28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Сценарій квесту по темі "Німеччина"

Про матеріал

Матеріал допоможе дітям в інтерактивній формі дізнатися багато цікавої інформації по темі "Німеччина". Він може бути використаний під час роботи літнього мовного табору або під час проведення предметного тижня. В маршрутному листі діти отримають відмітку про перебування на станції, а правильні відповіді під час фінального випробування дозволять перевірити їхню увагу.

Перегляд файлу

Управління освіти і науки виконавчого комітету

Бердичівської міської ради

Бердичівський загальноосвітній навчально-виховний комплекс №4

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Червень, 2018

Мета: сприяти розширенню обсягу знань учнів про географічне положення, традиції, культуру та звичаї Німеччини в ігровій формі; забезпечувати організацію пошукової роботи про історію  спорту, танців, цікавих винаходів; спонукати учнів до розв’язання завдань шляхом роботи в групі та колективі.

Обладнання: маршрутні листи, спортивний інвентар, картки з національними костюмами, портрети німецьких письменників і поетів, карта та прапор Німеччини, відеоматеріали, нагороди та грамоти.

Хід проведення заходу

Поділ учасників на команди відбувається за загонами. Учні подорожують станціями «Танцювальна», «Музична», «Географічна», «Літературна», «Розважальна», «Знайомство», «Спортивна», «Винаходи і винахідники» та «Екзаменаційна». Кожна команда отримує маршрутний лист, у якому після виконання завдань станції «Екзаменаційної» (заключний етап квесту), вчитель вказує кількість отриманих загоном балів.

Станція «Танцювальна»

 

І. Розповідь про походження німецького танцю «Драйштайрер».

ІІ . Перегляд танцю.

 

Завдання 1.

Прослухавши фрагмент музики німецького народного танцю, спробуйте відтворити його за допомогою рухів.

 

Завдання 2.

 Виконання німецьких масових танців.

 

Станція «Музична»

 

  1. Розповідь про походження йодля, як одного з різновидів жанру співу.

 

  1. Дітям пропонується послухати і спробувати заспівати йодлем.

 

 (Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=xsymrnV3zjA) .

 

 

Станція «Географічна»

IMG-f712d7cc5dbfe402fc36ce7f364cee89-V

Коментований перегляд електронної презентації та відео про Німеччину:

  • загальна інформація (географічне положення, визначні пам’ятки та цікаві місця, особливості національної кухні і т.д.);
  •   цікаві факти про Німеччину (народні звичаї і традиції, побут, особливості життя населення, винаходи та відкриття німців

 

(Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=BrnNHo7BjyE).

 

 

 

Станція «Літературна»

IMG-eae896fb44d0c8ce3fc06c707dff73e9-V

  1. Знайомство з  найвідомішими німецькими письменниками і поетами, їхнім життям та творчістю.

 

  1. Віртуальна екскурсія «Німеччина Братів Грімм»

 

 

(Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZX1WAcMWWH4).

 

 

3.  Вікторина «Найвідоміші казки Братів Грімм»

 

 

 

 

 

 

Станція «Розважальна»

 

  1. Прослухати пісню “Fligerlied”, активно відтворюючи рухи.

 

 (Перегляд відео:  https://www.youtube.com/watch?v=WS8YQK6x9BM)

 2. Після прослуховування учням потрібно з’єднати фрази з пісні:

flieg                            wie ein Flieger

stark                           wie ein Tiger

gross                          wie  ‘ne Giraffe

spring                         immer wieder

schwimm                   zu dir rűber

Heut’ ist                     so ein schőnen Tag!

 

Станція «Знайомство»

 

1. Познайомити учнів з основною лексикою для вітання і знайомства.


Hallo!

Guten Tag!

Wie geht’s?

 Ich heisse…

 Auf Wiedersehen!

 Tschus!


 

(Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=hTYGKcvEPOw)

 

2. В інтерактивній формі проводяться ігри на закріплення лексики.

 

Станція «Спортивна»

 

1. Розповідь про спортивне життя у Німеччині.

2.  Гра «Попади в ціль»

На відстані 10 метрів у 3 ряди розставлені кеглі. Потрібно ударом ногою по мʼячу попасти в кеглі та збити їх.

 

Станція «Винаходи і винахідники»

IMG-66276e43f2a480cdd7080e499159c8d5-V

Після представлення відомих винаходів та віртуальним знайомством з найвідомішими винахідниками учням пропонується вгадати, появі яких  з цих винаходів людство завдячує німецьким  винахідникам. Дітям потрібно з 15 винаходів вгадати 5.

Для перевірки своїх гіпотез учні переглядають відео (https://www.youtube.com/watch?v=BrnNHo7BjyE).

Станція «Екзаменаційна»(заключна)

Кожна команда отримує перелік узагальнюючих запитань. Виграє той загін, який набере найбільшу кількість балів за правильні відповіді. 1 запитання – 1 бал.

 

Запитання

  1.               Як називається найбільша річка Німеччини?
  2.               Героям якої казки Братів Грімм встановлено пам’ятник в Німеччині?
  3.               Де лунав перший йодль?
  4.               В якому місті Німеччини знаходиться Olympiastadion?
  5.               Зі скількох Федеральних земель складається Німеччина?

6. Як називається німецький народний танець, який танцюють втрьох? (ртшдйаайерр)

  1.               Назвіть Батьківщину німецького народного танцю.
  2.               Як звати героїню казки братів Грим, яка мала надзвичайно довге волосся?
  3.               Як перекласти з німецької «Wie geht’ s»?
  4.          Яка країна межує з Німеччиною на заході?
  5.          Яка футбольна команда тренується в Мюнхені?
  6.          Назвіть 5 винаходів, які зроблені німцями.
  7.          Хто співав йодль?

 

 

Підведення підсумків квесту, нагородження команди-переможця.

20180621_105550

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сеньків Ірина Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
2592
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку