Розробка сценарію "Посвята в п'ятикласники"

Про матеріал

Розробка сценарію "Посвята в п'ятикласники" для двох 5 класів.

Містить різноманітні ігри, цікаві завдання для згуртованності колективів.

Також розроблені додатки для кожного конкурсу, які необхідно лише роздрукувати на кольорових аркушах.

Перегляд файлу

Тема: Посвята в п’ятикласники

 

Мета: сприяти формуванню згуртованості учнівського колективу, виховувати у школярів  почуття товариськості,  толерантності, поваги один до одного та  взаєморозуміння.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Ведучий 1. Вітаю вас, дорогі учні, шановні батьки, вчителі, гості та просто друзі нашого класу! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти наших учнів у пятикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості.

Ведучий 2. Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класів. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись бути п’ятикласниками. Тож зустрічайте! 

Під музичний супровід  і оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники.

Ведучі представляють кожен клас та класного керівника.

Пісня «Дружній клас»

-Молодці діти, попрошу вас зайняти свої місця.

Ведучий 1.  Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні в класі. Це вже не ті першачки, яких батьки за руку приводили до школи…Правда ж, ніби вчора це було?

 (Фон Пісня Н. Май «Школа, ми не помітно виростаєм»)

 Ведучий 1.  А зараз до слова хочемо запросити  перших вчителів Батицьку Олену Леонідівну  та Чуріну Людмилу Петрівну.

Ведучий 2.  Дорогі друзі! У нас сьогодні велике свято. Віднині  розпочинається нова сторінка в вашому житті.

Ведучий 1. Перша ланка шкільного життя позаду, а сьогодні ви – п’ятикласники! У вас нові  вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає!

Ведучий 2. Давайте сьогоднішній день вважати Днем народження ваших класів.

Ведучий 1.  А День народження – це завжди свято!

Ведучий 2.  У нас сьогодні пройдуть конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте  свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу основної школи ЗОШ №3. 

Ведучий 1.  П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)

Рухлива гра « Давайте познайомимось».

Ведучий 1. Ця  рухлива гра допоможе нам дізнатися один про одного те, чого ви ще, може, і не знаєте, і побачити, наскільки ви уважні.

Діти, зараз я попрошу стати усіх в коло і уважно слухати мої  запитання:

  • Зробіть крок уперед, хто любить солодощі.
  • Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.
  • Присідають  ті, хто любить грати у футбол.
  • Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.
  • Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.
  • Руки за спину ті, у кого є сестричка чи братик.
  • Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок малювання.
  • Підстрибніть ті учні, хто любить вишивати.
  • Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

Молодці. Дякую за те, що ви були дуже уважні, напевно всі присутні, дізналися щось нове про свох однокласників та учнів. А ми продовжуємо наше свято.

Вправа «Дерево корисних порад»

Ведучий 1. Я роздам вам питання чи ситуації, яка можуть відбутися з вами, а ви, добре розміркувавши, відповідайте на них. Відповіді кожного із вас допоможуть нам краще зрозуміти, які правила поведінки прийняті в нашій школі, та усвідомити свою поведінку в різних шкільних ситуаціях.

  • Що я роблю, коли спізнюся на урок, чи в школу?
  • Що мені робити, коли я погано себе почуваю?
  • На перерві я…?
  • Які речі не можна приносити у школу?
  • Приходити до школи за …?
  • У їдальні не можна …?
  • На уроці я …?
  • Що таке погана поведінка у школі?
  • Навіщо потрібно бути уважним на уроці?
  • Якщо на уроці ти щось не зрозумів, що потрібно зробити?
  • З якого предмета ви починаєте виконувати домашнє завдання?

Діти, це актуальні правила і норми поведінки для кожного, які ви повинні виконувати і дотримуватись. Напевно, кожен із вас зрозумів, що ці мудрі і корисні поради допоможуть вам іти складним шкільним шляхом.

Гра «Збири портфель»

2 команди з концелярією  4 книжки,  4 зошити, пенал, папка, лінійка

Вправа «Ми і наш клас»

Ведучий 1. Діти, напевно, кожен із вас помітив на нашому мольберті напис «Ми і наш клас». Зараз я пропоную вам охарактеризувати ваш клас, який він, або яким ви хотіли б його бачити надалі… прошу кожного подумати і написати слово,  яке характеризує  класс (учні які? – веселі…..).

ВІДПОВІДІ УЧНІВ

Діти,  кожен із вас – часточка цілого класу,  і всі окремі «Я» становлять загальне «МИ». На мою думку,  загальне  «МИ» не може існувати без окремих «Я». Ми цю думку доведемо, коли хором промовимо  якості, записані на плакаті. МИ організовані, дружні, класнючі….

«Намалюй п’ятиклассника»(10 учнів почерзі)

(голова, вуха, очі, ніс, шия, посмішка, волосся, тулуб, ноги, руки)

Вправа «Назви – урок, назви - вчителя» (8 учнів)

Ведучий 1. П'ятий клас – незвичайний для вас усіх, тому що у вас з'явилися:

нові предмети,  де для вас усе нове, і замість однієї вчительки  з'явилося багато нових педагогів, які потрібно було зап'ятати і знати.

Для того, щоб ви пригадали імена та по–батькові вчителів та їхні предмети, пропоную  виконати завдання.  Ми читаємо предмет – ви повинні назвати ім'я та по – батькові вчителя; або навпаки,  ім'я та по–батькові вчителя – предмет.

Гра «Збери оцінки»

І хоча ви перейшли до 5 класу, ви розумієте, що значимість оцінок не змінилася!

Тому, пропонуємо завдання «Збери оцінки у щоденник». На підлозі знаходяться листочки з оцінками – ваше завдання зібрати лише ті, що не нижче 7 балів. Всі зрозуміли? Ну що поїхали!

 

Гра «Ми всі одне ціле» 6 учнів

(колір волосся, зріст, за алфавітом імен)

Молодці! Справилися достойно! Пройшли усі випробування, виконали усі завдання, показали свої вміння та таланти. Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

 Клятва п’ятикласника

Вступаючи в ряди учнів середньої  школи, перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків перед обличчям вчителів-трудівників урочисто клянуся:

1)  Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого і підступного. (КЛЯНЕМОСЯ)

2)  Не доводити вчителів до температури кипіння  100 градусів. (КЛЯНЕМОСЯ)

3)  Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами! (КЛЯНЕМОСЯ)

4)  Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички. (КЛЯНЕМОСЯ)

5)  Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до самої глибини. (КЛЯНЕМОСЯ)

6)  Бути гідними своїх учителів! Клянемося! Клянемося! Клянемося!

7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!

8) Клянемося навчатися на високому рівні, щоб нами пишалися Клянемось!

9)Клянемось бути гідними звання п’ятикласника.
Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Звучить мелодія

Ведучий 2. А зараз ми запрошуємо директора школи  вручити  всім  учням посвідчення П’ятикласника.

Ведучий 1. П’ятикласники хочуть звернутися до шкільної родини.  

ТАНОК дівчат

Ведучий 2.  Ми вдячні вам, хто завітав на наше свято.

І хочу від щирого серця побажати:

Хай зіллються воєдино

Діти, школа, батьки, як одна родина!

Ми не підвладні часу - він швидко спливає –

Я з радістю нових учнів зустрічаю.

А серце від думки завмирає,

Бо життя прекрасне і воно триває!

Ведучий 1. Отже, давайте ще раз привітаємо наших п’ятикласників із сьогоднішнім святом. Пропоную цей день вважати днем народження нашого колективу і відзначати щорічно.  А ще дозвольте мені від імені класу запевнити вас – ми не підведемо! (разом з дітьми)

Ведучий 1: Урочисте свято з нагоди посвяти у п’ятикласники оголошується закритим! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 


Додатки до заходу

Пісня

Дружній клас
Ранком ясним щодня йду до школи я,
На душі знов луна пісня солов'я,
Бо люблю дружний клас, друзів дорогих,
Зустрічаю щодня і вітаю всіх.
Приспів: Дуже добре, що у нас
Невеликий дружний клас,
Хлопці спритні і швидкі,
музикальні всі
І дівчата пострибушки,
Балакучі хохотушки, -
Словом, класний в школі в нас 
5-А у нас (2 раз 5-Б у нас)

У дівчат голки є - тут майстрині всі
Вишивать, готувать і співать пісні,
Ну, а хлопці - борці, різні хоч на зріст,
Полюбляють футбол та художній свист

 

  • Що мені робити, коли я погано себе почуваю?

 

  • Що я роблю, коли спізнюся на урок, чи в школу?

 

  • Приходити до школи за …?

 

 

  • Якщо на уроці ти щось не зрозумів, що потрібно зробити?

 

  • З якого предмета ви починаєте виконувати домашнє завдання?

 

  • Навіщо потрібно бути уважним на уроці?

 

  • Які речі не можна приносити у школу?

Що таке погана поведінка у школі?

  •  

 

  • У їдальні не можна …?

 

На перерві я…?

 

 

 

голова

вуха

очі

ніс

 

шия

посмішка

ноги

руки

 

тулуб

(рос. туловище)

волосся

щічки

 

зуби

 

 

 

Математика

 

Образотворче мистецтво

 

 

Великоредчаніна Тетяна Яківна

 

Брехіна Тамара Іванівна

Українська мова

 

Російська мова

 

 

Туленгутбаєв Нурлан Амнангелдієвич

 

Хованська Валентина Іллівна

 

Перов Ярослав Володимирович

Музика

 

 

Ткаченко Костянтин Сергійович

Інформатика

 

 

Приходченко Світлана Володимирівна

 

Жижина Лариса Іванівна

Трудове навчання

 

 

 

 

 

1

 

8

7

11

10

9

6

 

1

 

7

7

11

10

9

5

 

1

 

6

7

11

10

9

4

 

2

 

5

7

11

10

9

3

 

3

 

4

7

11

10

9

2

 

4

 

3

7

11

10

9

1

 

5

 

8

7

11

10

9

6

 

1

 

 

8

 

7

 

11

 

10

 

9

 

6

 

1

 

 

7

 

7

 

11

 

10

 

9

 

5

 

1

 

 

6

 

7

 

11

 

10

 

9

 

4

 

2

 

 

5

 

7

 

11

 

10

 

9

 

3

 

3

 

 

4

 

7

 

11

 

10

 

9

 

2

 

4

 

 

3

 

7

 

11

 

10

 

9

 

1

 

5

 

 

8

 

7

 

11

 

10

 

9

 

6

Математика

 

Образотворче мистецтво

 

 

Великоредчаніна Тетяна Яківна

 

Брехіна Тамара Іванівна

Українська мова

 

Російська мова

 

 

Туленгутбаєв Нурлан Амнангелдієвич

 

Хованська Валентина Іллівна

 

Перов Ярослав Володимирович

Музика

 

 

Ткаченко Костянтин Сергійович

Інформатика

 

 

Приходченко Світлана Володимирівна

 

Жижина Лариса Іванівна

Трудове навчання

 

 

 

 

 

 

Математика

 

Образотворче мистецтво

 

 

Великоредчаніна Тетяна Яківна

 

Брехіна Тамара Іванівна

Українська мова

 

Російська мова

 

 

Туленгутбаєв Нурлан Амнангелдієвич

 

Хованська Валентина Іллівна

 

Перов Ярослав Володимирович

Музика

 

 

Ткаченко Костянтин Сергійович

Інформатика

 

 

Приходченко Світлана Володимирівна

 

Жижина Лариса Іванівна

Трудове навчання

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Салюк Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Золенко Ірина
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
1036
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку