Самопідготовка в 3 класі

Про матеріал
Самопідготовка В 3 класі: математика( додавання кругих трицифрових чисел), читання(байка Л.Глібова "Коник - стрибунець"), мова( фразеологізми)
Перегляд файлу

                                         Самопідготовка в 3 класі

Провела вихователька ГПД Черняхівського ліцею №1

Конончук Тетяна Анатоліївна

 

 Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання, сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.

                                            Хід самопідготовки

- Любі діти, у наш клас завітали люди щирі, привітайте в добрий час гостей посмішкою й миром.

- Сьогодні до нас прийшли гості - вчителі. Вони будуть слідкувати, як ми вміємо вчитися, виконувати самостійно домашнє завдання, готуватися до наступного дня.

- Давайте повторимо правила поведінки на самопідготовці.

 Взявся за діло- не відволікайся, не заважай товаришам.

 Роби все швидко та якісно.

 Своєчасно повідомляй про те, що тобі потрібна допомога.

 Вчасно підготуйся до самопідготовки.

 Згадай , про що розповідав вчитель на уроці.

 Прочитай завдання вдумливо і, якщо потрібно, декілька разів.

 Під час виконання письмових завдань повтори правила, які необхідні для їх   виконання.

  В зошиті пиши охайно, дотримуючись правил ведення зошитів.

  Зробивши помилку, охайно її закресли і зверху напиши правильно.

  Складні завдання виконуй спочатку на чернетці.

  Після закінчення роботи склади речі та прибери своє робоче місце.

-Перш ніж ми почнемо наше заняття, давайте разом налаштуємося на роботу.    Подивіться мені в очі. Подивіться один на одного. Налаштовуємося всі на роботу. Бачу, що всі готові.

- Давайте згадаємо, які уроки ми повинні виконати на сьогоднішній самопідготовці. (Читання, математику, рідну мову)

C:\Users\Тетяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\DSCN4194.jpg- Отже, починаємо. Я пропоную вам вправу, яка розбудить ваш язичок.

Артикуляційна вправа «Чистомовки». Всі слова проговорюємо чітко, виразно, швидко. Я починаю, ви придумуєте риму, повторюємо всі разом.

Ра- ра-ра- висока гора.

Ро-ро-ро- гостре перо.

Рі-рі-рі- сонце угорі.

Ру-ру-ру- не псуй кору.

Ри-ри-ри- книжку бери.

Ір-ір-ір- великий двір.

Ир-ир-ир- голландський сир.

Ря-ря-ря- ясна зоря .

Ар-ар-ар- вправний кухар.

Ер-ер-ер- молодий шофер.

Для того, щоб налаштуватися на читання, щоб ваші очі змогли сприймати цілі слова, виконаємо наступну вправу.

З розрізнених букв скласти слова.

Підказка – овочі

РОПОМІД, ГІРОКО, ВАРМОК, РЯБУК, БУЛИЦЯ, РЕПТУШКА, РЕПЕЦЬ, ПУСТАКА, ЧАБАКОК, САНЧИК, САКВОЛЯ, СИРЕДКА.

  •          А зараз переходимо безпосередньо до читання.  Що було задано додому? ---   Байка Леоніда Глібова «Коник стрибунець»

Спочатку для розвитку швидкості читання вправа «Кидок – засічка».  Читаємо 30с., засічка – олівцем позначаємо, де закінчили. І так три рази. Не забуваємо, що всі слова треба читати швидко, але правильно і чітко. 

  •          Є такі діти, які прочитали менше або зупинилися на тій самій позначці? Всі прочитали більше.

Отже, висновок. Чим більше ми читаємо один і той же текст, тим краще і швидше ми зможемо його прочитати.

Робота над текстом. Переходимо безпосередньо до читання. Читаємо сторінку ланцюжком по одному реченню. Читаємо сторінку мовчки, хто в парі прочитав перший,  слухайте як читає його товариш.

Читаємо сторінку в парі «Я тобі, ти мені». Один учень перший рядок, другий- наступний.

Перевіримо, як ви уважно читали. Знайти рядки, в яких є слова…….

  •          Попрацюємо над виразністю. Виразно прочитати, як Коник звертається до Мурав’я …, відповідь Мурав’я…,

Підсумок. Сподобалась байка? Який висновок ми можемо зробити? Фізкульхвилинка. Нейрогра з олівцями

  •          Відпочили, переходимо до рідної мови. Тема – фразеологізми.

Що за диво - наша мова! Слово горнеться до слова,

Слово з словом в’яжеться, Мудра казка кажеться,

Казка чи билиця… Мова – чарівниця.

-Наша мова не потребує, щоб її вихваляли. Вона говорить сама про себе: ніжна, милозвучна. Тільки вмій нею користуватись. Насамперед це народні пісні, колискові, казки, прислів’я, загадки, а ще фразеологізми, які прийшли до нас із сивої давнини.

-Сьогодні ми не тільки працюватимемо, а й зможемо побувати на гостинах. У кого саме? Ви зможете дізнатися, коли прочитаєте зашифроване слово.

ВЕРЕСЕНЬ – СЕНЬ + МІЙ

  •          Отож, ми сьогодні побуваємо в гостях у дідуся Веремія
  •          Слідкуйте уважно за тим,які вирази діда Веремія викликали непорозуміння?

 

Це дідусь хороший мій.                  Грались ми з рябком     кудлатим –    

Звуть його так -  Веремій.                Посварилися із братом.

 Так він дивно розмовляє,                Брат мовчав, і я мовчав

Що попробуй зрозумій!                  А дідусь обох повчав:

В цирку був я з дідусем –                - Так до бійки недалеко!

Ми там бачили усе:                          Що це ви розбили глека?

І жонглера, і ведмедя                        Братик, плачучи сказав:

На швидкім велосипеді…                - Глека я не розбивав!

Я крутивсь, дідусь спитав:               Ну й дідусь мій, Веремій!

- Ти прийшов ловити гав?                Що він каже зрозумій.

Ну й дідусь мій Веремій!

Братик спать ніяк не хоче:

Хоч і сонні в нього очі.

Вередує: – Я не ляжу!

А дідусь ласкаво каже:

- От якби ти зараз ліг,

Ти б заснув без задніх ніг!

Братик ліг, питає в нього:

-Де ж у мене задні ноги?

Ну й дідусь мій. Веремій!

Що він каже зрозумій!

  •          Як називаються такі влучні вирази? Фразеологізми. Що таке фразеологізми? Сталі вислови.

Робота біля дошки. З’єднати стрілочками початок і кінець фразеологізмів.

Потім виконують домашнє завдання з мови. По завершенні обмінюються зошитами і на полях ставлять рівні за охайність.

Зарядка для очей

Математика 

Тема. Додавання круглих трицифрових чисел

Математична розминка

Ігор задумав число, додав до нього 400 і отримав 900. Яке число задумав Ігор?

 Тетяна задумала число, відняла від нього 200 і отримала 600. Яке число задумала Таня?

Порахувати сотнями до 1000

Сума  100 і 400

Різниця 800 і 500

До різниці чисел 600 і 200 додати 100

Суму чисел 200 і 300 збільшити на 400

Розв’язати кросворди

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти виконують домашнє завдання з математики.

На дошці записані відповіді до прикладів вперемішку. Діти здійснюють самоконтроль.

Для розв’язання задачі слабшим дітям дається короткий запис задачі. Працюють помічники – консультанти.

Підсумок самопідготовки.

  •          Як вам сьогодні працювалось?
  •          Чи важке було домашнє завдання?
  •          Що вам сподобалося на сьогоднішній самопідготовці?
  •          Мені теж приємно було з вами працювати. Дякую вам за роботу.

 

 

 

 

                                      Самопідготовка в 2 класі

Провела вихователька ГПД Черняхівського ліцею №1

Конончук Тетяна Анатоліївна

 

C:\Documents and Settings\олег\Рабочий стол\МАМИНЕ\самопідготовка\Изображение 012.jpgМета. Закріплення знань та навичок, одержаних дітьми на уроці.; вироблення раціональних прийомів, методів організації праці; розвивати мову, мислення, пам'ять, увагу; виховувати повагу до старших.

Обладнання. Індивідуальні карточки, сигнальні карточки, макети ракет з прикладами. 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Перш ніж ми почнемо наше заняття, давайте разом налаштуємося на роботу. Подивіться мені в очі. Подивіться один на одного. Налаштовуємося всі на роботу. Бачу, що всі готові.

- Давайте згадаємо, які уроки ми повинні виконати на сьогоднішній самопідготовці. (Читання, математику, рідну мову)

- Отже, починаємо. Я пропоную вам вправу, яка розбудить ваш язичок.

