Сценарій конкурсної програми "Міс школярочка – 2020»

Про матеріал
Сценарій конкурсної програми "Міс школярочка – 2020» вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни 4 клас.
Перегляд файлу

                      ДРУЖНЯНСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     

                                        СЦЕНАРІЙ 

 

                    КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ

 

                  Міс «Школярочка  – 2017 »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва: конкурсна програма  «Міс школярочка»

Вікова категорія: для учнів   1-2 класів

Мета: вчити поважати історію і традиції свого народу; виховувати

 

Оформлення: плакати, надувні кульки.

Обладнання: музичний центр, мікрофони.

 

                                    ХІД ЗАХОДУ

 

Святково прибрана зала: кольорові кульки, плакати «Міс школярочка», «Зі святом 8 Березня», стіннівка до свята 8 Березня, квіти.

   У залі – учні 1-2 класу, батьки, бабусі.

E:\1\Рабочий стол\2\Новая папка (5)\wKQWxIBXvcg.jpg   Дівчатка – у бальних сукнях, хлопці – у костюмах, білих сорочках, з краваткою – метеликом.

   На сцені – хлопці-джентльмени, ведучі.

1-й ведучий. В святково прибраній залі,

                   Де сяють весело вогні

                   І звуки музики лунають –

                   Зібралися на свято ми!

1-й хлопчик. Прийшла весна! Прийшла весна!

                   Нехай усе радіє,

                   Нехай усіх-усіх вона

                   Своїм теплом зігріє.

2-й хлопчик. Весна приходить в рідний край,

                    Живе все оживає,

                    Пташки здалеку знов летять

                    Й пісні свої співають.

3-й хлопчик. Прекрасне свято для жінок

                     Пташки несуть на крилах,

                     Найкращі квіти для жінок

                     Для рідних, добрих, милих.

4-й хлопчик. Нехай весна несе стокрила

                     Вам успіх і життєву силу!

                     Нехай добро у вас панує,

                     А доля щастя вам дарує!

Усі (разом). Зі святом вас, наші рідні, любі, чарівні жінки!

Звучить фонограма, хлопці співають пісню

Хлопці йдуть до зали і дарують усім жінкам по квіточці.

1-й ведучий. Шановні батьки, гості! Запрошуємо вас на наш конкурс «Міс школярочка». Наші учасниці ще дуже юні, але хвилюються, як дорослі. Адже це перший серйозний конкурс в їхньому житті. Прошу оплесками підтримати наших конкурсантів.

2-й ведучий. Линь же, музико, в небо гучніше,

                         В добру пору лунай, в добрий час.

                         Вище голови, йдіть веселіше,

                         Ми усі так чекаєм на вас.

На сцену під музику по одній піднімаються дівчатка, їх ведуть хлопчики. На руці в кожної дівчинки – власний номер. Ведучий називає кожну:

1-й ведучий.  Отже, першою на нашу сцену вийде _______________________ учениця,  2 класу вирішила брати участь в конкурсі, тому що дуже хоче перемогти, щоб стати популярною. У вільний час вишиває, виготовляє вироби з бісеру. Улюблений фільм «_________________________________________».

В людях цінує доброту, і, мабуть, саме тому конкурсанткам бажає: «Нехай переможе найсильніша».

Вихід 

2-й ведучий. Наступною до нас завітає учениця 1 класу __________________. Вона хоче проявити себе, перемогти в конкурсі і завдяки цьому бути відомою в  нашій школі. Улюблена  співачка___________________________________ .

2-й ведучий. Цікаво?

E:\1\Рабочий стол\2\Новая папка (5)\keqxHJriWS0.jpg1-й ведучий. А далі ще цікавіше. Ти знаєш, що ця тендітна дівчинка любить всі жанри фільми? Мабуть через це вона мріє стати відомою артисткою.

2-й ведучий. Зустрічайте оплесками!

Вихід _________________________________________.

1-й ведучий.  Хто ж з учасниць вийде на сцену зараз?

2-й ведучий. _____________________________________учениця 1 класу.

У вільний час вона  _____________________________________________

Цікаво те, що вона також хоче стати _______________________________.

Вихід _________________________________________.

1-й ведучий.  Наступна учасниця – ____________________________________ 2 клас.

2-й ведучий. __________________вирішила брати участь в конкурсу краси, щоб проявити себе і знайти в собі нові якості.

1-й ведучий. Від участі вона прагне позитивних емоцій і нових знайомств, а також хоче щоб нею завжди пишалися батьки та рідні. Між іншим _________ мріє стати вчителем.

2-й ведучий. Ваші овації!!!

1-й ведучий. Наступна учасниця під номером ____симпатична, старанна, весела, розумна, дружна і слухняна – це, ________________________________________________ -  учениця 1 класу.

2-й ведучий.  Зустрічайте оплесками!

Вихід ____________________________________________________.

1-й ведучий. Наступна учасниця –  ____________________________________  1 клас.

2-й ведучий. Хоче випробувати себе як модель, її взірцем є Дмитро Монатік, бо він дуже гарний і талановитий. В майбутньому планує стати перукарем.

 Всім бажає удачі!

 

Вихід ____________________________________________.

1-й ведучий. Наступна учасниця _________________________________2 клас, має дуже добру мрію.

2-й ведучий. Вона хоче, щоб усі діти і дорослі, мали здорові зуби , і,  саме тому хоче стати стаматологом.

1-й ведучий.  Ідеалом для неї є мама.  Вона її друг і порадник.

2-й ведучий. Ваші овації!!!

Вихід ____________________________________________________.

1-й ведучий. Наступна учасниця під  номером  ____ старанна і чарівна - це в нас _________________________________________________учениця 1 класу.

E:\1\Рабочий стол\2\Новая папка (5)\3o6USYaywcg.jpg1-й ведучий. Ну, просто дух захоплює від такої краси! 

2-й ведучий.  І це тільки початок!

1-й ведучий.  І тепер просимо їх підготуватися до першого конкурсу «Візитівка».

2-й ведучий. Ну ось ми і познайомилися з нашими конкурсантками.

1-й ведучий. А зараз у присутності наших глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання :“А судді хто?”

2-й ведучий. Що ж, настав час представити журі нашого конкурсу - справжніх експертів і цінителів жіночої краси, а також гостей нашого свята!

 (представляють по черзі членів журі та гостей).

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

1-й ведучий. Отже, журі представлено, конкурсантки готові до виступу, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси в низці конкурсів нашої програми.

2-й ведучий. Перший конкурс, “Візитна картка”, шановне наше журі оцінює  його за 5-бальною системою , як , власне , і всі наступні конкурси, а результати ми оголосимо вкінці кожного конкурсу.

(Виступ дівчаток).

1-й ведучий.  Шановні судді прошу  Ваші оцінки.

Звучить спокійна музика, на сцену виходять хлопчики 1 класу.

1-й хлопчик. Дуже хочем привітати

                    Ми дівчаток – подруг наших.

                    Із ними разом з՛їли

                    Ми вже багато каші.

2-й хлопчик. Про дівчат у таке свято

                    Ми не можемо мовчати.

                    Кращих за таких, як ви,

                    Ми не хочемо і мати!

3-й хлопчик. Колектив наш чоловічий

                    Готував ці вірші сам,

                    Щоб всміхнулися обличчя

                    Наших кращих дам.

4-й хлопчик. А які в дівчаток наших

                    Пречудові кіски.

                    Вам скажу я по секрету,

                    Що я їм заздрю трішки.

                    До кісок, до шовкових,

                    Я хочу доторкнутись,

                    Та думають дівчатка,

                    Що хочу їх смикнути.

                    І вирішив собі я,

                    Що виросту, як тато,

                    Найкращі в світі квіти

                    Їм буду дарувати.

5-й хлопчик. А й справді, в нас дівчатка

                      Всі гарні і привітні,

                      І навіть в день похмурий

                      Від бантиків клас квітне.

6-й хлопчик. Давайте, друзі-хлопці,

                      Дівчат не ображати,

                      А дружно разом гратися

                      Й дівчаток поважати.

7-й хлопчик. Сказав мені мій тато,

                      Що й ненечка моя,

                      Коли ходила в школу,

                      Дівчатком теж була.

                      Він їй носив портфеля

                      І нею милувався.

                      І я б у нашу маму,

                      Звичайно, закохався.

8-й хлопчик. Ой, виростуть дівчатка.

                      З них будуть гарні мами,

                       А поки привітаєм

                       Ми подружок піснями.

Хлопці(разом). А ми – хлопці-молодці,

                       Дівчат поважаємо.

                       Перемогу в боротьбі

                       Здобути бажаємо!

1-й ведучий. Журі готове працювати,

                       А глядачі – аплодувати.

                       Отож, часу більше не гаймо

                       І другий конкурс починаймо.

2-й ведучий. Другий конкурс  «Стиліст» учасниці на сцену!

Дівчатка рухаються по колу під музику, пританцьовуючи. Журі оцінює зовнішній вигляд: вбрання, зачіски.

1-й ведучий.  Оцінки наших конкурсанток.

2-й ведучий. А поки наші конкурсантки готуються до наступного конкурсу ми всі послухаємо  _________________________________________

Весела перерва.

Хлопчик читає гумореску «Помінятись місцями».

                       О, якби ви, мами, з нами

                       Помінялися місцями!

                       Уявіть собі, будь ласка,

                       Не життя у вас, а казка!

                       Вас зі школи зустрічаєм:

  • Чи веселі ви? – питаєм.

І коли в моєї мами

Двійка трапиться, словами

Не каратиму дарма.

Знаю – виправить сама.

І не кину в злості мамі:

  • Чом товчешся під ногами?

Без наказу, без поради

За уроки мама сяде.

І коли в цей час неждано

Однокласниця нагряне,

Не скажу їй, річ відома,

Що немає мами вдома.

А скажу: - Заходь до хати!

Буду тортом пригощати.

І не злитимусь ні трішки,

Як засмітите доріжки…

Ну, то як, кохані мами,

Поміняємось місцями?!

1-й ведучий. Дякуємо  за чудову гумореску.

2-й ведучий. Слухай, а ти впевнений, що краса врятує світ?

1-й ведучий. Якщо краса не врятує світ, то світ врятує красу!

2-й ведучий.  Давайте всі разом оплесками запросимо на сцену всіх учасниць нашого феєричного шоу для наступного конкурсу «Попелюшка».

 

У полумисок насипано потрошку гороху і квасолі. Дівчаткам пропонується по два полумиска: один – з сумішшю, другий – порожній.

 

1-й ведучий. Дівчатка вам потрібно якомога швидше і якісніше розділити насіння по різних мисочках.

2-й ведучий. Поки журі виставлятиме  оцінки нашим конкурсанткам, ми послухаємо частівки у виконанні учнів 1 класу.

 

Хлопці виконують частівки.

 

1-й хлопчик. Ну, а зараз, любі гості,

                   Ви послухайте про нас!

                   Ми частівочки веселі –

                   Заспіваємо для вас!

2-й хлопчик. Я для мами так трудився,

                    У тазок води налив.

                    Коли будильник запилився,

                    То я з милом його мив.

3-й хлопчик. Ось почистити на свято

                     Думав сковорідку я.

                     А тоді чотири дні

                     Мене мила вся сім՛я.

4-й хлопчик. Та хіба не допомога?

                      Я для мами посуд мив!

                     Потім вимив я підлогу –

                     Всіх сусідів затопив.

5-й хлопчик. Раз у рік на свято мами

                      Я у руки віник взяв.

                      Залишилося від нього

                      Три соломинки всього.

6-й хлопчик. Ми салат святковий з братом

                       Готували мамі в свято.

                       Коли котик скуштував

                       Цілий день і ніч нявчав.

7-й хлопчик. В нас сьогодні в мами свято,

                       І на кухні у нас тато.

                       Тато так обід варив,

                        Мало кухню не спалив.

8-й хлопчик. Наймиліші, найдобріші,

                        Дуже любимо ми вас.

                        А тепер ловіть скоріше

                        Поцілуночки від нас.

1-й ведучий.  Оцінки наших конкурсанток.

2-й ведучий. Я вважаю, що все побачене вам сподобалось. І ми продовжує - мо конкурсну програму для дівчаток.

1-й ведучий.  Слідуючий  конкурс називається „Господарочка”.

Ведучий називає продукти: сіль, цукор, капуста, буряк, картопля, сметана, яблука, сливи, груші, гречка, рис, пшоно, помідор, морква, петрушка, огірок, цибуля, борошно, масло ,какао, горіхи, перець, часник.

Дівчатка називають, у яких стравах можна використати ці продукти.

2-й ведучий.  Шановні судді прошу  Ваші оцінки.

1-й ведучий.  А доки наші красуні готуються до наступного конкурсу «Словесна дуель», ми всі послухаємо  учнів 2 класу.

 

1-й ведучий. Пісня _______________________________________

 

2-й ведучий. Дякуємо  за чудову пісню.

1-й ведучий. Всі конкурсантки показали свої таланти у найкращому вигляді.

2-й ведучий. Ось пройшов ще один етап конкурсу «Міс школярочка - 2017»

1-й ведучий. Жаль, але наше свято добігає кінця.

2-й ведучий. В цьому є і хороше, адже вже через декілька хвилин ми всі дізнаємося, хто ж стане Міс школярочка - 2017».

1-й ведучий. Як кажуть, час зберігає інтригу, тому дамо нашому журі трішки часу щоб підбити підсумки.

2-й ведучий. А тим часом, зустрічаємо оплесками учнів 2 класу

Учні 2 класу виконують пісню

1-й ведучий. Ось і настав той кульмінаційний момент, якого ми всі з нетерпі - нням чекали.

2-й ведучий. Слово  надається голові журі______________________________

(Звучить фонограма пісні «Маленькая страна». Голова журі оголошує результати конкурсу.

 

1-й ведучий. Ось і підійшов до кінця наш конкурс  Міс «Школярочка – 2017» серед учасниць 1-го 2-гого класу. Але ми не прощаємось із вами. Ми говоримо вам «До побачення»! 

2-й ведучий. Хай дарує вам сонечко ніжне тепло,

                         Щоб завжди навкруги все раділо й росло!

                         Щоб, як квіти вкрашали домашні садочки,

                         Утішали батьків їхні крихітні дочки.

                        

 

 

 

docx
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку