Розробка уроку для учнів 4 класу за темою "Подрожі" допоможе подати новий матеріал правильно та продуктивно, реалізувати чотири види мовленнєвої діяльності та зробити урок цікавим.
Урок проводився у 4-А класі
18 лютого 2015
Час проведення: 09.55 – 10.40
План-конспект уроку
Тема: Travelling.
Практична мета: закріпити знання з теми: “Подорож”. Продовжувати працювати з питальними та безособовими реченнями.
Загальноосвітня мета: засвоєння основних понять з даної теми; формування навичок використання безособових та питальних речень.
Розвиваюча мета: розвиток мовленнєвої здібності учнів, формування мотивацій до подальшого оволодіння мовою.
Виховна мета: формування доброзичливого відношення до однокласників, запобігання непорозумінь між учнями, конструктивне вирішення конфліктів. Викликати повагу до кожного учня та ввічливе відношення до відповідей дітей.
Тип уроку: комбінований
Обладнання та матеріали: дошка, підручники для 4-го класу, картки, проектор, відео запис.
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення (8 хв.)
На дошці написані дата та зображений кросворд.
Good morning, boys and girls. I am glad to see you. Sit down, please.
Учні вітаються і сідають.
How are you today? Today we have an open lesson! Look at the blackboard! There is a crossword here. This crossword will help us to remember our topic.
Учні по черзі виходять до дошки. Вчитель читає запитання. Учень, дізнавшись відповідь, вносить її у кросворд.
По горизонталі:
По вертикалі:
Як всі вже здогадалися, наша тема – Подорож (Travelling / tour).
Мета нашого уроку – закріплення умінь та навичок з даної теми.
Минулого уроку ми з вами познайомилися з видами транспорту, яким ми здійснюємо подорож. Давайте дізнаємося про переваги кожного з них. Учні розподіляються на чотири команди. Кожна команда отримує картку з видом транспорту. Діти повинні сказати переваги чи недоліки того чи іншого транспорту.
Учитель слухає відповіді дітей.
Вчитель говорить репліки touch your nose, hands up, jump, let’s go, hands on hips, sit down. На початку кожної репліки має бути фраза “Simon says”, якщо ж вчитель не сказав ключової фрази, а учні виконали, ті, хто виконав – програли.
Продовжуючи нашу тему, давайте згадаємо пори року. Вчитель демонструє відео про пори року.
Questions.
У яку пору року ви любите подорожувати? What season do you like to travel? Why?
Використовуючи безособові речення, учні говорять про улюблену пору року для подорожей. Наприклад: I like to travel in summer, because it is warm and sunny. I like to travel in winter, because it is snowy.
Впр. 3 a), ст. 99 читати та перекладати текст, ст. 100 записати слова в словник
So what have we discussed at the lesson today? Do you have any questions? Is everything clear?
На дошці зображено дерево без листочків. На парті у кожного учня є два листочка, зеленого та жовтого кольорів. Якщо ви вважаєте, що справилися з темою та працювали плідно, наклейте на дерево зелений листочок. Якщо працювали не в повну силу та залишилися незрозумілі моменти – наклейте жовтий листочок.
Учні приклеюють листочки до дерева.
Протягом уроку кожен учень отримував картки з певним кольором. Якщо у учня більше червоних карток – оцінка відмінно (excellent) якщо більше зелених – добре (good) , та якщо переважають жовті картки – задовільно (sat.).
Thank you for your work. You were great today. The lesson is over and you may be free. See you.
Учні прощаються. Урок завершено.
1