Роль класного керівника у розвитку особистості учня через взаємодію сім’ї та школи.

Про матеріал
Форми роботи класного керівника у розвитку особистості учня через взаємодію сім’ї та школи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль класного керівника у розвитку особистості учня через взаємодію сім’ї та школи. Класний керівник 8-А класу Скірська Любов Данилівна

Номер слайду 2

У роботі майже кожного вчителя є важка, але дуже важлива місія - бути класним керівником. Одні вчителі рахують цю роботу додатковим навантаженням до своєї викладацької діяльності, інші називають її найголовнішою. Як би не була складна робота класного керівника, без сумніву, вона потрібна дітям.

Номер слайду 3

Співдружність сім’ї і школи – вимога сьогодення. Відомо, що для успішного формування особистості дитини необхідна єдність сім’ї і школи. Високі вимоги суспільства до освітнього рівня молодого покоління, підготовки його до життя і праці можуть бути задоволені тільки за умови зростаючої ролі батьків у цій справі.

Номер слайду 4

Формула формування особистості

Номер слайду 5

П'ять основних функцій у взаємодії школи і сім’ї : ознайомлення батьків із змістом і методикою учбово-виховного процесу, організованого школою; - психолого-педагогічна освіта батьків;

Номер слайду 6

залучення батьків до спільної з дітьми діяльності; корегування виховання в сім'ях окремих учнів; - взаємодія з громадськими організаціями батьків.

Номер слайду 7

Вправа “ Намисто ” Застосовуються практичні форми психолого-педагогічної освіти батьків:

Номер слайду 8

- народні університети; - шкільний лекторій; - шкільні і класні тематичні конференції для батьків; - батьківські лекторії по мікрогрупах батьків на основі їх групових інтересів;

Номер слайду 9

- позакласна освіта батьків; - індивідуальні консультації (психологічні, педагогічні, медичні, юридичні); - різного роду читацькі конференції, огляди, і виставки літератури для батьків.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Батьківські збори можуть бути: - організаційними; - поточними або тематичними; - підсумковими; - загальношкільними і класними.

Номер слайду 14

Єдність сім’ї і школи у вихованні – найголовніша умова формування цілісної особистості дитини, її свідомого світоглядного вибору і поведінкового стереотипу.

Номер слайду 15

Дякуємо за увагу!

ppt
Додав(-ла)
Скірська Любов
Додано
5 березня 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку