САМОАНАЛІЗ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ
1. Тема уроку: Персональний комп'ютер та його складові.
2. Мета: Сформувати поняття «комп’ютер», розглянути складові комп’ютера та їх призначення, пристрої введення, зберігання, виведення даних.
Формувати інформаційну культуру учнів, навички роботи з комп’ютером
Виховувати організованість, вміння працювати в парах.
3. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
4. Структура уроку
І. Організаційний етап
II. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Фізкультхвилинка
VІ. Засвоєння нових знань
VІI. Домашнє завдання
VІIІ. Застосування знань, формування вмінь
ІХ. Підбиття підсумків уроку
5. Початок уроку був організованим, клас до уроку підготовлений, учні протягом уроку показали хорошу працездатність.
Визначено цілі уроку, які відповідають програмним вимогам.
Зміст уроку відповідає вимогам стандарту.
Етапи уроку логічно пов’язані .
Виклад нового матеріалу відбувався з дотриманням принципів науковості, наочності, послідовності, зв'язку з практикою.
Використані методи:
Словесні ( розповідь, бесіда, обговорення)
Наочні ( демонстрація мультимедійної презентації, об’єктів)
Практичні ( самостійна робота в робочому зошиті, робота з книгою, виконання інтерактивних вправ, робота за комп’ютером в електронних зошитах)
Активізації роботи учнів, розвитку їх інтересу до предмету сприяли елементи ігрової технології : відгадування загадок ,гра «Ланцюжок слів», анаграми, цікава інформаційні хвилинка.
Форми роботи : фронтальна, індивідуальна, робота в парах, групах.
Домашнє завдання учні отримали перед практичними вправами в електронному зошиті, записали.
Проведена фізкультхвилинка, вправа для профілактики втоми очей. Повторили правила роботи з комп’ютером.
Систематичне виконання вправ в електронному зошиті розвиває навички роботи з комп’ютером, дає змогу підготуватися до уроку контролю знань, умінь та навичок з теми.
Учні були активні. Показали вміння працювати.
На мій погляд, мета уроку досягнута.
Вчитель інформатики Артім А.І.