ДРУЖНЯНСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
СЦЕНАРІЙ
КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ
Міс «Школярочка – 2017 »
Назва: конкурсна програма «Міс школярочка»
Вікова категорія: для учнів 1-2 класів
Мета: вчити поважати історію і традиції свого народу; виховувати
Оформлення: плакати, надувні кульки.
Обладнання: музичний центр, мікрофони.
ХІД ЗАХОДУ
Святково прибрана зала: кольорові кульки, плакати «Міс школярочка», «Зі святом 8 Березня», стіннівка до свята 8 Березня, квіти.
У залі – учні 1-2 класу, батьки, бабусі.
Дівчатка – у бальних сукнях, хлопці – у костюмах, білих сорочках, з краваткою – метеликом.
На сцені – хлопці-джентльмени, ведучі.
1-й ведучий. В святково прибраній залі,
Де сяють весело вогні
І звуки музики лунають –
Зібралися на свято ми!
1-й хлопчик. Прийшла весна! Прийшла весна!
Нехай усе радіє,
Нехай усіх-усіх вона
Своїм теплом зігріє.
2-й хлопчик. Весна приходить в рідний край,
Живе все оживає,
Пташки здалеку знов летять
Й пісні свої співають.
3-й хлопчик. Прекрасне свято для жінок
Пташки несуть на крилах,
Найкращі квіти для жінок
Для рідних, добрих, милих.
4-й хлопчик. Нехай весна несе стокрила
Вам успіх і життєву силу!
Нехай добро у вас панує,
А доля щастя вам дарує!
Усі (разом). Зі святом вас, наші рідні, любі, чарівні жінки!
Звучить фонограма, хлопці співають пісню
Хлопці йдуть до зали і дарують усім жінкам по квіточці.
1-й ведучий. Шановні батьки, гості! Запрошуємо вас на наш конкурс «Міс школярочка». Наші учасниці ще дуже юні, але хвилюються, як дорослі. Адже це перший серйозний конкурс в їхньому житті. Прошу оплесками підтримати наших конкурсантів.
2-й ведучий. Линь же, музико, в небо гучніше,
В добру пору лунай, в добрий час.
Вище голови, йдіть веселіше,
Ми усі так чекаєм на вас.
На сцену під музику по одній піднімаються дівчатка, їх ведуть хлопчики. На руці в кожної дівчинки – власний номер. Ведучий називає кожну:
1-й ведучий. Отже, першою на нашу сцену вийде _______________________ учениця, 2 класу вирішила брати участь в конкурсі, тому що дуже хоче перемогти, щоб стати популярною. У вільний час вишиває, виготовляє вироби з бісеру. Улюблений фільм «_________________________________________».
В людях цінує доброту, і, мабуть, саме тому конкурсанткам бажає: «Нехай переможе найсильніша».
Вихід
2-й ведучий. Наступною до нас завітає учениця 1 класу __________________. Вона хоче проявити себе, перемогти в конкурсі і завдяки цьому бути відомою в нашій школі. Улюблена співачка___________________________________ .
2-й ведучий. Цікаво?
1-й ведучий. А далі ще цікавіше. Ти знаєш, що ця тендітна дівчинка любить всі жанри фільми? Мабуть через це вона мріє стати відомою артисткою.
2-й ведучий. Зустрічайте оплесками!
Вихід _________________________________________.
1-й ведучий. Хто ж з учасниць вийде на сцену зараз?
2-й ведучий. _____________________________________учениця 1 класу.
У вільний час вона _____________________________________________
Цікаво те, що вона також хоче стати _______________________________.
Вихід _________________________________________.
1-й ведучий. Наступна учасниця – ____________________________________ 2 клас.
2-й ведучий. __________________вирішила брати участь в конкурсу краси, щоб проявити себе і знайти в собі нові якості.
1-й ведучий. Від участі вона прагне позитивних емоцій і нових знайомств, а також хоче щоб нею завжди пишалися батьки та рідні. Між іншим _________ мріє стати вчителем.
2-й ведучий. Ваші овації!!!
1-й ведучий. Наступна учасниця під номером ____симпатична, старанна, весела, розумна, дружна і слухняна – це, ________________________________________________ - учениця 1 класу.
2-й ведучий. Зустрічайте оплесками!
Вихід ____________________________________________________.
1-й ведучий. Наступна учасниця – ____________________________________ 1 клас.
2-й ведучий. Хоче випробувати себе як модель, її взірцем є Дмитро Монатік, бо він дуже гарний і талановитий. В майбутньому планує стати перукарем.
