Мета : формування умінь і навичок навчальної діяльності через використання домашніх завдань ; закріплення отриманих знань при використанні домашніх завдань ; виховання свідомого ставлення до навчання ,розуміння його необхідності у житті , почуття обов’язку перед батьками,вчителями,державою .
Обладнання : підручник , індивідуальні зошити, мультимедійна дошка , комп’ютер, конспект проведення самопідготовки.
Хід самопідготовки
Слайд
Вих.
- Добрий день ! Діти , сьогодні у нас на самопідготовці присутні гості,привітайтеся з ними , будь ласка (учні повертаються та вітаються ).
Раді ми гостей вітати
І урок розпочинати .
Будемо навчатись гарно
Швидко ,весело і вправно.
Вих.
Подивіться всі на мене і налаштуйтеся на роботу. Я прошу вас перевірити , чи добре ви приготували своє робоче місце .У кого порядок на парті і лежить все необхідне для роботи , той може сісти .
Діти , сьогодні на уроках ви отримали нові знання . Настав час закріпити ці знання за допомогою виконання д/з. Але ніколи не забувайте такий вислов :
“ Чого б ти не навчався , ти навчаєшся для себе ”
Спочатку , мені дуже цікаво дізнатися з яким настроєм ви прийшли сьогодні на самопідготовку . Намалюйте , будь ласка, на папірцях , що у вас на парті обличчя – смайл , яке покаже як ви себе відчуваєте . ( На дошці зразок : 3 смайли які відображають радість, страх ,сум)
Слайд
Будь ласка, підійміть ,та покажіть мені. Учням що обрали “ сумні ” або “веселі ” смайли раджу налаштуватись на роботу .
А тепер давайте націлимося на позитив .
Три речі які отримала людина як подарунок ,щоб пом’якшити гіркоту життя : сон , надію і сміх.Тож частіше посміхайтесь. Не забувайте , що посмішка дешево коштує , але дорого цінується .Посміхніться і до роботи .
Слайд
А девізом нашої самопідготовки буде такий вислів :
Не просто слухати , а чути.
Не просто дивитись , а бачити .
Не просто відповідати,а міркувати .
Дружно і плідно працювати .
З яких предметів ви маєте д/з ?
( звіт чергового –на самопідготовку нам задано завдання з таких предметів)
Алгебра – номер 910 (2)
Зарубіжна література – стор. 142-143 – чит.відп.на пит. 15’
Діти , але перед тим як приступити до виконання завдання, я пропоную вам виконати 2 розминки : одну фізичну , а іншу для розуму .
Зараз ,сидячі ми будемо писати цифри у незвичний спосіб
Цифру 1 “пишемо”- носом
Цифру 2- підборіддям
Цифру 3- правим плечем
Цифру 4 – лівим плечем
Цифру 5- правим ліктем
Цифру 6- лівим ліктем
Цифру 7- правим вухом
Цифру 8- лівим вухом
Цифру 9- очима
Цифру 10- “ хвостиком ”
Молодці! До 10 рахувати навчилися .
А тепер для розуму
Слайд 52.0.45.248.1941
Потрібно запам’ятати ці цифри за 7 сек , та відповісти на питання .
Молодці , добре впоралися з завданням .Тепер ви готові виконувати д/з алгебри .
- Давайте повторим правило про : лінійна функція – це
- що є графіком лінійної функції
- скільки значень лінійної функціі треба знайти , щоб побудувати графік
Слайд
Самостійно працюють такі діти :Групи взаємодопомоги :
У кого виникнуть труднощі в процесі роботи , підійміть руку я допоможу.
( Діти виконують завдання )
Вих
А зараз ми з вами перевіримо чи правильно ви виконали д/з з алгебри ( слайд з правильним рішенням ,учні самостійно перевіряють ,та показують знаками)
Слайд
Слайд
я припустився помилки
всі завдання роз’язані правильно
Ті учні які припустилися помилки ,виправляють її.
Молодці ви впоралися із завданням ,закрийте свої підручники та зошити .
Вих
Зараз настав час відпочити , та виконати фізхвилинку.
Відео
Ну, що набралися сил?
Приступаємо до виконання д /з з зарубіжної літератури
Слайд
Я мить чудову пам’ятаю ,
Коли з’явилась вперше ти ,
Немов святе видіння раю,
Взірець краси і чистоти .
Діти ,хто автор цього вірша?
-Так ,вірно це О.С.Пушкін
Д/з з зарубіжної літератури – це біографія О.С. Пушкіна
Відкрили підручники на стор. 142
Читаємо в пів-голоса ,не забуваємо про час .
( Діти читають)
Діти ,а для того щоб закріпити здобуті знання треба відповісти на питання та заповнити цей кросворд.
Але спочатку виконаємо фіз. хвилинку для очей
1 Рухати очима вгору-вниз ,вліво-вправо.Заплющити очі зняти напругу рахуючи до десяти .
2 Уявіть собі велике коло .Обводьте його очима , спочатку за годинниковою стрілкою ,а потім проти годинниковою стрілкою
Приступаємо до кросворду
1 Друг О.С. Пушкіна видатний діяч декабристського руху .
Слайд
2 Журнал який видавав Пушкін
Слайд
3 В якому місті в Україні певний час жив О.С. Пушкін
Слайд
4 Як називається село в якому був у 1811 р відкритий ліцей
Слайд
5 Друг О.С. Пушкін - автор віршів , що згодом були покладені на музику й стали народними піснями
Слайд
6 Як звали маму О.С. Пушкіна?
Слайд Молодці,діти ,гарно впоралися із завданням .
А тепер давайте знайдемо помилку в тексті .
Слайд
1 У О.С.Пушкіна було четверо (троє) друзів
2 Друг Пушкіна Артур ( Антон) Дельвінг
3 О.С. Пушкін 1798- 1836 (1799-1837)
4 Царськосільський ліцей було відкрито у 1818 ( )
5 Друг Пушкіна Іван Пущин ( ) – автор віршів , які згодом стали народними
Так , добре молодці !
Ви виконали всі д/з
Зараз я пропоную вам оцінити нашу з вами роботу на самопідготовці за допомогою гри в дартс .
Дякую всім ,всі старалися , та були активні .Я сподіваюсь ви завтра отримаєте гарні оцінки