Квест відзначення дня захисника України
«Пропала булава»
МЕТА КВЕСТУ:
УЧАСНИКИ: команди учнів 9-11 класів (по 6 осіб кожна).
ТРИВАЛІСТЬ КВЕСТУ: 1 година.
ОБЛАДНАННЯ:
ОРГАНІЗАЦІЯ КВЕСТУ:
Правила квесту.
1. Всі учасники квесту діляться на команди (рої), обирається капітан (ройовий).
2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист (зразок маршрутного листа у Додатку 1) і проходить станції згідно свого маршруту.
3. Координатори на кожній станції, після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі ( час виконання завдання або кількість набраних балів).
4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.
5. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.
6. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!
7. Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).
8. За кожне виконане завдання команди отримують від 5 до 10 балів у залежності від складності та «ціни» запитання. Координатор фіксуватиме командний залік у маршрутному листі рою та в маршрутному листі координатора (зразок маршрутного листа координатора у Додатку 2).
9. Після проходження 10 станції команда повинна здати маршрутний лист координаторам гри. Перша команда, яка виконала всі завдання, отримає підказку про місце находження булави.
Сценарій проведення квесту «Пропала булава».
Звучить козацький марш. На майданчик виходять стройовим кроком рої-учасники квесту.
1 ведучий: Дорогі діти й шановні дорослі! Сьогодні, напередодні Дня українського козацтва та Дня захисника України, ми проводимо квест «Пропала булава»
2 ведучий: Ми зібралися, щоб переконатися, що ми є нащадками славного козацького роду, що в наших жилах тече кров сміливих, відважних, розумних людей – вільних козаків.
1 ведучий: Указом Президента України 14 жовтня оголошено Днем українського козацтва. Це свято дуже важливе для нашого народу, адже козацтво відігравало вирішальну роль у становленні нашої держави.
2 ведучий: Народ будь-якої країни береже спогади про власне минуле, пишається своєю історією, перекази про звитяжні вчинки предків передаються із покоління в покоління.
1 ведучий: Для святкування Дня українського козацтва не випадково обрано День святої Покрови, бо вона здавна була покровителькою козаків.
2 ведучий: Отже, розпочинаємо наш квест. Вам доведеться пройти через десять випробувань. Це стільки, скільки було колись порогів на Дніпрі. В давні часи ці пороги були страшною перешкодою на шляху до того, хто плив Дніпром на Січ. Вважалося, що справжнім козаком може зватися лише той, хто пройшов хоч раз у житті через пороги.
1 ведучий: Отож, шановні учасники, правила квесту!
1. Всі учасники квесту діляться на команди, обирається капітан.
2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист і проходить станції згідно свого маршруту.
3. Координатори на кожній станції, після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі (час виконання завдання або кількість набраних балів).
4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.
5. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.
6. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!
7. Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).
8. За кожне виконане завдання команди отримують від 5 до 10 балів у залежності від складності та «ціни» запитання. Координатор фіксуватиме командний залік.
9. Після проходження 10 станції команда повинна здати маршрутний лист координаторам гри. Перша команда, яка виконала всі завдання, отримає підказку про місце находження булави.
Директор школи: (Слово)
Представлення команд (кожен рій представляє назву, девіз)
1 ведучий: Бажаємо всім учасникам вдалих стартів і наполегливої боротьби у змаганнях, козацького вишколу, гарту, доброго настрою і чудових вражень від нашої спільної праці, перемоги і миру!
2 ведучий: Команди, отримайте маршрутні листи.
Виконання квесту
1 ведучий: Слово надається Директору школи.
Звучить марш. Підводить підсумки. Переможці отримують нагороди: грамоти.
2 ведучий: Наша пам'ять про славне минуле українського війська повинна завжди підкріплюватися добрими та корисними справами. Ми, як і козаки, маємо залишити в житті по собі добрий слід.
1 ведучий: Ми роду козацького діти,
Ми любимо сонце і квіти.
І сонце нам шле свій привіт.
Ми роду козацького діти.
Землі український привіт.
Разом: Хай козацькому роду не буде переводу!
Додатки
Додаток 1
Завдання підказка
Розв’яжи приклади. Кожній цифрі відповідає літера з алфавіту. Відшукай її в алфавіті та склади підказку де наступна станція.
Стадіон школи
2. Цей вірш, козаки та берегині, вам підкаже дорогу до потрібної вам станції. Читайте та будьте УВАЖНИМИ!
Браття, єдина вам подруга – воля,
І честь козаку – то є рідна сестра.
