Матеріал, поданий в розробці, допоможе вчителю формувати вміння організовувати робоче місце, дотримувати правил безпеки праці; формувати прийоми роботи з ножицями, нитками, паличкою для набивання іграшок; розвивати вміння складати та розігрувати діалог; розвивати увагу, творчі здібності, охайність, дрібної моторики рук; виховувати самостійність, любов до праці.
Розробка майстер – класу
«Виготовлення м’якої іграшки – ведмедик»
(Проходить за участю батьків)
Мета: формувати вміння організовувати робоче місце, дотримувати правил безпеки праці; формувати прийоми роботи з ножицями, нитками, паличкою для набивання іграшок; розвивати вміння складати та розігрувати діалог; розвивати увагу, творчі здібності, охайність, дрібної моторики рук; виховувати самостійність, любов до праці,
(Використовуємо ляльковий театр Лисичку та Ведмедика)
Вчитель:
До нас сьогодні завітали гості -
Руда Лисичка та Ведмедик бурий.
Погляньте, діти, в них сумні обличчя.
Можливо, звірі потребують допомоги?
Лисичка:
(сумним голосочком)
Маленькі друзі, тільки подивіться,
Сьогодні в лісі трапилась пригода -
Залишила я десь пухнастий хвостик
Тепер узимку мені точно не зігрітись!
Ведмедик:
Чи ба – нема хвоста,
Що за подія?
Не буде чим сліди свої ховати.
От в мене лихо всім на диво -
У боці дірку треба залатати!
Вчитель:
Оце так – так! Що ж нам робити, діти?
Як нам допомогти рудій красуні, бурому Ведмедю?
Лисичка:
Я чула десь живуть майстрині,
що вправні у кравецькій справі!
То не могли б ви нам зробити милість –
Допомогти знайти їх точний адрес!
Вчитель:
Вам пощастило, серед нас є ті, кого ви так шукали!
Майстрині – диво! Руки золоті!
І конструюють, і виготовляють, і ножицями вправно вирізають!
Звірі:
Скоріше познайомте нас!
Тепер у ліс повернемось сміливо…
За допомогу вашу ми віддячимо неодмінно –
Я покажу вам ліс в усій красі,
Ведмедик може гучно заревти або про сон зимовий розказати.
Вчитель:
Чекайте!Нагороди нам не треба.
Давайте краще вже вітати
Майстриню, що прийшла нас обучати!
( вчитель представляє майстриню з виготовлення м’якої іграшки)
Майстриня: Добрий день, діти! У кожного з нас була в дитинстві улюблена іграшка, а у вас є і зараз. І не секрет, що найкраща іграшка та, яку ви зробили власноруч. Сьогодні я пропоную виготовити ведмедика – це буде ваш особистий подарунок.
(батьки роздають тканинну заготівку, матеріал для наповнення іграшки, дерев’яну паличку для набивання)
Перший крок – заготівку треба вивернути.
Другий крок – наповнити матеріалом.
Третій крок – зашити отвір.
Четвертий крок – нанести акриловою фарбою очі, носик, ротик.
П’ятий крок – презентація іграшок.(діти складають діалог двох медведиків)
Вчитель:
Ми обіцяли вам допомогти,звірятка!
Мерщій ідіть до нашої майстрині!
Лисичці зараз підберемо хвостик,
І отвір у Ведмедя залатаєм!
( майстриня імітує рухи шиття, потім показують Лисичку з хвостиком, Ведмедика без отвору)
Лисичка:
Оце так хвіст – ну просто диво!
Пройдуся лісом я красиво!
Ведмідь:
А я тепер спокійно ляжу спати.
Бочок мій цілий і я дуже радий!
Вчитель:
Ми гарно, діти, працювали.
Батьки, звичайно, нам допомагали.
Цікаво було, Діти! ( Так!)
Подобається подарунок, Діти! (Так!)
Хоч копіткою була наша праця.
Але корисною про це не треба забувати!