Сценарій до дня відкритих дверей для майбутніх першокласників.

Про матеріал
Пропоную вашій увазі сценарій до дня відкритих дверей. Кожного року випускники ЗДО поповнюють ряди першачків у школах . І зазвичай, іх потрібно познайомити з "Країною Знань". Тому пропоную вам короткий сценарій зі всіма шкільними локаціями.
Перегляд файлу

Доброго дня,майбутні першачки. Вже зовсім скоро  у вашій книзі життя буде відкритий  новий розділ , що зветься «Школа». Школа-це казкова країна знань. Тут ви навчитеся читати,писати,рахувати, вчитися ввічливості та досягати успіхів у своїх  починаннях. Тож сьогодні ми з задоволенням хочемо познайомити вас з чарівним світом шкільного життя. Ми проведемо невеличку подорож  по нашій школі. Нашими локаціями будуть наступні місця:

  1. Хол школи та знайомство з вахтером.
  2. Шкільна їдальня
  3. Актова зала
  4. Комп’ютерний клас
  5. Шкільний музей
  6. Майбутні класоводи перших класів та Їхні  кабінети.

 

Тож почнемо! Для початку, ми з вами розділимося на 3 команди. Кожна команда піде за своїм маршрутом зі своїм екскурсоводом. А наприкінці подорожі, ми залюбки відповімо на ваші питання, та послухаємо ваші враження від побаченого. Приємної вам подорожі!

Локація 1. Хол школи.

В холі можна показати фонтанчик з питною водою, кабінет медсестри, вахтера (розповісти дітям,що кожного ранку їх зустрічатиме вахтер, привітавшись з яким можна взяти ключ від класу) , ознайомитися з декораціями у великому холі.

Локація 2 . Шкільна їдальня.

Їдальня-це місце для прийому їжі, а  наші кухарі з задоволенням приготують смаколики, аби дітки смачно пообідали. Пояснити правила поведінки у їдальні.

Загадки :Морква, біб і цибулина,

бурячок і капустина,

ще й картопля — шусть у горщик.

Ну й смачний ми зварим …        (борщик).

 

У воду цукор, з продуктів

Сиплем тільки сухофрукти,

Варимо в каструлі й от

Вийшов в нас смачний      (компот).

Локація 3. Спортивна зала

Ознайомити дітей з приміщенням. Провести короткий інструктаж по правилам безпеки та поведінки . Розказати про гуртки, про змагання та досягнення наших учнів . Загадки:

Щоб міцне здоров’я мати,

Та хвороб не знати,

Щоб все було в порядку,

Не забувайте про….....

Гру цю люблять всі на світі:

І батьки, і їхні діти.

М’яч.

Удар. І крики: «Гол!»

Пречудова гра …

Його штовхають, він не плаче,

А кидають — назад скаче.......

Провести коротеньку руханку (?)

Локація 4. Актова зала.

Розказати дітям,що у акт.залі будуть проводитись концерти, відео та фотозйомки , учні зможуть відкривати свої таланти та приймати участь у різних конкурсах,виборюючи призові місця. Ознайомити з фото зоною,банерами, муз інструментом (?)

Якщо будуть бажаючі,хто вміє співати або танцювати-може продемонструвати це.

Локація 5. Комп’ютерний клас.

Показати дітям кабінет, приладдя,робочі місця. Задати декілька питань :

*Чи маєте ви вдома комп’ютер?

*Чи знаєте з яких деталей складається комп’ютер?

*Які комп’ютерні ігри вам подобаються?

Загадки :

Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати. (Інтернет)

Має хвостик,
очі-кнопки,
Не боїться кішки!
Під долонею працює
Вправна, зручна…(Мишка)

А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це …………… (клавіатура)

Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ...
(принтер)

 

 

 

 

Локація  6. Шкільний музей.

Наш музей – гордість нашої школи, адже в ньому зберігаються давні експонати української культури минулих століть і аж по сьогоднішній день.

Майже всі культурні експонати виготовлені руками нашої Москаленко Валентини Павлівни  (можна поаплодувати). У кожній ляльці,в кожній писанці, скриньці вкладена частинка душі та любові. Під час навчального року буде проведено більш детальну екскурсію для ознайомлення.

Коротко розповісти про ляльки-мотанки та іграшки,що знаходяться в приміщенні.

 

    Локація  7. Бібліотека

Вступна бесіда

  • - Для чого потрібні книги?
  • -Які є книги?
  • -Які є книги у вас вдома?
  • -Хто їх вам читає?
  • -Діти,ви думали де живуть книги?
  • -А де живе дуже багато книг?
  • -Що таке бібліотека?

Розповідь для дітей:

  • Слово «Бібліотека» складається з двох частинбібліо і тека. Бібліоозначає книга,а текасховище. Це означає книгосховище. Бібліотеки є в містах і селах. Книжок у бібліотеці є дуже багато. Є вірші та казки, книги про тварин,природу та цікаві пригоди. Є дуже корисні книги-словники,довідники та енциклопедії. Є старовинні книги, написані дуже давно. І всі ці книги зберігаються у бібліотеці. Їх можна прочитати в читальному залі бібліотеки а можна взяти додому, прочитати і повернути назад.
  • Згадайте свою улюблену книгу.
  • -Про кого (що) вона?
  • -З якими казками познайомили вас книги?
  • -Які оповідання ми читали?
  • -Як називається професія людини,яка працює у бібліотеці?

 

 

 

 

Локація  8.Кабінети класоводів.

 

Показати дітям їхні майбутні класи,де вони проведуть 4 роки навчання у початковій школі. Показати ігрові матеріали та приладдя для науки.

Викласти з м’яких кубиків з літерами відповіді до загадок:

У вересні зустріне вас
просторий,світлий  шкільний…
(Клас)

Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …
(Урок)

Він нам, як мама, дорогий,
Він хоче нас навчити.
Любити край чудовий свій
Це мудрий наш…
(Учитель)

 

docx
Додано
24 грудня 2023
Переглядів
1152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку