Самоаналіз відкритого уроку з фізики на тему: «Теплові явища. Фазові переходи»

Про матеріал
Це файл містить самоаналіз з уроку проведенному у 8 класі на тему: «Теплові явища. Фазові переходи»
Перегляд файлу

Самоаналіз відкритого уроку з фізики

на тему:

«Теплові явища. Фазові переходи»

 

Відкритий урок був проведений у 8 класі. Клас за своїми здібностями мають високий рівень. На уроці були поставлені такі цілі:

 

Дидактична    – виявити рівень знань і вмінь учнів з теми «Теплові явища»

Розвивальна   розвивати вміння володіти фізичними термінами, фізичними

формулами; розвивати вміння застосовувати їх при розв′язуванні задач, аналізувати фізичні явища, аналізувати графіки теплових процесів;розвивати  культуру фізичного мовлення, впевненість у собі.

Виховна    виховувати почуття взаємодопомоги та виховувати потяг до самоосвіти.

Очікувані результати:

Під час уроку діти продемонструють отриманні знання. Узагальнять знання під час етапу фронтального опитування. Замисляться над проблемними питаннями під час аналізу діаграм. Продемонструють знання формул та вміння їх застосовувати під час розв’язування задач. Проаналізують взаємозв’язки з іншими науками, а також проявлять творчість і  навик командної роботи під час роботи над відеороликами.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації отриманих знань.

Унаочнення: відеоролики, змонтовані учнями.

 

План уроку:

 

  1. Фронтальне опитування («Відкритий мікрофон») (10хв)
  2. Записати формули для відповідних теплових процесів  (10хв)
  3.  Розв′язування задач ( 5хв) 
  4.  Конкурс відеороликів (5 хв)

На початку уроку було з’ясовано цілі та очікування від уроку.

Урок було розпочато на позитивній нотці, діти до уроку були повністю підготовленими, протягом уроку старанно працювали. Повторення раніше вивченого матеріалу проходило у вигляді фронтального опитування. Учні швидко виконали це завдання, їм було це цікаво і вони із задоволенням брали участь в роботі. Доречним було писання відповідей у чат, тому що таким чином всі учні могли приймати участь в опитуванні.

Аналіз діаграм дозволив сфокусуватись на проблемних запитаннях, також дав можливість залучити дітей до активності на уроці у вигляді заповнення таблиць. Це завдання було розраховано на більш слабких учнів, проте вимагало технічних умінь. В той час як розв’язування задач було розраховано на більш сильних учнів і дало їм можливість продемострувати набуті знання.

Конкурс відеороликів був націлений на організацію самоосвіти а також розвиток командної роботи хоча і в таких не простих умовах.

На уроці були використані такі методи навчання як словесний, наочний та частково пошуковий. Діти продемонстували знання високого рівня при розв’язуванні задач, показали вміння критично мислити, аналізувати діаграми, а також вміння працювати з інформацією під час підготовки відеороликів, а також вміння знаходити спільні рішення під час роботи над створенням відеороликів. Наочність була використана під час перегляду відероликів підготованих учнями.

Матеріал був викладений грамотно, послідовно, акцент був зроблений на головному. З метою економії часу діти не працювали в зошитах. Проте акцент було зроблено саме на актуалізації та аналізі набутих раніше знань.

Було проведено підбиття підсумків у форму обміну емоціями від проведеного уроку, де учні по черзі розповідали, чи задоволені вони своєю роботою на уроці і чому а також займались самооцінкою.

В кінці заняття було задане домашнє завдання, яке вчитель пояснив учням. Домашні задачі були різного рівня складності.

На моя думку урок пройшов вдало, учні були добре підготовлені, матеріал розуміли і більша частина учнів старанна працювала, розв’язувала задачі та відповідала на запитання. Цілі, які були поставлені на початку уроку, були досягнуті.

Учитель фізики: Яковлєва Вікторія Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Інші матеріали
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку