Родинне свято "Сім'я – святиня людського духу"

Про матеріал

Сценарій для проведення родинного свята у колі класу. Захід дає можливість познайомитися з родинами, згуртувати дітей та батьків у спільний колектив.

Перегляд файлу

                                                           Родинне свято

                            Сім'я – святиня людського духу

Вчитель: Щодень ми починаємо й закінчуємо в рідній домівці зі своєю родиною. Уранці прокидаємося  зі сподіваннями на вдалий  день,  а  вввечері поспішаємо поділитися своїми успіхами, невдачами  та тривогами. Тільки  в  рідній, улюбленій оселі, поруч із родиною, ми завжди знайдемо розраду й утіху. Тільки для своєї сім'ї наші перемоги, захоплення, мрії мають утіху, тільки тут - наше сумління і душа.

Учень: Родина - це найдорожче, що ми маємо. Навіть, якщо пройдуть роки, минуть десятиріччя, доля закине нас на чужину, нас тягне повернутися сюда, до рідного краю, у свою оселю, щоб почути запах свіжеспеченого хліба, пампушок, борщу, мрійливий мамин голос і турботливі руки.


Учень:   Наша Україна - це родина,

  Бо спокій і добробут – це сім'я.

I в горі й щасті - в будь-яку      

                                       годину

Мене  підтримає моя сім'я.


Пишайтеся, мої  рідненькі, Талантами прекрасної  сім'ї Шануйте рід свій, свою неньку,

Таких не буде більше на Землі.


Учні: Родовід, рід, родина, рідня. Слова одного кореня, які  здавна в Україні вважалися святими. Народні традицї, звичаї  виховують в дитинстві  в людині глибоку повагу до цих святинь. Від покоління до покоління передають секрети майстерності, вшановуються ті члени родини, які своїми талантами, працелюбністю звеличують і підносять свій рід.

Вчитель:  3ібралися ми на родинне свято в черговий раз, щоб показати, які таланти мають родини нашого класу, чим захоплюються cім'ї, як святкують свята та яких звичаїв дотримуються, щоб помилуватися виробами, які створили працьовиті  невтомні руки матусь,бабусь.

Вчитель:  Скільки свят ми святкуємо протягом року! Але у кожній родині є найулюбленіші, які  приносять масу задоволення. Серед сімей нашого класу  найулюбленішими святами є Новий рік, Різдво, Святий  Миколай., Пасха. Кожне з цих свят святкується особливо, кожна родина дотримується своїх звичаїв, традицій,

Багато сімей на Новий рік придумують театральні вистави, проводять різноманітні конкурси, на яких отримують подарунки, готують якусь незвичайну страву. І зараз ми познайомимося, як саме святкують Новий рік родина … .

                            (Показують уривок зі своєї вистави)

Вчитель.  Звичайно,  яке ж свято без смачних страв!  Як ви гадаєте, які  найулюбленіші страви родин  

                   класу?  

                                        Познайомлять наші  дослідники "Смачненькі блюда».

(Найсмачніші  й найулюбленіші  -  курка-гриль, оселедець під шубою, салат «Олів'є»,смажений гусь, гриби, шашлик,  салат із крабових паличок, різноманітні  тістечка та торти) Але люблять гарно поїсти і в будній  день. Ми, завітавши  до кухонь, помітили, що найчастіше люблять їсти український борщ з салом, смажену картоплю, пельмені, млинці, піцу, відбите м'ясо.

Вчитель: Але за усіма спостереженнями, підрахунками статистів класу  найголовнішим  святом кожного є  День народження .  Це свято людина чекає з великим  нетерпінням. У багатьох родин  є гарна традиція – у святкові дні випускати стіннівку чи гумористичну сторінку, присвячену найріднішій людині.

Ви   подивггься  на  цю красу    ............

(презентація   стіннівок)

Вчитель: Учні  нашого класу на все життя  запам'ятали свої найкращі  подарунки, які  

                     подарували    батьки.

(Виходять статисти :  Ви тільки прислухайтеся,  які подарунки отримали наші дітки і тепер  називають їх найкращими

Вчитель: Багато родин класу проводять розважальні  програми з різноманітними конкурсами. І зараз Половцева О. проведе декілька з них (проводяться 2 конкурси для батьків і дітей).

Не одне  День.... не проходить без танців.  Танцює для всіх…………………… 

Вчитель:  Крім відзначання свят, майже всі  родини класу мають звичаї  проводити вільний час на природі, на пікніках, захоплюючись красою природи. Давайте познайомимося, як саме проводять відчинок наші  батьки і діти. Демонстрування газет + розповідь про відпочинок або кумедні ситуації, які траплялися на природі.

Вчитель: Ну і звичайно, який хлопець не захоплюється футболом. Багато представників чоловічої статі класу дуже люблять футбол, знають про футболістів майже все й у вихідні разом грають на спортивних майданчиках. Підніміть руки, для кого футбол – хобі.  А як вміють вони забивати голи, ми зараз подивимося .  Проводиться гра „Влучи в ціль"( діти та батьки)

  • Що ми знаємо про Геральдику, реліквію?

Учень: Родина - це святиня духу людського, шляхетних почуттів: кохання, любові, вірності, піклування. Лише в сім'ї  ми відчуваємо душевний спокій . Родина має поштовх до розвитку нашої творчості, талантів.

Представлення гербів родин + розповідь про них.
Вчитель: Мені  дуже приємно, що сьогодні на нашому родинному святі  зібралося таке тісне коло: батьки і діти. Не помилюсь, якщо скажу, що всі з інтересом слухали про звичаї та традицї наших родин. Адже  є чим і  ким пишатися. Ви тільки подивіться на виставку  „Світ моїх захоплень", які  талановиті  руки мають  матусі , бабусі. (Представлення виробів учнями, батьками).  У всьому  ви  бачите, що кожна людина особлива.

 

Вчитель:           Рід наш з кореня – верби.

                          Не шукай древніші знаті.

                          На фамільному гербі

                          Ми карбуєм вічне: Мати

 

Без матері не було би життя на землі. Саме ця людина  віддає всю свою любов, ніжність, ласку дитині. Здатна віддати все за ради свого дитятка . Давайте зараз скажемо своїм матусям теплі слова.

Проводиться гра «Інтерв'ю» (кореспондент телебачення бере уявне інтерв'ю в учнів).

                                  --Моя матуся найкраща в світі, бо…..

                                  --Я люблю свою мамусю  за…

                                  -- Моя мама посміхається, коли…..

                                  -- Коли б я був чарівником, я зробив би для неї ось що…

                                 -- Від чого моя матусю найбіліше сумує?

   Як чудово слухати матусям такі слова вдячності від своїх дітей.  (Читає власну поезію про матусю….).

Вчитель: І на останок давайте проведемо гру «Самий розумний»  (команда батьків і дітей).

Вчитель: Мені б хотілося, щоб свято стало традиційним, щоб воно запалювало вогник творчості в душах батьків і дітей, щоб він ніколи не згасав  і щоб, як символ родинного вогнища, передавався в родинах із покоління до покоління, від матері до доньки. Нехай вогонь родинного вогнища нагадує вам, що немає нічого ціннішого і найдорожчого у світі, ніж сім'я.

Вчитель передає символ вогнища (свічку) батькам.

  Вчитель: Хай у ваших родинах назавжди оселиться любов, а місточок доброти й любові     між батьками та дітьми ніколи не переривається.

Вчитель. А зараз попросимо всіх покуштувати наш родинний великий пиріг, який символізує сімейний  добробут,  взаємну любов, злагоду.

                   I пам’ятаємо, що треба  дарувати рідним хвилини радості, бо від нашого тепла світ стає добрішим і   теплішим.

 

doc
Додано
22 липня 2018
Переглядів
1293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку