Самоосвіта вчителя. "Нові професійні ролі сучасного вчителя"

Про матеріал
До дітей має прийти людина-лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає. Учителі вивчатимуть особистісно орієнтований та компетентнісний підхід, управління освітнім процесом, психологію групової динаміки тощо. У зв’язку з цим варто говорити про нову роль вчителя – не як єдиного наставника та джерело знань, а як коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нові професійні ролі сучасного вчителя

Номер слайду 2

Номер слайду 3

КОУЧ КОУЧ (англ. сoach – персональний тренер) професіонал, який, по-перше, вміє бачити і цінити в людині позитивний потенціал і, по-друге, володіє спеціальними знаннями і навичками, що дозволяють йому допомогти людині самій побачити і розвинути цей потенціал за дуже короткий термін.

Номер слайду 4

ТЬЮТОР (від англ. tutor — учитель) — особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, студентами, репетитор, наставник. Тьютор — ключова фігура в дистанційному навчанні, що відповідає за проведення занять зі студентами. У більшості випадків розробник курсу і тьютор — одна і та ж особа. Працює з інтересом дитини, проектує освітню діяльність, організовує рефлексію, проектує наступні кроки.

Номер слайду 5

ФАСИЛІТАТОР – (від англ. facilitate - сприяти, допомагати, полегшувати). Мета учителя-фасилітатора – організувати спілкування всіх учасників обговорення з нейтральної сторони, налагодити ефективний обмін думками таким чином, щоб зіткнення думок перейшло в конструктивне русло, розбіжності були успішно подолані і прийнятне рішення було вироблено.

Номер слайду 6

МЕНТОР (грец. мentor – досвідчений і надійний товариш, порадник, наставник). На відміну від наставника, ментор — це людина, що самостійно встановлює інтенсивність та напрямок навчання. Завдання ментора — допомагати тоді, коли просите про допомогу.

pptx
Додано
4 серпня 2020
Переглядів
2686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку