Сценарій-казка до Дня вчителя
Відео «Дорогому вчителю»
Вед.1Осіннє листя падає поволі,
Вкриває землю дорогим шатром.
Це золото, дароване в знак долі,
Змальоване і пензлем, і пером.
Цей світлий день належить вам по праву.
Він сотнями осяяний зірок.
Плекаєте ви України славу
І нескінченний, мабуть, ваш урок.
Вед.2 Доброго дня вам, шановні вчителі! Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі.. Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі. І це золото, дароване вам щедрою осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!
Пісня вчителям
Вед.1Шановні вчителі,
Неприховано радійте
Благодаті на землі,
Ми обіймемо вас піснями,
Зачаруєм у віршах,
Помандруєм разом з вами
У казкових мріях-снах.
Вед.1. Дитинство – маленька безтурботна країна, Країна казок. Кожному з нас доводиться бувати в ній лише раз. Згодом стежка до тієї країни заростає дорослими турботами та проблемами.
Вед.2. Тож давайте вирушимо , можливо, востаннє, в ту чудову країну, Країну дитинства, Країну казок.
Вед.1. Країна дитинства – країна казкова,
І часто дорослих вона вабить знову.
І часто дорослі літають у мріях,
Вернутись в дитинство живе в них надія.
Вед.2. Із казкою, любі, не розлучайтесь,
В далеке дитинство щораз повертайтесь.
Вам казка чарівна підкаже пораду,
В ній знайдете завжди утіху й розраду.
Вед.1. Одними з найяскравіших та найулюбленіших казок світу завжди були казки Сходу. Вони захоплюють своєю загадковістю, чарівністю та непередбачуваністю.
Вед.2. А поринути в атмосферу Сходу ми вам допоможемо.
Музичний номер. /танець Сходу/
Музика
Вед.1. У деякому царстві, незрозумілій державі жив-був цар-король, султан - падишах. І звали його Віктор- Хан.
Музика. (вихід султана і його свити. Пісня «Если б я бил султан» Султан говорить незрозумілою мовою, а ведучі перекладають зміст султанових слів на зрозумілу мову).
Вед.2. І був у нього, як і заведено, великий гарем: багато дружин, наложниць, рабинь, слуг, дітей, мамок і няньок. І сказав султан одного разу:
Султан. Багато базару!
Вед.1. Покликати до мене всіх моїх дітей, а з ними мамок, няньок, головного візира, придворного астролога та слуг.
Султан. Гарем курдюк торчок!
Вед. 2. Всі вже тут!
Вед. 1. О мудріший з наймудріших! О сильніший із найсильніших! О красивий з жахливо красивих! Хай засяє зірка твоя над мудрістю всіх мудреців, хай випромінюють очі твої світло, що розсіює темряву, хай вимовляють вуста твої тільки цукор та мед ...
Султан. І рахат – лукум.
Вед. 2. І рахат – лукум. Скажи, о достойніший з найдостойніших, навіщо скликав нас усіх у цю годину, відірвав усе військо твоє, придворних твоїх від творів, теорем та хімічних реакцій??
Султан. Караван-сарай.
Вед.1. Бажаю я нагородити всіх по заслугах і привітати їх у цей сонячний осінній день!
Султан. (дає наказ, згорнутий в рулон) Річи!
Вед. 2. Слухаю і корюся. (Читає)
Року 2019 тисячоліття третього 16 вчителів, що живуть у прекрасному палаці 90-річної давності, який Федорівською школою зоветься. Усі пройшли іспити вогнем, водою ,дискрімінантами , хімікатами та курсами підвищення кваліфікації. Вчені мамки-няньки, папки-няньки за перший місяць прийняли в дітей 17 контрольних, 6 пояснювальних і 20 упаковок корвалолу. Усього за вересень місяць Рада Наймудріших, яку очолює найяскравіша зоря шкільного сузір’я, світоч усіх наук великий і могутній (Марчук В.В), виставила їм 532 оцінки, з яких 270 – високого рівня, 205 – достатнього, 50 -- середнього і 7 – низького.
Вед. 1. Першого привітати хочемо Голову всія школи Марчука Віктора Володимировича, що уроків відвідав незліченну кількість. Зустрічали його скрізь тільки посмішкою ласкавою, друзів набув багато, пам’ять в –серцях дітей залишив світлу та незаплямовану. Тепер перебуває в печалі з нагоди випуску ще однієї ватаги отроків енергійних, які пішли у світ зі світлими головами, наповненими знаннями потрібними й непотрібними.
Музика.
Вед.2 Вікторе Володимировичу, ми Вас вітаємо
З днем вчителя, з осіннім святом!
Вашу роботу прославляємо,
А нелегку працю дуже цінуємо!
Нехай супроводжує удача,
Не буде нехай перешкод, сумнівів,
І навіть важке завдання
Вирішиться швидко, без зволікань!
Вручення квітів.
Султан. Кирди рабе аліве!
Вед1.Вікторе Володимировичу, його величність султан має для вас завдання. Кажуть, що ви так добре знаєте своїх колег та учнів, що навіть їх лише за тінню можете відгадати.Тож давайте перевіримо!
Конкурс «Чия тінь?»
Султан. Улем валіде!
Вед.1. Покликати сюди Наталю Володимирівну-Ханум, що за мамок-няньок відповідала, розклад занять складала, ночей своїх недосипала і про наше благо дбала.
Вед.2. Мудріша з наймудріших, справедливіша з найсправедливіших, гуманніша з найгуманніших заступник директора з навчально-виховної роботи Ткач Н.В.
Вед.2.Ой, яка нелегка доля
Бути завучем у школі!
Робиш розклад до зорі,
Кругом тебе школярі.
Вед.1.Всім їм треба раду дати,
Вчителями керувати.
Дивувався кожен з нас,
Як виходить це у Вас.
Вед2.Тож бажаєм на майбутнє,
Добрих і старанних учнів.
Не підводять хай ніколи
Вони Вас і рідну школу!
Вед.1 Султан має і для вас завдання. Вам лише потрібно задавати звичні запитання своїм колегам. Але відповідати вони будуть лише словами , які починаються на букву, яку вони отримали.
Питання:
Вручення квітів.
Вед.2. О щасливий наш царю, милостивий государю, хай буде світлою голова твоя, хай Аллах нагородить тебе довгим життям. З візитом прибула до нас майстриня вигадки, Богиня творчої наснаги Тетяна-Ханум.
Султан. Талмуд, вах-вах!
Вед.2Дорога Тетяно Василівно!
Ви нас виховуєте вміло,
Вивчаєте з нами етикет.
Якщо ж було пропаще діло,
Ведете до себе в кабінет.
Ви плани виховні складаєте
І їх доводите до нас.
Ділитесь творчими думками,
Ми ж завжди в захваті від Вас.
З Днем вчителя!
Вед 1. Тетяно Василівно, султан бажає почути ваш неймовірно прекрасний голос. І у нього для вас завдання заспівати для всіх присутніх пісню «Желаю» .
Вручення квітів.
Вед.1. О, мудріший з наймудріших, о красивий з найкрасивіших, чи знаєте ви, як діти потрапляють в Палац мудрості, Дім знань та навчання?
Султан. Якши синдром!Кіндер – вундеркіндер!
Вед.2. Звичайно,знаю, як із турботливих батьківських рук приймають мамки-няньки, перші вчителі, малих, беззахисних дітлахів. Вони беруть їх за тендітні рученята і ведуть за собою в Країну знань, вони плекають, леліють їх та готують до дорослого життя.
Султан. Шикидим, шикидим!
Вед. 1. Вітаємо вчителів початкових класів Світлану Миколаївну, Любов Вікторівну та Тетяну Алифтинівну.
Вед.2 Сьогодні ми з Днем Учителя вітаємо,
І свої побажання з квітами залишаємо,
Всім нашим найкращим і неповторним,
Вчителям нашим першим і улюбленим.
Вед.1. Адже саме ви на шкільному порозі,
Маленьких діточок зустрічаєте,
Та любов’ю і материнською турботою,
Ви їх відразу неодмінно оточуєте.
Вед.2. Кожен вчитель знає, що таке перевірка зошитів.
Вед.1 Так, це нелегка праця!
Вед.2. З роками досвід приходить. Тож давайте перевіримо, хто з вас набрався більше досвіду.
Вед.1. Вам потрібно якнайшвидше підписатися на кожній сторінці вашого зошита. (роздаються зошити і ручки). Розпочинаємо!
Музика.
Вручення квітів
Султан. Аканджи тахалус, шевченко ібн сіна.
Вед.1. А хто в цьму прекрасному палаці вчить дітей рідною українською мовою розмовляти? Хто їм розповідає про Шевченка, Франка та Лесю Українку?
Вед.2.Це наша федорівська Шехерезада - Гречана І.В –повелителька казок і творів.
Султан.гуд моні каляко маляко .
Вед 1 А хто навчив моїх дітей розмовляти чужою нерідною мовою?
Вед2. О мудріший з наймудріших! Це світла голова Соколова А.Ю. Повелителька словників і сувоїв іноземномовних.
Вед.1. Шановні Ірина Валентинівна та Аліна Юріївна! Для вас султан має гарне завдання : увіковічнити сьогоднішній день на фото. У вас є фотобутафорія з якою ви повинні сфотографувати своїх колег. Але треба підбирати відповідний образ чи речову хмарку. Хто справиться швидше, той і переміг.
Музика .Вручення квітів вчителям.
Султан. Сунна іштакаран тугре санджак.
Вед.1. Як би пишався предок мій, нащадок пророка Мухамеда, Абу-Алі-Ібн-Сіна, що маю таких розумних вчителів. Тільки ніяк не пригадаю, де стояв його пишний палац, скільки він мав верблюдів та чи не порушувалися його права?
Султан. Шурум-бурум історіо.
Вед.2. Про всі ці історичні подробиці знає вчитель історії та права Кащенко О.В , який недорослям невмілим любов до минулого прививає та в голови отроків неслухняних знання цінні втовкмачує.
Вед.1.Султан має і для вас Олександре Вікторовичу завдання. Він помітив що ви чомусь засумували ,тому бажає щоб ви розважились. Ви одягаєте навушники і спробуєте вгадати слова які ми вам будемо говорити.
Конституція.
Історія
Козак
Незалежність
Мазепа
Палеоліт
Середньовіччя
Слов’яни
Ватикан
Реформи
Музика. Вручення квітів
Султан. Боді білдінг!
Вед.2. Султан задоволений фізичною підготовкою своїх чад, їхньою витривалістю та загартованістю. І за все це падишах вдячний головному тренеру палацу – Гурському А.О
Вед.1 Великий султан пропонує провести батл між учнями школи та Антоном Олександровичем. Вам треба повторити рухи ваших учнів. Будь – ласка виходьте до нас.
Відео з рухами учнів.
Музика .Вручення квітів вчителю.
Cултан. Андромеда – Оріон?
Вед.2. Як проходить навчання в Обсерваторії?
Вед.1. Обсерваторія працює інтенсивно, не покладаючи рук. Відкрила немало яскравих зірок, які осяюють шкільний небосхил. Головний астроном і фізик Обсерваторії Кісельова О.О знайшла в шкільній туманності не одне небесне світило, запобігла затемненням та чорним дірам в контрольних роботах своїх учнів і викликала небачені протуберанці в дитячих очах.
Вед.1. О мудріший з наймудріших, хай буде знову світла твоя голова і хай Аллах ще раз нагородить тебе довгим життям! Прибула до тебе людина, яка твої чудові зелені сади вирощувала, щодня поливала, жодному листочку не давала з дерева впасти. Віднайшла в піщаних дюнах та барханах серед кактусів колючих життєдайні оазиси знань та наповнила їх природним змістом.
Султан. Калдирмак бархан!
Вед.2. Це Марчук Т.М, яка дітей моїх навчила любити та цінувати природу.
Султан. Хіміо-алхіміо?
Вед.2. Хімічна лабораторія на місці?
Вед.1. Так, на місці. Керує у ній досвідчений алхімік Алимова Л.М , яка в пошуках філософського каменя провела незчисленну кількість хімічних реакцій. Навчилася в кислому і лужному середовищі зберігати нейтральну реакцію, а також домоглася того, що, розповідаючи про вибухові речовини, не вибухнула, про цукри- не зацукрилася, про крохмали- не закрохмалилася.
Вед.2.Султан пропонує провести конкурс «Де логіка» між вчителями географії, хімії та фізики.
Конкурс «Де логіка?»
Музика .Вручення квітів вчителям.
Султан. Караван сарай.
Вед.2. Повернувся караван з Туреччини з величезними килимами вишитими, золотом та камінням дорогоцінним оздоблені , верблюдів нема де розмістити. А все завдяки моїм дітям. І звідки в них такий хист?
Вед.1. О мудріший з наймудріших, навчила їх цьому людина зі сталевими нервами та залізною логікою, вчитель трудового навчання Гладиш Т.В
Вед. 2. Для вас, Тетяно Володимирівно у нас теж є завдання. Вам треба із запропонованих варіантів вибрати підпис до фото.
Музика .Вручення квітів вчителю.
Султан. Бейефенді ашик.
Вед.2. Вчитель, яка навчила дітей султанових розуміти культуру та звичаї зарубіжних країн, дізнатись про життя інших народів із легенд та поем різноманітних, прищеплювала любов до творів таких письменників як Омар Хайям, Мізамі, Фердоусі,Гафіз, Рудакі та інших. Це Нестеренко Л.В.
Вед.1. Зараз ми пропонуємо вам пройти тренінг під назвою “Екзамен”
На столі лежать білети і відповіді-шпаргалки до них. Берете питання, зачитуєте його вголос, потім берете і зачитуєте будь-яку картку з відповіддю.
Питання.
- Чи будете говорити батькам про погану поведінку їхніх дітей?
- Чи є у вас любимчики в класі?
- Чи будете будити дитину, який заснув на уроці?
- Чи часто ви спізнюєтеся на роботу?
Відповіді.
- Може бути. Я над цим ще подумаю.
- Так! Я про це давно мрію.
- Можливо. Це залежить від мого настрою.
- А чому б і ні? Комусь можна, а мені не можна!
Музика .Вручення квітів вчителю.
Султан. О халай махалай! Верблюда рахувай!
Вед 1. Хто навчив моїх дітей рахувати всіх моїх незліченних верблюдів?
Вед 2. О мудріший з наймудріших! Це мудра голова Мацелюк М.І Повелителька рівнянь і теорем.
Султан. О алах акбар!
Вірш «Вчительська доля» Гладиш Я.
Звернення учнів до вчителів школи.
(музичний супровід)
1.Спасибі, любі вчителі,
Уклін доземний рідній школі.
Ви всі — найкращі на землі!
За це ми дуже вдячні долі!
2.Хай творчий вогонь в нашім серці не вгасне,
Хай сили невичерпні ваші цінують.
Гордіться по праву за світлий, прекрасний,
Великий, почесний учительський труд.
3.Бажаємо щастя, здоровя, терпіння,
За Ваші труди ми вклонімось низенько,
Ви наші кохані, Ви наші єдині,
Ви - вчителі, для нас тата і неньки.
4.Як мами за нас ви переживали,
Давали корисні в житті нам поради,
Навчали знанням, и від бід прикривали,
Коли необхідно - давали розраду.
5.Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,
За ласку, турботу, любов, доброту.
Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.
Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,
Хай щастям і сміхом наповниться дім.
За ваші турботи — низький вам уклін
Пісня «Круче всех»
Вед.2Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,
За ласку, турботу, любов, доброту.
Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.
Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,
Хай щастям і сміхом наповниться дім.
За ваші турботи — низький вам уклін!
Султан. Кирдик-фінал!