Клас:4 Дата:21.09.2023
Тема: Приходь до мене додому.
Підтема: Меблі.
Мета:
- навчальна: активізувати вивчену лексику з теми “ Come to my house ” в мовленні в структурах “What room is this?”, “This is a…”, “What can you see in it?-I can see …?; “Is there a…”; Are there …?; уведення прийменників частоти та вживання їх у мові з опорою на наочність, вчити описувати помешкання
- розвиваюча: розвивати слухову, зорову пам'ять, логічне та творче мислення;розвивати уміння аргументовано захищати свою думку; формувати культурні смаки.
- виховна: виховувати вміння слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі, вчити розуміти важливість вивчення іноземної мови.
Обладнання: картки зі смайликами та різними видами меблів, підручник , картки з завданнями, робочі зошити, презентація уроку.
Очікувані результати: учні вміють називати види меблів; вміють застосовувати прийменники частоти в усному та писемному мовленні.
Міжпредметні зв’язки: ЯДС.
Тип уроку: Засвоєння нового навчального матеріалу.
Хід уроку. Procedure.
І. Організаційна частина.
1. Привітання. Greetings.
Good morning,
What a nice morning!
The day is sunny and so bright
My dear children Am I right?- you are right.
2.Вправа на визначення настрою.
Прийом « Конвеєр» звучить пісенька-діти стають в коло, виконують рухи, по черзі вітаються один з одним і запитують How do you do? So, all pupils are in a good mood and we can start our lesson
3.Мовна розминка. Warming up. Введення в іншомовну атмосферу.
1.What’s your name?
2.What’s your surname?
3. How old are you?
4.Where are you from?
5.Do you live in the country?
6. Do you live in a town?
7.Where do you live?
8.What street do you live in?
9.Do you live in a house?
10. Do you live in a flat?
9. How many rooms are there in it?
10. What’s your room like? What is your favourite room?
ІІ.Основна частина. Main part.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності. Aim. (Читання прислів’я про дім)
T: T: Діти вранці я зустріла фото (), який віддав мені листа від подруги з Англії. А ви знаєте, що англійці дуже люблять і бережно ставляться до своїх будинків. Вони кажуть : «East or west – home is best», що значить в гостях добре, а вдома найкраще.
Look at the blackboard and read the proverb, please:
“There is no place like home”. How do you think what does it mean? What will we speak about?
T: Children, today we will continue to speak about our houses, our rooms and things in them.
2. Сприйняття та усвідомлення.
А) Фонетична розминка. Phonetic drill.
І кімната-A hall.Звучить загадка про коридор.
It’s downstairs. It’s the first room when you come into the house. It’s neither large nor small. Usually you take off your coat and a hat there.( It’s a hall).
Завдання учнів виконати завдання та пройти до іншої кімнати.
Let’s train our tongues. Let’s repeat some sounds, please.
All[ o:l]-hall, ball,tall,call, small.
oo [u:]-room,book,look, took.
Ch [tf]-kitchen, chair.
Ur[3:]-curtain
Thank you for your work.And what task is the next room? Would you like to get to know?-OK.
3. Робота з лексикою уроку. Повторення лексики
Guessing riddles (Відгадування загадок-слів,які вивчаються)
T: Now look at the blackboard, read and quess the riddles
-You keep your food there. ( Fridge).
-You keep cups and plates there ( Cupboard).
-You can put something on it (Shelf).
-You put it under your head when you sleep ( Pillow).
-You cover yourself with this when you sleep (Blanket).
-You wipe your hands with it (Towel).
4.Розвиток навичок читання
T: Now let’s practise reading. Open your books at page 11, ex. 1.Look, read and say Matviy or Lestari (Відкрийте підручники та давайте виконаємо вправу 1 с. 11. Подивіться,прочитайте та скажіть про кого це речення про Матвія чи про Лестарі)
1)Підготовка до читання тексту
T: Look at the photo and tell me please what can you see (A girl and a boy)
What do you think:(Подивіться на фото та скажіть кого ви там бачите? Як ви гадаєте?)
-How old is she? (Скільки їй років)
-What is she doing? (Що вона робить,)
-What is the weather in the picture? (Яка погода на фото?)
2)Читання тексту
T: Now, let’s read the text. And say who they are about- Lestari or Matviy. (Давайте прочитаємо текст)
3)Робота в парах. Читання тексту в парах
4. Пояснення нового граматичного матеріалу. Вживання прийменників частоти.
Розвиток навичок аудіювання
T:Le’s do ex. 2 page 11. Listen and say (Послухай та скажи ,які прислівники частоти виділені)
-Now let’s read these sentences. (Прочитай ці речення)
-Now let’s find the words always, usually, often, sometimes, rarely, never in the sentences about Lestari and Matviy (Давайте знайдемо прислівники частоти в тексті про Матвія та Лестері)
Фізкультхвилинка
T: Well done, children. I see you know the vocabulary and you can use it in your speaking. But now we must have a rest. Let’s do and act. (Дітки давайте відпочиномо. Слухайте пісню та виконуйте,ті рухи про які говориться)
Clap your hands (2). Listen to the music
And clap your hands.
Stamp your feet (2). Listen to the music
And stamp your feet.
Turn around (2). Listen to the music
And turn around.
Jump up high (2). Listen to the music
And jump up high.
Clap your hands.
Stamp your feet.
Now turn around.
And jump up high.
5.Розвиток навичок говоріння.
Гра «True or false» (Гра «Правда чи Неправда»
T: Let’s do ex. 3 page 11. Look at the things Matviy does every day.
6.Розвиток навичок письма. Робота у робочому друкованому зошиті
T:Let’s open your activity books page 11. Ex.1.Let’s read and write about yourself
(Відкрийте ваші робочі друковані зошити,давайте виконаємо вправу 1-Прочитайте речення та доповніть їх прислівниками частоти)
7. Гра «Дизайнери» (проектна робота)
Діти розділяються на три команди (5-6 чол.) Кожній команді дається конверт із набором меблів (ілюстрації), клей, аркуш паперу А3. Завдання меблювати 1група кухню, 2-спальню, 3-жилу кімнату. На виконання 5хв. Коли час вичерпано кожен з групи каже 1-2 речення, описуючі кімнату, яку вони «меблювали»
III. Заключна частина уроку
1. Підбиття підсумків уроку
T:Отже, нагадайте мені, будь ласка, що ми сьогодні робили на уроці, що нового ви дізналися, чого навчилися та що вам найбільше сподобалося.
(почали вивчати тему «My Bedroom», вивчили нові слова, читали, писали, допомогали Ведмедика,….)
2.Рефлексія
Діти,погляньте,перед вами 10 сходинок.На якій сходинці знаходитесь ви після нашого уроку.
3.Домашнє завдання.Пояснення.
1.Повторити вивчені слова впр.1 с.10
2.Виконати вправу у РЗ с.11 впр.2
3.I група- Скласти речення за зразком впр.1 с. 11(РЗ)
II група – Придумати 3 речення використовуючи прийменники частоти та лексику,яку вивчаємо
T:Ви всі сьогодні дуже добре попрацювали.
4. Прощання вчителя з учнями.Визначення психологічного настрою дітей
(Учні піднімають смайлики та показують свій настрій)
T.:So, how are you at the end of the lesson? (Fine, thank you!)Let’s show me your smile
Now, Stand up, please!
Будь чемним і не забувай, прощатися …
St: Good bye!
T.: Good bye, children! See you again.