Всім бажає удачі!
Вихід ____________________________________________.
1-й ведучий. Наступна учасниця _________________________________2 клас, має дуже добру мрію.
2-й ведучий. Вона хоче, щоб усі діти і дорослі, мали здорові зуби , і, саме тому хоче стати стаматологом.
1-й ведучий. Ідеалом для неї є мама. Вона її друг і порадник.
2-й ведучий. Ваші овації!!!
Вихід ____________________________________________________.
1-й ведучий. Наступна учасниця під номером ____ старанна і чарівна - це в нас _________________________________________________учениця 1 класу.
1-й ведучий. Ну, просто дух захоплює від такої краси!
2-й ведучий. І це тільки початок!
1-й ведучий. І тепер просимо їх підготуватися до першого конкурсу «Візитівка».
2-й ведучий. Ну ось ми і познайомилися з нашими конкурсантками.
1-й ведучий. А зараз у присутності наших глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання :“А судді хто?”
2-й ведучий. Що ж, настав час представити журі нашого конкурсу - справжніх експертів і цінителів жіночої краси, а також гостей нашого свята!
(представляють по черзі членів журі та гостей).
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
1-й ведучий. Отже, журі представлено, конкурсантки готові до виступу, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси в низці конкурсів нашої програми.
2-й ведучий. Перший конкурс, “Візитна картка”, шановне наше журі оцінює його за 5-бальною системою , як , власне , і всі наступні конкурси, а результати ми оголосимо вкінці кожного конкурсу.
(Виступ дівчаток).
1-й ведучий. Шановні судді прошу Ваші оцінки.
Звучить спокійна музика, на сцену виходять хлопчики 1 класу.
1-й хлопчик. Дуже хочем привітати
Ми дівчаток – подруг наших.
Із ними разом з՛їли
Ми вже багато каші.
2-й хлопчик. Про дівчат у таке свято
Ми не можемо мовчати.
Кращих за таких, як ви,
Ми не хочемо і мати!
3-й хлопчик. Колектив наш чоловічий
Готував ці вірші сам,
Щоб всміхнулися обличчя
Наших кращих дам.
4-й хлопчик. А які в дівчаток наших
Пречудові кіски.
Вам скажу я по секрету,
Що я їм заздрю трішки.
До кісок, до шовкових,
Я хочу доторкнутись,
Та думають дівчатка,
Що хочу їх смикнути.
І вирішив собі я,
Що виросту, як тато,
Найкращі в світі квіти
Їм буду дарувати.
5-й хлопчик. А й справді, в нас дівчатка
Всі гарні і привітні,
І навіть в день похмурий
Від бантиків клас квітне.
6-й хлопчик. Давайте, друзі-хлопці,
Дівчат не ображати,
А дружно разом гратися
Й дівчаток поважати.
7-й хлопчик. Сказав мені мій тато,
Що й ненечка моя,
Коли ходила в школу,
Дівчатком теж була.
Він їй носив портфеля
І нею милувався.
І я б у нашу маму,
Звичайно, закохався.
8-й хлопчик. Ой, виростуть дівчатка.
З них будуть гарні мами,
А поки привітаєм
Ми подружок піснями.
Хлопці(разом). А ми – хлопці-молодці,
Дівчат поважаємо.
Перемогу в боротьбі
Здобути бажаємо!
1-й ведучий. Журі готове працювати,
А глядачі – аплодувати.
Отож, часу більше не гаймо
І другий конкурс починаймо.
2-й ведучий. Другий конкурс «Стиліст» учасниці на сцену!
Дівчатка рухаються по колу під музику, пританцьовуючи. Журі оцінює зовнішній вигляд: вбрання, зачіски.
1-й ведучий. Оцінки наших конкурсанток.
2-й ведучий. А поки наші конкурсантки готуються до наступного конкурсу ми всі послухаємо _________________________________________
Весела перерва.
Хлопчик читає гумореску «Помінятись місцями».
О, якби ви, мами, з нами
Помінялися місцями!
Уявіть собі, будь ласка,
Не життя у вас, а казка!
Вас зі школи зустрічаєм:
І коли в моєї мами
Двійка трапиться, словами
Не каратиму дарма.
Знаю – виправить сама.
І не кину в злості мамі:
Без наказу, без поради
За уроки мама сяде.
І коли в цей час неждано
Однокласниця нагряне,
Не скажу їй, річ відома,
Що немає мами вдома.
А скажу: - Заходь до хати!
Буду тортом пригощати.
І не злитимусь ні трішки,
Як засмітите доріжки…
Ну, то як, кохані мами,
Поміняємось місцями?!
1-й ведучий. Дякуємо за чудову гумореску.
2-й ведучий. Слухай, а ти впевнений, що краса врятує світ?
1-й ведучий. Якщо краса не врятує світ, то світ врятує красу!
2-й ведучий. Давайте всі разом оплесками запросимо на сцену всіх учасниць нашого феєричного шоу для наступного конкурсу «Попелюшка».
У полумисок насипано потрошку гороху і квасолі. Дівчаткам пропонується по два полумиска: один – з сумішшю, другий – порожній.
1-й ведучий. Дівчатка вам потрібно якомога швидше і якісніше розділити насіння по різних мисочках.
2-й ведучий. Поки журі виставлятиме оцінки нашим конкурсанткам, ми послухаємо частівки у виконанні учнів 1 класу.
Хлопці виконують частівки.
1-й хлопчик. Ну, а зараз, любі гості,
Ви послухайте про нас!
Ми частівочки веселі –
Заспіваємо для вас!
2-й хлопчик. Я для мами так трудився,
У тазок води налив.
Коли будильник запилився,
То я з милом його мив.
3-й хлопчик. Ось почистити на свято
Думав сковорідку я.
А тоді чотири дні
Мене мила вся сім՛я.
4-й хлопчик. Та хіба не допомога?
Я для мами посуд мив!
Потім вимив я підлогу –
Всіх сусідів затопив.
5-й хлопчик. Раз у рік на свято мами
Я у руки віник взяв.
Залишилося від нього
Три соломинки всього.
6-й хлопчик. Ми салат святковий з братом
Готували мамі в свято.
Коли котик скуштував
Цілий день і ніч нявчав.
7-й хлопчик. В нас сьогодні в мами свято,
І на кухні у нас тато.
Тато так обід варив,
Мало кухню не спалив.
8-й хлопчик. Наймиліші, найдобріші,
Дуже любимо ми вас.
А тепер ловіть скоріше
Поцілуночки від нас.
1-й ведучий. Оцінки наших конкурсанток.
2-й ведучий. Я вважаю, що все побачене вам сподобалось. І ми продовжує - мо конкурсну програму для дівчаток.
1-й ведучий. Слідуючий конкурс називається „Господарочка”.
Ведучий називає продукти: сіль, цукор, капуста, буряк, картопля, сметана, яблука, сливи, груші, гречка, рис, пшоно, помідор, морква, петрушка, огірок, цибуля, борошно, масло ,какао, горіхи, перець, часник.
Дівчатка називають, у яких стравах можна використати ці продукти.
2-й ведучий. Шановні судді прошу Ваші оцінки.
1-й ведучий. А доки наші красуні готуються до наступного конкурсу «Словесна дуель», ми всі послухаємо учнів 2 класу.
1-й ведучий. Пісня _______________________________________
2-й ведучий. Дякуємо за чудову пісню.
1-й ведучий. Всі конкурсантки показали свої таланти у найкращому вигляді.
2-й ведучий. Ось пройшов ще один етап конкурсу «Міс школярочка - 2017»
1-й ведучий. Жаль, але наше свято добігає кінця.
2-й ведучий. В цьому є і хороше, адже вже через декілька хвилин ми всі дізнаємося, хто ж стане Міс школярочка - 2017».
1-й ведучий. Як кажуть, час зберігає інтригу, тому дамо нашому журі трішки часу щоб підбити підсумки.
2-й ведучий. А тим часом, зустрічаємо оплесками учнів 2 класу
Учні 2 класу виконують пісню
1-й ведучий. Ось і настав той кульмінаційний момент, якого ми всі з нетерпі - нням чекали.
2-й ведучий. Слово надається голові журі______________________________
(Звучить фонограма пісні «Маленькая страна». Голова журі оголошує результати конкурсу.
1-й ведучий. Ось і підійшов до кінця наш конкурс Міс «Школярочка – 2017» серед учасниць 1-го 2-гого класу. Але ми не прощаємось із вами. Ми говоримо вам «До побачення»!
2-й ведучий. Хай дарує вам сонечко ніжне тепло,
Щоб завжди навкруги все раділо й росло!
Щоб, як квіти вкрашали домашні садочки,
Утішали батьків їхні крихітні дочки.