Мета: розвивати фантазію, логічне мислення; виховувати почуття колективізму.
Розважальна гра для молодших школярів
Мета: розвивати фантазію, логічне мислення; виховувати почуття колективізму.
Обладнання: інтерактивна дошка.
ХІД ЗАХОДУ
Правила гри.
У грі беруть участь дві команди. Гра складається з 5 турів. За кожну правильну відповідь команда отримує п ' ять балів. Глядачі мають можливість за правильну відповідь отримати два бали і подарувати улюбленій команді.
1-й слайд — «Казковий калейдоскоп».
Слухаючи чи читаючи казку, ви потрапляєте у її чарівний світ. Несходжені стежини вас ведуть на край землі. У казці завжди відбувається безліч неймовірних чудес. Долаючи силу-силенну небезпек, маленький безпомічний хлопчик раптом може стати сильним і хоробрим. Розум і винахідливість допоможуть йому в поєдинку з жорстокими, злими і хитрими ворогами. У казці обов'язково перемагає добро, а зло залишається покараним. У світі є багато казок, але кожна людина має свою найулюбленішу. І сьогодні у нас все як у казці.
2-й слайд — «Вітаємо учасників розважальної гри» (музичний супровід).
І тур — Підказка-казка».
З—9-й слайди.
Вам дається чотири підказки, за якими ви повинні вгадати назву казки. Якщо ви відгадали з першого разу — отримаєте п'ять балів, використали другу підказку — чотири бали, третю — три бали, четверту — два бали.
Казка 1.
(«Вовк і семеро козенят».)
Казка 2.
(«Рукавичка».)
Казка 3.
•3 того часу і донині вони вороги.
(«Лисичка та журавель».)
Казка 4.
• Все почалося тоді, коли всі продукти майже скінчилися.
(«Колобок».)
Казка 5.
• Знесилені господарі не можуть дати собі раду.
• На допомогу прийшла тварина, яка подарувала ювелірний виріб.
(«Курочка Ряба».)
Казка 6.
(«Солом 'яний бичок».)
II тур — «Я вам казку розповім».
10-й слайд — «Конкурс власної казки».
III тур — «Дзеркало».
11—17-й слайди.
На інтерактивній дошці для кожної команди зображені малюнки з казок. Ваше завдання: пригадати назву казки і розповісти короткий зміст даного уривку.
IV тур — «Віршований казкарик».
18-й слайд.
На інтерактивній дошці для кожної команди надруковані уривки з казок. Ваше завдання: пригадати назву казки.
Вигнав дід козу із хати, Та й пішла вона блукати.
Хатку в зайця відібрала, Всі козу ту виганяли.
Рак козуню ущипнув — Зайцю хатку повернув.
(«Коза-дереза».)
Виріс цей хлопчина З малої деревини,
У печі зміючку спік, Сам на дерево утік.
Його гусятко врятувало — На крилечка свої взяло.
Принесло до тата й мами Частуватись пирогами.
(«Івасик- Телесик».)
Сидить півник на печі, їсть смачненькі калачі.
Тут Лисичка прибігає, Мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати, В лисиці півника забрати.
(«Котик і Півник».)
На голову глечик лисиця оділа, Мерщій до річки поспішила,
Скоріше глечика сварити, У річці жартуна втопити.
І не подумала лисиця, Що і сама може втопиться.
(«Лисиця та глечик».)
Він звірят усіх лікує, Від халеп різних рятує
І зайчат, і мавпенят, Бегемотів, тигренят.
Вилікує він за мить Все, що в звірів так болить,
Добрий лікар...
(Айболить.)
Що втекло від баби з дідом — Не сиділось на вікні.
А зустрілось з зайченятком — Ну співать йому пісні.
(«Колобок».)
Vmyp — «Всеказковий зліт декламаторів».
19-й слайд.
Вашим домашнім завданням було обрати улюблену казку і виразно продекламувати уривок.
20-й слайд «Вітаємо переможців».