1
Розробка конспекту дистанційного уроку
з інформатики в інклюзивному класі
7 клас
Тема. Інструктаж з БЖД. Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Форма проведення: синхронний режим (конференція Meet).
Потреби дитини з ООП: навчальні труднощі помірного ступеня прояву.
Мета уроку: повторити знання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерними пристроями; сформувати знання про електронні таблиці, їх різноманітність, особливості інтерфейсу електронного табличного процесора; ознайомитись з основними елементами електронної книги.
Ключові компетентності:
спілкування державною мовою, сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання; формувати вміння послуговуватися технічними пристроями.
Структура уроку:
№ |
Зміст уроку |
Форми проведення |
1. |
Привітання.
Вітаю вас на уроці інформатики. За комп’ютери сідаєм. До роботи приступаєм. Щоб помилок уникати, Треба пильність розвивати. |
Розповідь учителя.
|
2. |
Інструктаж з БЖД.
Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером та кодексів поведінки під час онлайн уроків. Гра «Хто перший». Зайти на сайт Kahoot! за посиланням: https://kahoot.it/. Введіть код гри, який вам надасть вчитель. Переможці гри отримують додатковий бал до оцінки.
|
Самостійна практична робота учнів за власними комп’ютерами (або смартфонами).
Асистент учителя готує стислу покрокову інструкцію щодо використання програми Kahoot для ґаджета, яким буде користуватися дитина з ООП та викладає його в чаті, наголошує на цьому. |
3. |
Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети уроку.
1. Яким чином можна оформити список учнів класу з їх оцінками? 2. В якому вигляді зручно подати розклад уроків? 3. В якому вигляді зручно подати розклад руху потягів?
Ви вже добре знаєте програми MS Word (для створення і редагування тексту) та MS Power Point (для створення та обробки комп’ютерних презентацій). Сьогодні ми познайомимося з програмою цього пакету MS EXCEL. Сучасні технології обробки інформації часто приводять до того, що виникає потреба подання даних у вигляді таблиць та виконання розрахунків (відомості на заробітну плату, складський облік матеріалів, класний журнал тощо). Для цього слід використовувати електронні таблиці, завдяки чому ми з вами можемо економити час на обчислення. І який професійний шлях ви не оберете, електронні таблиці завжди стануть вам у нагоді. |
Фронтальне обговорення питань
Розповідь учителя |
4. |
Вивчення нового матеріалу.
Презентація за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX
|
Пояснення за презентацією та демонстрування вчителем інтерфейсу програми на екрані відеоконференції.
Учні в чаті можуть задавати питання вчителю або піднімати руку, натискаючи відповідну кнопку.
Асистент учителя слідкує за чатом та підняттям рук.
|
5. |
Фізкультхвилинка.
Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA&t=29s
|
Учитель демонструє відео та озвучує вправи.
Учні виконують на робочому місці, повторюючи рухи очима.
Асистент учителя виконує з дітьми. |
6. |
Засвоєння нових знань.
Виконати тестування за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQL |
Самостійна практична робота учнів у Google-формі.
За потреби асистент учителя надає додаткові пояснення дитині з ООП щодо виконання завдань в окремій онлайн-кімнаті. |
7. |
Підсумки уроку.
Рефлексія.
Домашнє завдання.
Оцінювання результатів.
|
Всі учні вмикають камери та демонструють палець вгору чи вниз.
Асистент учителя індивідуально підключається поза часом онлайн уроку та допомагає дитині з ООП дослідити, чи є на його комп’ютері Excel, та допомагає створити папку для збереження файлів майбутнього портфоліо. |