Розважальний віночок

Про матеріал
Матеріал можна використовувати класним керівникам, педагогам-організаторам в організації позакласної роботи, а також у роботі пришкільних чи позашкільних таборів
Перегляд файлу

 

Гра по станціях «Розважальний віночок»

Мета. Розширити, поглибити й закріпити знання дітей з природознавства,

Літературного читання, зв’язного мовлення; розвивати логічне  мислення, швидкість реакції, мовлення; виховувати, почуття взаємоповаги і взаємодопомоги, бажання  пізнавати нове.

Обладнання: спортивний майданчик, скакалки, м'ячі,

маршрутні листки, олівці, столи для станцій

 

 

Х І Д      Г Р И

Команди-учасниці шикуються на майданчику . У кожної команди своя назва, девіз та емблема(за наявність кожного атрибуту додаються бали) .

Ведучий. Командири загонів/команд разом із командою шикуються і готуються звітувати про готовність до проведення гри – змагання „Розважальний віночок ”.

Командир дає команду загону пошикуватись і розповідає,яка загін/команда прибули на змагання …  (загін/команда проговорює свій девіз , а командир підходить до ведучого і здає рапорт ).

Ведучий розповідає умови проведення гри. Усі загони/команди отримують маршрутні листки з картами маршруту і завданнями.

Ведучий наголошує, що мета кожної команди –  пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів. Кожен загін/команда іде точно за своїми маршрутним листком.

Перемагає команда, яка першою пройде маршрут і набере найбільше балів. Всі зустрічаємось біля стадіону.

ПРАВИЛА ГРИ

1.        Учасники гри пересуваються по маршруту згідно плану заданого в маршрутному листі.

2.        Прибуваючи на станцію, члени групи виконують завдання, дане суддею.

3.        Суддя ставить оцінку у маршрутному листку, після чого група шикується та продовжує рух до наступної станції, дотримуючись правил техніки безпеки та вуличного руху.

4.        Після проходження всього маршрут, група повертається на центральний майданчик і здає маршрутний листок суддівській комісії.

5.        Комісією враховується дотримання чіткості побудови згідно задуму впродовж проходження всієї дистанції, відсутність травм серед членів групи та якість виконання завдань на станціях.

Завдання, які виконуватимуть загони/команди на кожній станції.

(зразок)

 

Маршрутний листок № 1.

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Танцювальна”.

2 станція – „ Зоологічна”

3 станція – „ Показуха”.

4 станція – „ Пісенна”.

5 станція – „ Казкова”.

6 станція – „ Спортивна”.

 

Маршрутний листок  № 2

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Зоологічна”.

2 станція – „ Показуха”

3 станція – „ Пісенна”.

4 станція – „ Казкова”.

5 станція – „ Спортивна”.

6 станція – „ Танцювальна”.

 

Маршрутний листок № 3

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Показуха”.

2 станція – „ Пісенна”

3 станція – „ Казкова”.

4 станція – „ Спортивна”.

5 станція – „ Танцювальна”.

6 станція – „ Зоологічна”.

 

 

Маршрутний листок  № 4

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Пісенна”.

2 станція – „ Казкова”

3 станція – „ Спортивна”.

4 станція – „ Танцювальна”.

5 станція – „ Зоологічна”.

6 станція – „ Показуха”.

 

Маршрутний листок  № 5

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Казкова”.

2 станція – „ Спортивна”

3 станція – „ Танцювальна”.

4 станція – „ Зоологічна”.

5 станція – „ Показуха”.

6 станція – „ Пісенна”.

 

Маршрутний листок  № 6

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Спортивна”.

2 станція – „ Танцювальна”

3 станція – „ Зоологічна1”.

4 станція – „ Показуха”.

5 станція – „ Пісенна”.

6 станція – „ Казкова”.

 

Станція «Казкова»

Яка казка має такий початок?

1. «Жили собі котик та півник, і були вони у великій приязні…» (Котик і     півник).

2.«Жили собі чоловік і жінка і мали вони шестеро синів та одну дочку...»  (Котигорошко).

3. «Жили собі двоє мишенят Круть та Верть.. .» (Колосок).

4. «В одного чоловіка був кіт, та такий старий, що нездужав і мишей ловити...»  (Пан Коцький).

5. «Колись була птиця-жайворонок царем, а царицею - миша, і мали вони

своє поле.. .»(Яйце-райце).

6. «Десь-не-десь, у деякім царстві жили цар та цариця, а у них три сини - як  соколи.. » (Царівна-жаба).

  1. «Жили собі дід та баба. Уже й старі стали, а дітей нема. От баба й просить діда: «Поїдь, діду, в ліс, вирубай там мені деревинку та зробимо колисочку,! то я положу деревину в колисочку...» (Івасик-Телесик).
  2. «В одному селі жили чоловік, і жінка. Мали вони дівчинку Оленку і хлопчика Івасика...»(Про сестрицю Оленку і її брата Івасика).
  3. «Був собі дід та баба, та не було у них дітей. От вони собі сумують, а далі дід і каже бабі: «Ходімо, бабо, в ліс по грибки...»(Кривенька качечка).
  4. «Нема гіршого за того чоловіка, що не вміє язика за зубами вдержати. А найбільше лихо з жінками...» (Язиката Хвеська).

 

Станція «Спортивна»


Гра-змагання «Побудуй міст».

 

1. Усі гравці загону шикуються в колону по одному. Командир з м'ячем у руках біжить до фінішної лінії і кидає м'яч наступному гравцеві, той, у свою чергу, біжить до лінії фінішу і кидає м'яч наступному. Коли всі гравці  перетнуть фінішну лінію - гру закінчено. Максимальна кількість балів – 3 бали.

 

2. Команди шикуються в колону по одному. Кожен учасник команди закидає м’ячв корзину. За кожний закинутий м’яч – 2 бали.

 

3. Команди шикуються в шеренгу. На відстані 10 м від них помічники ведучої тримають вертикально обручі. Кожний учасник естафети біжить до обруча, пробігає крізь нього, повертається назад, передаючи естафету наступному учаснику команди. Чия команда швидше закінчить естафету, та перемогла і отримує 5 балів.

 

Командир отримує позначку у маршрутному листку і загін/команда вирушає до наступної станції.

 

 

Станція «Зоологічна»

Для 5-7 класів:

Дай відповідь на запитання.

1.Найсильніші тварини світу відносно маси свого тіла. (Мураха)

  1. Який птах за ніч знищує 5 мишей. (Сова)
  2. За день цей шкідник з'їдає у 200 разів більше, ніж важить сам. (Гусінь)
  3. Чия сім'я знищує за день 100000 комах. (Мурах)
  4. Які пташки виводять пташенят двічі на рік? (Синиці)
  5. Які пташки виводять пташенят узимку? (Шишкарі)
  6. Найпрудкіший мешканець наших лісів? (Заєць)
  7. Що одночасно роблять люди на всій нашій планеті? (Дихають)

 

Для 1-4 класів: 

1. Величезний цей хижак

    На людей наводить жах.

    Проживає в річці Ніл

    Небезпечний … (Крокодил)

2. Птах – лікар дерев нашого краю (Дятел)

3. Як називається колиска для кенгуру? (Сумка)

4. Якого птаха називають птахом миру? (Голуб)

5. Хто йде й на собі хатку несе? (Черепашка, равлик)

6. Смугасті коні… (Зебри)

7. Який морський ссавець любить цифру 8? (Восьминіг)

8. Як звали принцесу у відомому українському мультфільмі «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила» (Міла)

 

Станція «Танцювальна»

 

Кожен загін/команда має виконати танці, що вказані у переліку. За кожен виконаний танець команді нараховується 5 балів.

  1. Гопак
  2. Ламбада
  3. Циганочка
  4. Сучасний танець
  5. Східний танець

 

 

Станція «Показуха»

Команда має зобразити тільки за допомогою жестів та міміки,  все, про що розповідається. За виконане завдання команді нараховується 2 бали та додатковий 1 бал  - за артистичність та винахідливість.

Зобразіть:

  •          телефон, що дзвонить;
  •          чайник, що кипить;
  •          дзвінок вхідних дверей;
  •          людину з гострим приступом радикуліту;
  •          як на вас у лісі напала зграя комарів
  •        як ви входите удвох у вузькі двері.
  •          транспорт, що заводять
  •          як лижник іде по снігу

 

Станція „Пісенна”

 Кожна команда має пригадати якнайбільше пісень про рослини заспівати декілька рядків з цих пісень. За кожну названу пісню нараховується 2 бал, заспівану – ще 5 балів. 

 Приклади:

  1. Ой у лузі червона калина
  2. Чорнобривців насіяла мати
  3. Зацвіла в долині червона калина
  4. Ой на горі два дубки
  5. Ой у лісі калина
  6. Ходить гарбуз по городу