Буде, козаче, буде щасливою доля,
Ланцюг розірвати настала пора.
І сонце засяє промінням яскравим.
Одна лише кличе в дорогу мета:
То - воля, якій ми співаємо славу,
Енергію нам подарує віра свята!
Козаче, у тебе країна єдина,
А зветься вона свята Україна!!!
(Бібліотека)
3. У цьому шкільному приміщенні відбувається багато загадкових подій: звучать голоси різних героїв та персонажів, відомі світові музичні хіти переспівувалися і не один раз неповторними голосистими учнями нашої школи, тут проходять безкінечні репетиції, один раз на рік сюди можуть завітати Дід Мороз та Снігуронька. Знайдіть це місце в нашій школі.
(Актова зала школи).
4. Підказка Парк Слави
Взявши першу літеру з малюнка ти дізнаєшся назву наступної станції.
1
2. И
5.Шановні козаки та берегині! Щоб знайти місце проведення даного етапу квесту, ми підготували для вас повідомлення про нього. Але… Трапилась маленька неприємність, у посланні загубилися усі голосні. Але ж ви не злякаєтесь такої перешкоди)) Розшифруйте послання та прямуйте швидше виконувати завдання))
НЙСПРТНШ КЗК Т БРГН! ШВДШ БЖТЬ ДО ЗКЛД ДЕ НВЧТЬС ДШКЛНТ! ТМ ВС З НТПРПННМ ЧКТЬ!!
УДАЧІ ВАМ!!)))
6. У закодованій фразі захована наступна інформація:
ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ КОЗАКИ! МІСЦЕ ВАШОЇ СТАНЦІЇ ШУКАЙТЕ СЕРЕД ОГОЛОШЕНЬ.
Учасники мають серед оголошень, які зазвичай розміщені у фойє школи, знайти:
УВАГА!!!
ВПЕРШЕ У НАШІЙ ШКОЛІ!
НЕ ПРОПУСТІТЬ!
ЛИШЕ У НАС!!!!
БЕЗКОШТОВНО!!!
КВЕСТ!!!
МЕРЩІЙ У СПОРТЗАЛ!!! ТАМ НА ВАС ЧЕКАЄ ЗАВДАННЯ!!!
Маршрутний лист команди____________ класу
Назва команди________________________________________
Капітан__________________________________________
№ станції |
Назва станції |
Бали |
Координатор станції |
Примітки |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
Завдання для станцій
Якименко А М. Спортивна естафета
І частина завдання
Печатка
|
|
Козацька чайка
|
|
Люлька
|
|
Пістолі
|
|
Гармата
|
|
Пернач
|
|
Литаври
|
|
Бунчук
|
|
Порохівниця
|
|
Каламар
|
|
Булава
|
|
ІІ частина. На даній станції команда повинна одягнути козака ( на козакові повинні бути обов’язково: шапка, сорочка-вишиванка, пояс, жилет, шаровари, чоботи, шабля, жупан або кожух). Одяг козака перемішаний із іншими частинами одягу як чоловічого, так і жіночого. Учасники повинні правильно і швидко вибрати необхідні частини одягу козака і одягнути на одного із членів команди. Завдання виконується на час та правильність ( 5 балів).
3. Станція “Козацька грамота” Актова зала школи Федорова Л.І.
І частина Завдання команди за допомогою “ключа” прочитати два слова, що пов’язані з козаками. Ключ представляє з себе білий аркуш паперу в якому прорізані отвори. Діти отримують книгу. Якщо прикласти “ключ” на одну зі сторінок книги, мають з’явитися літери в отворах “ключа”. З цих літер команда і має скласти два слова безпосередньо пов`язаних з козацтвом. Ведучий на початку завдання дає команді книгу та “ключ”, називає номер сторінки та оголошує завдання. Слова-відповідь – Запорізька Січ. За вірну відповідь команда отримує 5 балів. Ведучий оцінює правильність та час виконання завдання, робить помітку у маршрутному листі і віддає учасникам конверт з наступною загадкою.
ІІ частина
4. Станція «Спритний козак» Парк Слави Романинець Ю.Л. Стройова
Булава
Гетьман
Писар
Шаровари
Козак
Барабан
Борщ
Школа
Вчитель
Біологія
Дуб
Калина
Книга
Ручка
Заєць
Собака
Стіл
Ноутбук
6. Станція «Творча» Бомбосховище ( 10 балів ) Лукаш Л.Л.
1.Завдання скласти пазл карти Украни
2. Запитання вікторини