прийоми: Констатація вчинку Незвичайний дарунок. Засудження. Покарання. Наказ. Попередження. Обурення недопустимістю вчинку.

Номер слайду 7

Секрет успішного виховання лежить в повазі до учня.  Ральф Емерсон

Номер слайду 8

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Глущик Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Старинець Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Громова Ольга Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 липня 2018
Переглядів
3586
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку