Урок перевірки знань, який складається з перевірки теоретичних знань (проведення самостійної роботи), розв'язок задач, виконання експериментального завдання.
7 кл. Делій О. М. Прямолінійний рівномірний рух. Розв’язування задач.
Номер слайду 2
Мета: навчальна: поглиблення, закріплення знань про рівномірний прямолінійний рухрозвиваюча: розвивати вміння розв’язувати задачі, розвивати культуру мовлення методом усного опитування учнів та коментування розв’язання задач;виховна: виховувати спостережливість, самостійність; виховувати навички самоконтролю і самоаналізу.
Номер слайду 3
Великий Аристотель стверджував: «Ніщо так сильно не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність». Перевірка д.з.
Номер слайду 4
№1 Самостійна робота (5б)1. Літерне позначення часу.2. Основна одиниця вимірювання швидкості.3. Виразіть 3 км в метрах.4. Виразіть 20 хв в с.5. Виразіть 10 км/год у м/с6. Літерне позначення швидкості.7. Запишіть основну одиницю вимірювання часу.8. Виразіть 30 см в метрах.9. Виразіть 2 год в секундах.10. Літерне позначення шляху.
Номер слайду 5
№2.Із даного переліку слів з теми, серед яких зустрічаються поняття,записати слова, які не мають відношення до неї (4 Б) 1. Механічний рух, швидкість, метр, динамометр, час. Траєкторія, секунда, температура, переміщення 3. Фізична величина, рівномірний рух, відносність, термометр 4. Прямолінійний рух, терези, матеріальна точка, система відліку
Номер слайду 6
Пригадаємо!!!
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Експериментальне завдання. Максимальна оцінка за самостійну роботу 9 б+ розв’язок задачі
Номер слайду 11
Розв’язування задач1. Хлопчик відпустив з рук м’яч на висоті 1,5 м, а коли м’яч відскочив від підлоги, спіймав його на висоті 1 м. Який шлях пройшов м’яч? На якій відстані від початкової точки було спіймано м’яч?2. Пішохід йшов зі швидкістю 5 км/год. Який час йому знадобиться, щоб пройти відстань 10 км?3. Людина запізнюється на поїзд. До станції можна дістатися, рухаючись або 2 км по втрамбованій дорозі зі швидкістю 5 км/год, або 1,6 км по некошеному лузі зі швидкістю 4 км/год. Який шлях обрати?