Де ж наш пустун – язичок?

Заховався за біленький тиночок.

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо.

- Поплямкали губами

- Поклацали зубами

- Посичали гускою

- Подзижчали комариками

- Подирчали трактором

- Пошуміли вітерцем

А вітерець прислав нам чистомовки. Язичок ми розбудили, а тепер повправляємось в правильній вимові.

Ли – ли – ли – гратись в жмурки почали.

Ло – ло – ло – діло в нас на лад пішло.

Ти – ти – ти – буду всіх я шукати.

Ду – ду – ду – швидко я дітей знайду.

Ла – ла – ла – радість гра нам принесла.

Ем – ем – ем – відпочили й знов почнем.

C:\Documents and Settings\олег\Рабочий стол\МАМИНЕ\самопідготовка\Изображение 015.jpgСлова послухали чистомовку, їм сподобалась гра піжмурки і вони теж сховалися від вас у слові «Сторінка». Спробуйте їх знайти. А допоможуть вам ці числа.

С  Т  О  Р  І  Н  К  А

1  2   3  4  5  6  7  8

    123 1563452

 457 6348 48637

    432 7563 125678

ІІ. Виконання домашнього завдання.

А зараз приступаємо безпосередньо до виконання домашнього завдання з читання.

Завдання. Прочитати оповідання В. Сухомлинського «Сьома дочка», навчитися читати текст в особах.

- Хочу звернути вашу увагу, щоб читали уважно, тому що в кінці буде гра на уважність.

-  Починаємо ланцюжком, продовжуємо читати мовчки.

Діти читають біля 15 хвилин. Хто прочитав раніше, тренується читати в особах в парах.

- А тепер почитаємо в особах. Які особи виділено в казці?

C:\Documents and Settings\олег\Рабочий стол\МАМИНЕ\самопідготовка\Изображение 027.jpgГра «Закінчіть речення».  Починаю читати речення, а діти відшукують його в тексті і читають повністю.

- Було у матері…

- Повернулась додому…

- А сьома дочка…

- Пішли вони…

Підсумок. Сподобалась вам казка? Може, хтось хоче скласти маленьку розповідь про те, як він допомагає мамі?

                     Фізвилинка Пальчикова гімнастика

-Відпочили, переходимо до математики. Хвилинка – цікавинка.

1. Скільки ніг у двох зайців?

2. Скільки вух у двох зайців?

3. Скільки ріг у чотирьох кіз?

4. У зайчика 7 морквин. Він з’їв усі, крім п’ятої. Скільки морквин залишилося?

5. Уяви собі, що ти капітан корабля. На борту корабля три пасажири, чотири мішки борошна. Скільки років капітану?

6. На груші виросло 5 яблук, а на ялинці лише 2. Скільки всього яблук виросло?

7. На ганку гралося 5 мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скільки звірів стало на ганку?

Для того, щоб успішно почати виконувати домашнє завдання з математики, ми повинні гарно підготуватися до старту. Ділимося на три команди. Кожна команда отримує макет космічної ракети. Яка команда першою заповнить пусті сидіння, та найкраще підготувалася до роботи.

Починаємо виконувати домашнє завдання з математики. Хто швидко,  правильно, акуратно виконає всю роботу, той одержить цікаві завдання.

На дошці відповіді до прикладів. Вони переплутані. Серед учнів обираю двох помічників – консультантів. Вони допомагають дітям, у яких виникли певні  труднощі. Вихователь працює з найбільш слабими дітьми.

Підсумок. Хто виконав завдання правильно, чисто, каліграфічно?

 

- А зараз переходимо до виконання домашнього завдання з рідної мови. Зараз ми проведемо фізхвилинку і зразу повторимо, з якої букви пишуться імена, прізвища, по батькові. Пограємо в гру «Встань, велику букву дістань». Я називаю слова. Якщо ви почуєте слово, що означає ім’я,  прізвище чи по – батькові, ви повинні встати.

 Діти, автобус, Тетяна, ручка, Романчук, чобіток, Дружок, Оленка, тато, річка, Іванівна.

-Отже, починаємо виконувати домашнє завдання. По завершенні роботи діти обмінюються зошитами , ставлять рівні за охайність.

ІІІ. Підсумок.

- Чи задоволені ви працею? Що б ви запропонували змінити в роботі?

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 листопада
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку