Самоаналіз виховного заходу

Про матеріал

1.Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.

2.Визначення форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок самоврядування тощо.

3.Конкретні педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна стосунків).

Наприклад:

Виховання
Перегляд файлу

Самоаналіз виховного заходу

  1. Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
  2. Визначення форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок самоврядування тощо.
  3. Конкретні педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна стосунків).

     Наприклад:

  • Виховання інтересу до спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;
  • Формування здатності до збагачення власного внутрішнього світу, самовиховання;
  • Зміна характеру міжособистісних стосунків у класному колективі (виховання в учнів поваги один до одного);
  • Зміна ставлення до якогось члена колективу (в результаті його цікавої розповіді про своє захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);
  • Виявлення, розвиток здібностей будь-якого із членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до себе;
  • Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкеті тощо.
  1. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.
  2. Участь колективу вихованців у розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.
  3. Хід підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.
  4. Педагогічна позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до роботи в ролі помічників.
  5. Врахування вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.
  6. Позиція школярів під час проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
  7. Позитивні, найбільш вдалі моменти заходу, створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
  8. Ступінь виконання поставлених завдань.
  9. Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи, системність виховної роботи у класі.

 

 

 

doc
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
3895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку