Розробка конспекту дистанційного уроку з інформатики в інклюзивному класі

Про матеріал
Розробка онлайн уроку з інформатики в 7 класі (інклюзивному) містить методичний коментар щодо супроводу асистентом-вчителя дитини з ООП.
Перегляд файлу

1

 

Розробка конспекту дистанційного уроку
з інформатики в інклюзивному класі

 

7 клас

Тема. Інструктаж з БЖД. Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма проведення: синхронний режим (конференція Meet).

Потреби дитини з ООП: навчальні труднощі помірного ступеня прояву.

Мета уроку: повторити знання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерними пристроями; сформувати знання про електронні таблиці, їх різноманітність, особливості інтерфейсу електронного табличного процесора; ознайомитись з основними елементами електронної книги.

Ключові компетентності:

спілкування державною мовою, сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання; формувати вміння послуговуватися технічними пристроями.

Структура уроку:

  1. Під’єднання учнів до відео конференції. Привітання (1 хв).
  2. Інструктаж з БЖД (3-4 хв).
  3. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети уроку (1-2 хв).
  4. Вивчення нового матеріалу (~15 хв).
  5. Фізкультхвилинка (2 хв).
  6. Засвоєння нових знань (6-7 хв).
  7. Підсумки уроку (1-2 хв).

Зміст уроку

Форми проведення

1.

Привітання.

 

Вітаю вас на уроці інформатики. 

За комп’ютери сідаєм.

До роботи приступаєм.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

 

 

Розповідь учителя.

 

2.

Інструктаж з БЖД.

 

Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером та кодексів поведінки під час онлайн уроків.

Гра «Хто перший». Зайти на сайт  Kahoot! за посиланням: https://kahoot.it/. Введіть код гри, який вам надасть вчитель. Переможці гри отримують додатковий бал до оцінки.

 

C:\Users\Teacher\Desktop\Курси Інклюзія\Приклади\1.png

 

 

Самостійна практична робота учнів за власними комп’ютерами (або смартфонами).

 

Асистент учителя готує стислу покрокову інструкцію щодо використання програми Kahoot для ґаджета, яким буде користуватися дитина з ООП та викладає його в чаті, наголошує на цьому.

3.

Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети уроку.

 

1. Яким чином можна оформити список учнів класу з їх оцінками?

2. В якому вигляді зручно подати розклад уроків?

3. В якому вигляді зручно подати розклад руху потягів?

 

Ви вже добре знаєте програми MS Word (для створення і редагування тексту) та MS Power Point (для створення та обробки комп’ютерних презентацій). Сьогодні ми познайомимося з програмою цього пакету MS EXCEL.

Сучасні технології обробки інформації часто приводять до того, що виникає потреба подання даних у вигляді таблиць та виконання розрахунків (відомості на заробітну плату, складський облік матеріалів, класний журнал тощо). Для цього слід використовувати електронні таблиці, завдяки чому ми з вами можемо економити час на обчислення. І який професійний шлях ви не оберете, електронні таблиці завжди стануть вам у нагоді.

 

 

 

Фронтальне обговорення питань

 

 

 

Розповідь учителя

4.

Вивчення нового матеріалу.

 

Презентація за посиланням  https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX

 

Пояснення за презентацією та демонстрування вчителем інтерфейсу програми на екрані відеоконференції.

 

Учні в чаті можуть задавати питання вчителю або піднімати руку, натискаючи відповідну кнопку.

 

Асистент учителя слідкує за чатом та підняттям рук.

 

5.

Фізкультхвилинка.

 

Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA&t=29s

 

Учитель демонструє відео та озвучує вправи.

 

Учні виконують на робочому місці, повторюючи рухи очима.

 

Асистент учителя виконує з дітьми.

6.

Засвоєння нових знань.

 

Виконати тестування за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQL

 

Самостійна практична робота учнів у Google-формі.

 

За потреби асистент учителя надає додаткові пояснення дитині з ООП щодо виконання завдань в окремій онлайн-кімнаті. 

7.

Підсумки уроку.

 

Рефлексія.

  1. Чи задоволені ви своєю роботою?
  2. З яким настроєм ви працювали на уроці?

 

 

 

Домашнє завдання.

  1. Опрацювати підручник «Інформатика. 7 клас. Ривкінд Й.Я.» стор. 77-83.
  2. Дослідити, чи є на власному комп’ютері (ноутбуці) табличний процесор Excel.
  3. Виконати вправу, перейшовши за посиланням https://learningapps.org/watch?app=639479.

 

 

Оцінювання результатів.

  1. Kahoot  «Хто перший» (інструктаж з БЖ) (1 бал)
  2. Тестування у Google формі (засвоєння знань) (11 балів)
  3. За активність на уроці (1 бал)

 

 

 

 

Всі учні вмикають камери та демонструють палець вгору чи вниз.

 

Асистент учителя індивідуально підключається поза часом онлайн уроку та допомагає дитині з ООП дослідити, чи є на його комп’ютері Excel, та допомагає створити папку для збереження файлів майбутнього портфоліо.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 травня 2023
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку