ТЕМА. ДОЗВІЛЛЯ
LOOK BACK!
КЛАС 4. УРОК 33. ДАТА:
Підтема: Ми були на морському узбережжі.
Мета: Ознайомити із вживанням дієслова ‘to be” у минулому неозначеному часі. Навчати
будувати речення, використовуючи конструкції минулого
неозначеного часу дієслова to be. Тренувати учнів у читанні. Розвивати
кмітливість учнів. Виховувати в учнів інтерес до життя людей в інших країнах.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи, малюнки
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Warming up 2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Відпрацювання вимови звука [ w ].
When, was, were, wet.
Where was Willy when the weather was wet?
Willy and Wendy were in the flat.
Aim 3. Повідомлення теми та мети уроку.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Presenting Grammar 1. Подання нового граматичного матеріалу: минулий неозначений час дієслова to be.
1) Бесіда з учнями. Минулий неозначений час. Вживання.
У PAST SIMPLE ВЖИВАЮТЬСЯ ТАКІ ОБСТАВИНИ ЧАСУ:
yesterday (учора).
last week (минулого тижня).
last year (минулого року),
the other day (цими днями),
the day before yesterday (позавчора),
ago (тому)
2) Повторення особових займенників.
3) Минулий неозначений час дієслова to be.
TO BE
WAS WERE
I You
He We
She They
It
Practicing 3. Закріплення вживання дієслова to be у минулому неозначеному часі.
1) Розмістити слова на картках відповідно до вживання із словами was та were.
I, children, we, a boy, dogs, he, she, it, you, they, people, Ann, a cat, Bill, Lilly and Tom
2) Скласти речення за малюнками.
3) Скласти і записати речення із дієсловом to be у минулому неозначеному часі
4. Фізкультхвилинка.
Clap, clap, clap your hands, clap your hands together.
Stamp, stamp, stamp your feet, stamp your feet together.
Nod, nod, nod your head, nod your head together.
Dance, dance, dance and dance, dance and dance together.
Reading 2. Читання тексту
Bill: Where were you two last weeks?
Vicky: I was in Brighton ['braitn]. It’s a lovely place at the seaside.
Nick: Does your granny live there?
Vicky: No, she doesn’t. My mother and I were in a small
hotel. There are lots of them in Brighton. Our room was on the third floor.
Bill: Was it comfortable?
Vicky: Yes, the room was OK. It was large and comfortable but the bathroom was small. The hotel was on the hill and
the view was lovely. There were green trees and beautiful flowers behind the hotel. In front of it there was the sea.
Taras: Was the sea warm?
Vicky: Oh yes! The sea was beautiful. The weather was fine. It was so pleasant to swim and lie in the sun!
Nick: Are there any places of interest in Brighton?
Vicky: Sure, there is a museum and there are some galleries. The city has got theatres and cinemas, too. Yesterday we were in Green Hills Park. It was fantastic! So our two weeks in Brighton were wonderful.
а) Pre-reading activities. Відповіді на запитання.
б) Reading
в) Post-reading activities
1)Виконання завдання на картках.
Вибери й обведи правильний варіант закінчення речення.
1. Vicky was in....
a) London b) Brighton
2. She was with her....
a) mother b) granny
3. They lived in a small....
a) hotel b) house
4. The room was on the....
a) third floor b) second floor
5. There were green trees and beautiful flowers....
a) in front of the hotel b) behind the hotel
6. There was the sea....
a) in front of the hotel b) behind the hotel
7. In Brighton there is a museum and there are some....
a) galleries b) cinemas
2) Write out only the true sentences.
• Vicky was at her granny’s last week.
• The weather was fine.
• It was pleasant to swim in the river.
• Her mother and she were in a hotel.
• The room was on the 2nd floor .
• The bathroom was small.
• The hotel was near the river.
• It was cold at the seaside.
• Their two weeks in Brighton were wonderful.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Скласти письмово 3 речення із дієсловом to be у минулому неозначеному часі.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
У PAST SIMPLE ВЖИВАЮТЬСЯ ТАКІ ОБСТАВИНИ ЧАСУ:
yesterday (учора).
last week (минулого тижня).
last year (минулого року),
the other day (цими днями),
the day before yesterday (позавчора),
ago (тому)
TO BE
WAS WERE
I You
He We
She They
It
The Past Simple Tense
TO BE
AM IS ARE
I He You
She We
It They
Where was Willy when the weather was wet?
Willy and Wendy
were in the flat.
WAS
WERE
seaside
school
village
at home
sports
ground
there is – there was
there are – there were
Заповни пропуски в реченнях правильною дієслівною
формою та утвори питальну форму речень
1. Mother___at home yesterday.
a) is b) was c) were
2. I___happy to see you at the concert.
a) is b) was c) were
3. We___in the living-room before lunch.
a) are b) was c) were
4. The girls___in the kitchen a minute ago.
a) is b) was c) were
Заповни пропуски в реченнях правильною дієслівною
формою та утвори питальну форму речень
1. Mother___at home yesterday.
a) is b) was c) were
2. I___happy to see you at the concert.
a) is b) was c) were
3. We___in the living-room before lunch.
a) are b) was c) were
4. The girls___in the kitchen a minute ago.
a) is b) was c) were
Заповни пропуски в реченнях правильною дієслівною
формою та утвори питальну форму речень
1. Mother___at home yesterday.
a) is b) was c) were
2. I___happy to see you at the concert.
a) is b) was c) were
3. We___in the living-room before lunch.
a) are b) was c) were
4. The girls___in the kitchen a minute ago.
a) is b) was c) were
Заповни пропуски в реченнях правильною дієслівною
формою та утвори питальну форму речень
1. Mother___at home yesterday.
a) is b) was c) were
2. I___happy to see you at the concert.
a) is b) was c) were
3. We___in the living-room before lunch.
a) are b) was c) were
4. The girls___in the kitchen a minute ago.
a) is b) was c) were
Заповни пропуски в реченнях правильною дієслівною
формою та утвори питальну форму речень
1. Mother___at home yesterday.
a) is b) was c) were
2. I___happy to see you at the concert.
a) is b) was c) were
3. We___in the living-room before lunch.
a) are b) was c) were
4. The girls___in the kitchen a minute ago.
a) is b) was c) were
Заповни пропуски в реченнях правильною дієслівною
формою та утвори питальну форму речень
1. Mother___at home yesterday.
a) is b) was c) were
2. I___happy to see you at the concert.
a) is b) was c) were
3. We___in the living-room before lunch.
a) are b) was c) were
4. The girls___in the kitchen a minute ago.
a) is b) was c) were
КЛАС 4. УРОК 34. ДАТА:
Підтема: Ми не були в зоопарку
Мета: Ознайомити з утворенням минулого часу дієслова to be в питальних і заперечних реченнях. Практикувати вживання форми дієслова to be минулого часу в стверджувальних, питальних і заперечних реченнях. Розвивати здібності учнів до розподілу уваги. Виховувати в учнів інтерес до життя людей в інших країнах.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, малюнки, картки для самостійної роботи
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check Homework 4. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Practising Grammar
1. Повторення вживання минулого часу дієслова to be у стверджувальних
реченях.
2. Подання граматичного матеріалу.
1) Утворення заперечних речень із дієсловом to be у минулому часі
а) Пояснення. (Записи в зошити). Повна та коротка форми
б) Робота з малюнками. Складання заперечних речень за допомогою малюнків
2) Утворення загальних питальних речень із дієсловом to be у минулому часі.
а) Пояснення (Записи в зошити)
б) Bnp. 1 (c. 102).
в) Робота з малюнками. Складання загальних питальних речень за допомогою малюнків та короткі відповіді на них
3. Практикування учнів у вживанні минулого часу дієслова to be у стверджувальних, питальних і заперечних реченнях.
1) Робота з картками. Заповнити пропуски в реченнях правильною дієслівною
формою та утворити питальну форму речень
5)Впр. 3(с. 102).
Відповіді на запитання
6) Впр. 5а, b (c. 104). Робота в парах.
а) Учні ставлять один одному запитання про вчорашній день, використовуючи слова в рамці, наприклад: Were you at school yesterday? тощо.
б) Учні, використовуючи слова в рамці, запитують один одного, де були його/її, родичі (тато, матуся тощо): Was your mother in a shop? тощо.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Вивч. впр. 2, впр. 5 , письмово, с.102
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
КЛАС 4. УРОК 35. ДАТА:
Підтема: Де ти був вчора?
Мета: Ознайомити учнів з утворенням речень із дієсловом to be у минулому неозначеному часі у структурі спеціальних запитань. Практикувати учнів у вживанні дієслова to be у минулому неозначеному часі у розповідних, заперечних та питальних реченнях. Розвивати здібності учнів до комунікації. Виховувати в учнів інтерес до життя людей в інших країнах.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи, малюнки.
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Практикування учнів у вживанні минулого часу дієслова to be у стверджувальних, питальних і заперечних реченнях.
1) Складання речень із дієсловом to be у стверджувальних, питальних і заперечних реченнях.
Учні складають речення із окремих слів, звертаючи увагу на розміщення дієслова to be.
We /were /at the sea /last summer
The children /were /in the cinema /on Sunday
A boy/ was /at home/ in the evening
Nick /was /in the classroom /in the morning
A teacher /was /at school /on Monday
People /were /in the street /in the afternoon
Учні утворюють заперечну та питальну форми із складених речень, звертаючи увагу на розміщення дієслова to be.
2. Подання граматичного матеріалу. Утворенням речень із дієсловом to be у минулому неозначеному часі у структурі спеціальних запитань.
1) Питальні слова. Повторення.
What Where How How many(much)
When Why Which Who(m)
2) Побудова питальних речень. Пояснення.
3) Робота в зошитах. Переклад питальних речень.
Де ви були вчора ввечері?
Коли вона була в театрі?
Чому ти був в магазині?
Фізкультхвилинка.)
4) Робота з малюнками. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
P1: Where was (were) …
P2: He (She, They) was (were)…
5) Розвиток навичок діалогічного мовлення.
а) Впр.1 с.105
б) P1: Where were you …
P2: I was…
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання
1) Впр. 1 (с. 105), письмово
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
We were at the sea
last summer
The children were
in the cinema on Sunday
A boy was at home
in the evening
Nick was in the classroom in the morning
A teacher was at school on Monday
People were in the street in the afternoon
not not not not not not
? ? ? ? ? ?
КЛАС 4. УРОК 36. ДАТА:
Підтема: Минулі події.
Мета: Практикувати учнів у вживанні правильних дієслів минулого
неозначеного часу. Розвивати здібності учнів до зорової диференціації.
Виховувати повагу до сімейних традицій і цінностей.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Presenting Grammar 1. Подання нового граматичного матеріалу: минулий час правильних дієслів.
1) Бесіда з учнями. Утворення минулого часу правильних дієслів.
2) Правила читання закінчення -ed.
а) Впр. 1 (с. 106).
б) Розмістити дієслова за правилами читання: wanted, entered, hoped,
allowed, presented, laughed, watered, painted, washed,counted, watched,
tidied, liked, played, worked
Reading 2. Подання тексту для читання, впр. 2 (с. 106).
1) Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями.
2) Етап читання.
Учні читають текст уголос ланцюжком.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту
Впр. З (с. 107). Учні читають запитання й усно відповідають на них.
Фізкультхвилинка.
Practising Grammar 3. Практикування у вживанні дієслів минулого неозначеного часу.
1) Впр.4 ( с. 107).
Учні перетворюють речення в теперішньому часі на речення в минулому часі та записують їх у зошити.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Вивч. впр. 1 , письмово впр.5 с.107.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
wanted entered hoped
allowed presented laughed
watered painted liked
washed counted watched
tidied played worked
Закінчення –ed дієслів у минулому неозначеному часі
Якщо дієслово має закінчення -е, до нього просто додають -d: hope — hoped, save — saved.
Коли дієслово закінчується на приголосний + у, тоді -у змінюється на -ied: hurry — hurried, copy — copied.
Кінцева приголосна основи дієслова подвоюється, коли їй передує короткий наголошений голосний:
beg — begged, plan — planned.
Закінчення -ed вимовляється як:
[t] |
[d] |
[іd] |
після глухих приголосних, крім -t |
після дзвінких приголосних, крім -d, та після голосних |
після -t, -d |
asked, liked |
loved, cried |
wanted, decided |
Закінчення –ed дієслів у минулому неозначеному часі
Якщо дієслово має закінчення -е, до нього просто додають -d: hope — hoped, save — saved.
Коли дієслово закінчується на приголосний + у, тоді -у змінюється на -ied: hurry — hurried, copy — copied.
Кінцева приголосна основи дієслова подвоюється, коли їй передує короткий наголошений голосний:
beg — begged, plan — planned.
Закінчення -ed вимовляється як:
[t] |
[d] |
[іd] |
після глухих приголосних, крім -t |
після дзвінких приголосних, крім -d, та після голосних |
після -t, -d |
asked, liked |
loved, cried |
wanted, decided |
Закінчення –ed дієслів у минулому неозначеному часі
Якщо дієслово має закінчення -е, до нього просто додають -d: hope — hoped, save — saved.
Коли дієслово закінчується на приголосний + у, тоді -у змінюється на -ied: hurry — hurried, copy — copied.
Кінцева приголосна основи дієслова подвоюється, коли їй передує короткий наголошений голосний:
beg — begged, plan — planned.
Закінчення -ed вимовляється як:
[t] |
[d] |
[іd] |
після глухих приголосних, крім -t |
після дзвінких приголосних, крім -d, та після голосних |
після -t, -d |
asked, liked |
loved, cried |
wanted, decided |
Закінчення –ed дієслів у минулому неозначеному часі
Якщо дієслово має закінчення -е, до нього просто додають -d: hope — hoped, save — saved.
Коли дієслово закінчується на приголосний + у, тоді -у змінюється на -ied: hurry — hurried, copy — copied.
Кінцева приголосна основи дієслова подвоюється, коли їй передує короткий наголошений голосний:
beg — begged, plan — planned.
Закінчення -ed вимовляється як:
[t] |
[d] |
[іd] |
після глухих приголосних, крім -t |
після дзвінких приголосних, крім -d, та після голосних |
після -t, -d |
asked, liked |
loved, cried |
wanted, decided |
КЛАС 4. УРОК 37. ДАТА:
Підтема: Ти вмів читати, коли тобі було 5?
Мета: Практикувати учнів у вживанні дієслів сап і have у минулому неозначеному часі. Розвивати здібності учнів до комунікації. Виховувати ввічливість у стосунках із людьми.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, граматичні картки
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Повторення матеріалу, вивченого на попередньому уроці. Правильні дієслова у минулому неозначеному часі.
Presenting and Practicing Grammar 2. Подання і практикування у вживанні дієслів can, have у минулому неозначеному часі.
1) Дієслово could.
впр. З (с. 109).
2) Впр. 4 (с. 109).
Учні усно складають речення, використовуючи поданий лексичний матеріал.
3) Впр. 5 (с. 109).
Учні в парах запитують один одного про те, що вони могли робити в певний період свого життя, і дають відповіді на запитання.
Фізкультхвилинка.
Сan you swim (run, jump, go, dance, clap your hands)?
Yes, we can.
Reading 3. Подання діалогу для читання, впр. 1 (с. 108).
1) Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями. Учні відповідають на запитання вчителя.
2) Етап читання.
Учні читають діалог про себе і відповідають на запитання вчителя. Потім вони читають діалог за ролями.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. З (c. 108—109).
Учні читають речення й вибирають правильний варіант слова.
б) Бесіда з учнями. Учні відповідають на запитання вчителя.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Вивч. впр. 3, письмово впр.4 с.109.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
КЛАС 4. УРОК 38. ДАТА:
Підтема: На вечірці.
Мета: Практикувати учнів у вживанні неправильних дієслів минулого неозначеного часу.
Розширити уявлення учнів про Велику Британію. Виховувати в учнів інтерес до
життя людей в інших країнах.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки, малюнки
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Brainstorming 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Presenting and Practising Grammar 1. Подання і практикування у вживанні неправильних дієслів у минулому часі.
1) Пояснення
2) Впр. 1(с. 110).
Учні читають і перекладають речення з неправильними дієсловами минулого часу.
3)Впр. 3(с. 111).
Учні утворюють і записують форми минулого часу поданих дієслів.
Reading 2. Подання тексту для читання, впр. 2 (с. 110).
1) Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями. Учні відповідають на запитання вчителя.
Do you have parties at school or at home? Do you have a theme party? What was the theme of the last party? What is your favourite party? Which of the following do you usually do at the party:
2) Етап читання.
Учні читають текст ланцюжком.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Впр. 2b(с. 111).
Учні читають запитання й усно відповідають на них.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
1) Впр. 4 (с. 111).
Дати письмові відповіді на запитання вправи.
Вивчити неправильні дієслова.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Неправильні дієслова
can |
could |
могти |
be |
was, were |
бути |
have |
had |
мати |
make |
made |
робити |
get |
got |
отримувати |
give |
gave |
давати |
come |
came |
приходити |
speak |
spoke |
говорити |
teach |
taught |
вчити |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Неправильні дієслова
can |
could |
могти |
be |
was, were |
бути |
have |
had |
мати |
make |
made |
робити |
get |
got |
отримувати |
give |
gave |
давати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Неправильні дієслова
can |
could |
могти |
be |
was, were |
бути |
have |
had |
мати |
make |
made |
робити |
get |
got |
отримувати |
give |
gave |
давати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The boys / to play hockey
The family / to have supper
КЛАС 4. УРОК 39. ДАТА:
Підтема: Лист від Тараса
Мета: Практикувати учнів у вживанні правильних і неправильних дієслів минулого неозначеного часу. Навчати учнів під час читання розуміти нову інформацію, подану у тексті. Виховувати в учнів інтерес до життя людей в інших країнах.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, малюнки
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
а) Читання вірша
There was a boy whose name was Jim:
His friends were very good to him.
They gave him chocolate, sweets and jam
And slices of delicious ham.
He got a cake with nuts inside,
That Vicky made for him last night
б) Знайти і зачитати дієслова у минулому часі
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Presenting Vocabulary 1. Подання нових слів.
Reading 2. Подання тексту для читання, впр. 2 (с. 112).
1) Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями. Учні відповідають на запитання вчителя.
Т: Look at this text. What type of text is it? Who is the letter from? Who is the letter addressed to?
2) Етап читання.
Учні самостійно читають текст.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Bnp. 3(c. 113).
Учні усно заповнюють пропуски в реченнях.
Фізкультхвилинка
Practising Grammar 3. Практикування у вживанні правильних і неправильних дієслів у минулому часі.
1) Скласти речення за малюнками
2) Впр. 4 (с. 113).
Гра «Simple Simon».
Учні читають речення та виправляють помилки, яких припускається «простак Саймон».
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Уявіть, що перебуваєте в Лондоні.
Напишіть листа другові (за зразком впр. 2, с. 112).
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
The boy / to study
There was a boy whose name was Jim:
His friends were very good to him.
They gave him chocolate, sweets and jam
And slices of delicious ham.
He got a cake with nuts inside,
That Vicky made for him last night
A girl / to fly
A boy / to sledge
Girls / to sing
Children / to play
A boy / to make a bed
The children / to ski
The children / to have breakfast
The women / to speak
The teacher / to teach
КЛАС 4. УРОК 40. ДАТА:
Підтема: Ти дивився мультфільм вчора?
Мета: Практикувати учнів у вживанні питальних і заперечних речень у минулому неозначеному часі. Розвивати здібності учнів до комунікації. Виховувати в учнів інтерес до навчання.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, малюнки
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Подання й відпрацювання граматичного матеріалу: питальні та заперечні речення в минулому неозначеному часі.
1) Пояснення вчителя.
2)Впр. 1(с. 114).
Учні читають за вчителем приклади заперечних речень.
3)Впр. 2(с. 114). Учні трансформують твердження в заперечення та записують їх у зошити. Потім ланцюжком читають речення, які вони записали.
4) Бесіда з учнями. Робота з малюнками.
5)Впр. 3(с. 114).
Учні читають за вчителем приклади питальних речень.
6)Впр. 4(с. 115).
Учні письмово в зошитах складають запитання до речень впр. 2 (с. 114). Потім по черзі читають свої запитання.
7) Впр. 5(с. 115).
Учні в парах ставлять один одному запитання за матеріалом вправи і відповіддають на них.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Вивч. впр.1, письм. впр. 6(с. 114 - 115).
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
КЛАС 4. УРОК 41. ДАТА:
Підтема: Куди ти ходив?
Мета: Ознайомити учнів з формою минулого часу деяких неправильних дієслів.
Практикувати учнів у вживанні спеціальних запитань у минулому неозначеному часі. Виховувати в учнів інтерес до автентичних віршів та пісень. Розвивати кмітливість учнів.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для групової роботи, малюнки
ХІД УРОКУ
І ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Подання нових дієслівних форм.
1) Впр. 1 (с. 116).
Учні читають неправильні дієслова в теперішньому та минулому часі за вчителем, потім практикують вживання цих слів у реченнях вправи.
2. Спеціальні запитання в минулому неозначеному часі.
1) Впр. 2 (с. 116).
Учні читають речення вправи та відповідають на запитання.
2)Bnp. 3(c. 116).
Учні в парах ставлять запитання, використовуючи матеріал вправи, і відповідають на них.
4) Впр. 4(с. 117).
Учні в парах ставлять запитання за планом, запропонованим у вправі.
5) Впр. 5 (с. 117).
6) Робота з малюнками
6) Граматична гра.
Учитель розподіляє клас на чотири групи. Учні, отримавши картки з реченням, повинні скласти якомога більше спеціальних запитань до поданого речення. За кожне правильно складене запитання група отримує 1 бал. Перемагає група, яка отримає найбільше балів.
Vicky bought a new dress for the party at a supermarket on Friday.
Bill saw a film about James Bond at the cinema last weekend.
Tom with his Mum went to the zoo to see the bears on Sunday.
The pupils learned five new words at the lesson of English last Monday.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Впр. 6(с. 119), письмово. Вивчити неправильні дієслова
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Vicky bought a new dress for the party at a supermarket on Friday.
Bill saw a film about James Bond at the cinema last weekend.
Tom with his Mum went to the zoo to see the bears on Sunday.
The pupils learned five new words at the lesson of English last Monday.
КЛАС 4. УРОК 42. ДАТА:
Підтема: Повторення теми «Дозвілля»
Мета: Повторити граматичний матеріал теми: минулий неозначений час. Розвивати здатність учнів до розподілу уваги. Виховувати сумлінне ставлення до виконання поставлених завдань.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки із завданнями.
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Reading 1. Подання тексту для читання, впр. 1 (с. 118).
1) Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями. Учні відповідають на запитання вчителя.
2) Етап читання.
Учні самостійно читають текст.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Учитель роздає картки з реченнями, у яких пропущені дієслова.
Заповни пропуски в реченнях і прочитай їх.
1. Last week Taras___to the centre of London and___wonderful
places.
Revision 2. Повторення.
1)Впр. 2(с. 118).
Учні в зошитах самостійно складають речення про перебування Тараса в Лондоні. Потім по черзі читають речення, які вони склали.
2)Впр. 3(с. 118—119).
Учні читають запитання та добирають відповіді до них.
3)Впр. 4(с. 119).
Учні читають твердження, погоджуючись з правильними та виправляючи неправильні.
4)Впр. 5(с. 119).
Учні читають речення, заповнюючи пропуски в них словами з рамки.
5)Впр. 6(с. 119).
Учні в парах обговорюють учорашній день за запитаннями вправи.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
Повторити вивчений матеріал по темі «Минулий неозначений час»
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заповни пропуски в реченнях і прочитай їх.
1.Last week Taras ___________ to the centre of London and __________ wonderful places.
2. Taras _______________ some photos there.
3. Taras _______________ about the history of London.
4. He ________________ about the English kings and queens.
5. He ________________ some souvenirs and presents.
Заповни пропуски в реченнях і прочитай їх.
1.Last week Taras ___________ to the centre of London and __________ wonderful places.
2. Taras _______________ some photos there.
3. Taras _______________ about the history of London.
4. He ________________ about the English kings and queens.
5. He ________________ some souvenirs and presents.
Заповни пропуски в реченнях і прочитай їх.
1.Last week Taras ___________ to the centre of London and __________ wonderful places.
2. Taras _______________ some photos there.
3. Taras _______________ about the history of London.
4. He ________________ about the English kings and queens.
5. He ________________ some souvenirs and presents.
Заповни пропуски в реченнях і прочитай їх.
1.Last week Taras ___________ to the centre of London and __________ wonderful places.
2. Taras _______________ some photos there.
3. Taras _______________ about the history of London.
4. He ________________ about the English kings and queens.
5. He ________________ some souvenirs and presents.
Заповни пропуски в реченнях і прочитай їх.
1.Last week Taras ___________ to the centre of London and __________ wonderful places.
2. Taras _______________ some photos there.
3. Taras _______________ about the history of London.
4. He ________________ about the English kings and queens.
5. He ________________ some souvenirs and presents.
Заповни пропуски в реченнях і прочитай їх.
1.Last week Taras ___________ to the centre of London and __________ wonderful places.
2. Taras _______________ some photos there.
3. Taras _______________ about the history of London.
4. He ________________ about the English kings and queens.
5. He ________________ some souvenirs and presents.
КЛАС 4. УРОК 53. ДАТА:
Підтема: Повторення теми «Дозвілля».
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою. Розвивати здатність учнів до розподілу уваги. Виховувати сумлінне ставлення до виконання поставлених завдань
Обладнання: Підручник, зошит.
ХІД УРОКУ
I
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
ІІ. основна частина уроку
Повторення та закріплення вивченого матеріалу.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing Підведення підсумків уроку.