Розважальна гра для молодших школярів "Казковий калейдоскоп"

Про матеріал

Мета: розвивати фантазію, логічне мислення; виховувати почуття колективізму.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розважальна гра для молодших школярів


 

Мета: розвивати фантазію, логічне мислення; вихо­вувати почуття колективізму.

Обладнання: інтерактивна дошка.

ХІД ЗАХОДУ

Правила гри.

У грі беруть участь дві команди. Гра складається з 5 турів. За кожну правильну відповідь команда отримує п ' ять балів. Глядачі мають можливість за правильну відпо­відь отримати два бали і подарувати улюбленій команді.

1слайд «Казковий калейдоскоп».

Слухаючи чи читаючи казку, ви потрапляєте у її ча­рівний світ. Несходжені стежини вас ведуть на край зем­лі. У казці завжди відбувається безліч неймовірних чудес. Долаючи силу-силенну небезпек, маленький безпомічний хлопчик раптом може стати сильним і хоробрим. Розум і винахідливість допоможуть йому в поєдинку з жорсто­кими, злими і хитрими ворогами. У казці обов'язково перемагає добро, а зло залишається покараним. У світі є багато казок, але кожна людина має свою найулюбле­нішу. І сьогодні у нас все як у казці.

 

2-й слайд «Вітаємо учасників розважальної гри» (му­зичний супровід).

І тур Підказка-казка».

З—9-й слайди.

Вам дається чотири підказки, за якими ви повинні вгадати назву казки. Якщо ви відгадали з першого разу отримаєте п'ять балів, використали другу підказку чо­тири бали, третю три бали, четверту два бали.

Казка 1.

  • Багатодітна мати проводить дітям елементарний інструктаж з техніки безпеки.
  • Антигерой удосконалює свою акторську майстер­ність, але поки що безрезультатно.
  • Мати проводить повторний інструктаж. Майже пластична операція допомагає антигерою досягти мети.
  • Антигерой гине жорстокою смертю. Родина возз'єд­нується.

(«Вовк і семеро козенят».)

Казка 2.

  • Ця історія не сталася б, якби доросла людина не загубила елемент одягу.
  • Загублений предмет швидко знайшов нового гос­подаря, але залишився на місці.
  • Далі відбуваються дива взаєморозуміння, взаємо­допомоги та спілкування.
  • Військо тварин перетворило загублену річ на гур­тожиток.

(«Рукавичка».)

Казка 3.

  • Герої, які не мають між собою нічого спільного, потоваришували.
  • Щире ставлення одне до одного переростає в ідею влаштувати святковий обід.
  • Далі один герой запрошує в гості іншого. Після щедрих пригощань гість залишається голодним, а хазяїн ситим.

•3 того часу і донині вони вороги.

(«Лисичка та журавель».)

Казка 4.

      Все почалося тоді, коли всі продукти майже скін­чилися.

  • Головний герой, подорожуючи, легко вступає в контакт з незнайомими.
  • Веселий характер хвалька і невихованість, як не дивно, рятують його від небезпеки.
  • До загибелі призвела зіркова хвороба сольного спі­вака. Дуже шкода, що друга особа не знає, що їжу треба ретельно пережовувати.

(«Колобок».)

Казка 5.

  • Наявність цього предмета ледь не призвела до кон­флікту.
  • Втрата його спричинила негативні емоції у близь­ких людей.

 Знесилені господарі не можуть дати собі раду.

 На допомогу прийшла тварина, яка подарувала ювелірний виріб.

(«Курочка Ряба».)

Казка 6.

  • Головна героїня мала велику фантазію, щоб роз­багатіти.
  • Головний герой сконструював чудовий виріб.
  • Велика цікавість лісових звірів привела до швид­кого багатства.
  • А помічник, який вже став непотрібним, доти сто­яв на сонці, поки не розтанув.

(«Солом 'яний бичок».)

II тур «Я вам казку розповім».
10-й слайд «Конкурс власної казки».

 

III тур «Дзеркало».
11—17-й слайди.

На інтерактивній дошці для кожної команди зобра­жені малюнки з казок. Ваше завдання: пригадати назву казки і розповісти короткий зміст даного уривку.

 

IV тур «Віршований казкарик».
18-й слайд.

На інтерактивній дошці для кожної команди на­друковані уривки з казок. Ваше завдання: пригадати на­зву казки.

Вигнав дід козу із хати, Та й пішла вона блукати.

Хатку в зайця відібрала, Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув Зайцю хатку повернув.

(«Коза-дереза».)

Виріс цей хлопчина  З малої деревини,

У печі зміючку спік,  Сам на дерево утік.

Його гусятко врятувало На крилечка свої взяло.

Принесло до тата й мами Частуватись пирогами.

                   («Івасик- Телесик».)

 

 Сидить півник на печі, їсть смачненькі калачі.

Тут Лисичка прибігає, Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати, В лисиці півника забрати.

(«Котик і Півник».)

 

 На голову глечик лисиця оділа,  Мерщій до річки поспішила,

Скоріше глечика сварити,  У річці жартуна втопити.

І не подумала лисиця,  Що і сама може втопиться.

(«Лисиця та глечик».)

Він звірят усіх лікує, Від халеп різних рятує

І зайчат, і мавпенят, Бегемотів, тигренят.

Вилікує він за мить Все, що в звірів так болить,

 Добрий лікар...

(Айболить.)

Що втекло від баби з дідом Не сиділось на вікні.

А зустрілось з зайченятком Ну співать йому пісні.

(«Колобок».)

 

Vmyp«Всеказковий зліт декламаторів».

19-й слайд.

Вашим домашнім завданням було обрати улюблену казку і виразно продекламувати уривок.

 

20-й слайд «Вітаємо переможців».

 

 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
1724
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку