сценарій КВК "Світ професій"

Про матеріал
Розробка сценарію "Світ - професій" з тематичними піснями (преробленими на мотиви відомих пінесь). МЕТА: Розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів.
Перегляд файлу

ЗОШ І-ІІІ ст. с. Ратнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій

КВК – професії


      «Час Пек» (ЧП)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Підготували:

   учні 9 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  2016

  МЕТА: Розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів.

 

  1. Конкурс - Привітання (візитка)

 

  Зараз на сцені команда.
   «Час Пек» - називаємось ми 
  Ви заспокойтесь,розслабтесь,
  Тож буде весело, як завжди.
 

В нашій школі нині свято

Чути музику і сміх,

Поруч друзів так багато,

КВКа  вітає всіх.

Ми учасників вітаєм

Перемоги зичим всім.

 

Наш девіз завжди і всьому:

«Працювати без утоми,

Без халтури й дуже плідно.

Щоб держава розквітала,

Щоб добротне житло мала».

 

В нас серйозний командир,

Він не терпить ні задир,

Ні ледачих, ні нечемних,

Не марнує сил даремних,

Має розум, міцні ноги,

Нас веде до перемоги.


Спитай у тата чи у мами,
Які професії у них — 
Професій в світі є чимало, 
Сповна їх вистачить на всіх.

Та є одна поміж: професій,
Якої вчаться всі в житті,
Яка для кожного — найперша.
Якої набудеш ти. 
Учитель, лікар чи геолог,
Письменник, слюсар чи кресляр,
Всі називають головною
Одну професію: школяр.
Бо всім відомо, що без школи,
Без знань, що мусиш там набуть.
Не станеш у житті ніколи.
Ким з дитинства мрієш буть. 

 

На мотив пісні "Песня про зайцев" (сл. Дербеньова,  муз. А Зацепіна).
 

Світ широкий для нас
Відкрива навстіж: двері,
Де професії в ряд
Перед нами стоять.
Стану вчителем я,
Продавцем, інженером,
І засвою я для себе
Головні слова.


Приспів: (2 рази)
Нам не все одно    (Двічі)
Який вибрать шлях і куди піти.
Справу будь-яку
Вибирай на смак,
І себе в житті
Спробуй ти знайти!
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Конкурс – Домашнє завдання

( На сцені з’являється кореспондент з « Пекельної пекарні». Ходить по сцені. Починається випуск новин ТСН, звучить фонова музика ).


            Кореспондент:  Телевізійна служба новин  с. Ратнів та на радіо Перець ФМ повідомляє всіх: сьогодні о 23:55 у Ратніві по вулиці Миру вночі трапилася неймовірна подія. З пекарні з самої печі втекли пиріжки, чебуреки і разом з ними - булки. Пекарі розлючені,  Шеф- пекар разом з дільничим шукають їх, щоб повернути. У селі оголосили надзвичайну ситуацію, бо його захопили пиріжки, чебуреки і булки.
           

( На сцені з’являється макет печі, яка розкривається в різні сторони.
Піч відкривається під музику, вибігають пиріжки, круасан, булочка.)


      Пісня  В. Сердючки на мотив  « ХО-РО-ШО, ВСЁ БУДЕТ ХОРОШО»
                          Раптом з пекарні вночі ми втекли
                          І вирішили разом сюди ми прийти.
                          Сьогодні на сцену прийшли не одні
                          І друзів з собою сюди привели,
                          Приспів:  

                Бо ми:
                          Пи-ріж-ки, Крусани , булочки.

                Круасани, булочки.
                          Всі полюбляють
                         Пи-рі-жки - румяні, запашні,
                         У нашій школі швидко розбирають,

               Ой розбирають.


               ( Пиріжки, круасан, булочка займають місце на сцені по обидва боки, по двоє підходять до печі, красуються. Виходить Шеф.)

 

Шеф: О, вітаю вас, втікачі, а вас розшукують по всій окрузі. Ой буде вам. Знатимете, як втікати. А зараз слухайте мою команду, бо я - ваш шеф - кухар з  « Пекельної пекарні». Рівняйсь, струнко, рівняйсь. Вільно. Реп заспівай.
                                    Виконують Реп:
                                    Хліб наш, хліб наш чудовий – 2 р.
                                    Батони і булки, з маком і без
                                    Ми можем зробити за гроші і без.

 

( Клас, всі сидять на занятті, Шеф розповідає про виникнення професії, учні займаються тим, хто чим хоче).
 

Шеф:  Історія виникнення професії. Ремесло пекарів із давніх часів користувалося особливою пошаною й повагою людей, які вміли пекти хліб, цінувалося досить дорого. Професія пекар - дуже давня. Хліб прийшов до нас із глибин століть.  

Хліб винайшли єгиптяни. Вони першими навчилися розпушувати тісто способом бродіння. Сталося це приблизно 5- 6 тисяч років тому. Промислове виробництво хліба розпочалося тільки близько 100 років тому. ( Учень піднімає руку і задає питання)


Учень: Шефе, скажіть мені, будь ласка, а як давно виникла професія пекар?

Шеф: Поняття не маю, виникла ,то й виникла.

Учениця:  Дайте тоді, будь ласка, відповідь на наступне моє питання, а скільки  років такій хворобі, як виразка шлунку?

Шеф: Приблизно шість тисяч років.
Учень: Ну от і все, професії пекар теж приблизно шість тисяч років, не менш. Ха-ха-ха, значит, пекарі працюють для того, щоб в лікарнях ніколи не було вільного місця.
Шеф: Який ти несерйозний і неуважний, я ж розповідала, а ви все хіхоньки - хахоньки. А назвіть мені, будь ласка ,код професії пекар?
                                                  ( Учениця тягне руку)
Учениця: Можна, я, можна, я.
Шеф: Давай, слухаю твою відповідь.
Учень: Пекар– хлібопекар - ось його код.

Шеф: Зовсім з глузду позїжджали.
                                      ( Тягне руку другий учень, можна, можна , я.)

 Учень: Код процесії - це- у - у ( ой, забув).
Шеф: Ну ви даєте. До чого ми котимося.
                                       ( Наступний учень теж тягне руку)
Учень: Я, я, я, знаю-у-у.
Шеф: Ой, ну давай.

Учень: Код професії – 7412.2 ПЕКАР. Він розраховує, готує, замішує, контролює процес випікання, визначає готовність виробів, вибирає їх з печі та складає в тару.
Шеф: От молодець, так молодець.

 

                        Пісня«Белая стрекоза»
Ми виступали для вас в цей день, в команді КВК.
Команда наша – « Час – Пек »
Готова жартувати для вас всіх.
Ми знаєм, ми знаєм, можливо, виграємо, може, програємо.
В долоні гучніше, як можна частіше.
Приспів:
Хліб смачний
Ми спекли для вас
І вітаєм вас цим хлібом
І бажаємо вам усім,
Щоб здоров’я гарне гріло. (мали)
 

Шеф: Професійно важливі якості, притаманні цій професії: виробництво печеного хліба поділяється на три окремі технологічні процеси:
1. Замішування тіста.
2. Його розпушування.
3. Бродіння та випікання.
          Цих технологічних процесів додержуються підприємства усіх типів, які виготовляють хлібобулочні вироби. Хто готовий продемонструвати це на практиці?

(Шеф звертається до учнів)

Шеф: Ти ,Пелюлькін, ну давай, здивуй нас всіх, бо ти найкращий учень.

( До столу виходить учень, на столі всі необхідні речі, звучить тихо мелодія рок-н-ролу)

Учень Пелюлькін: Для того,щоб приготувати хліб, візьму посібник для кухаря, ось він найшов.
( Починає його листати і щось місити,  музика починає грати гучніше,               

                                                         розповідає )

 Учень: - 1 яйце – є, не написано, зі шкарлупою чи ні? Хай буде зі шкарлупою для ваги.( ги-ги)
Сіль. Ну чого вона не сипиться ( б’є по пачці, випала вся сіль).
Вода, мінеральна чи така? Незрозуміло. І так піде.
Мука ( ну хто ж цю книгу написав, мука біла, а по рецепту хліб повинен бути чорний, о додам я, напевно, 2 пачки чорного меленого перцю, додам ще цукру, бо я люблю солоденьке.
Дріжджі - 0 2 столових ложки? Чи 2 стакани? Чи 2 пачки? Спробуй тут розібратися - незрозуміло пишуть китайці. І так пройде, головне - з любов’ю .

 

           ( Починає місити, звучить музика гучніше «Стиляги», шеф засинає, хліб печеться, всі танцюють, учень час від часу підбігає до печі та перевіряє хліб. Танець закінчився , хліб спікся )

 

Учень: О, спік, спік я хліб, дивіться.
                                               ( Шеф прокидається )

Шеф: Асистенти, підійдіть, будь ласка, спробуйте ( куштують і падають на підлогу)

Учень: Як завжди, дуже смачний хліб.

 Шеф: Пекар повинен мати швидку реакцію, розвинуту моторику кистей рук, легке переключення уваги. Він повинен бути акуратним, відповідальним, з добрим естетичним смаком і розвинутою увагою ( не такий ,як мій учень Пелюлькін)

 

Фінальна пісня (Виходять всі учасники)

               На мотив пісні з мультфільму  БРЕМЕНСКІ МУЗИКАНТИ
                                       

                                        Весь світ у нас в руках,
                                         Зірки на цій ми сцені.
                                         Співали всі для ваС
                                         Журі, наше шановне.

 

                Приспів:
      Ми лиш заїхали на час
      Привіт, Бонжур, Хеллов.
     Давайте всі любіть ви нас,
     Щоб нам завжди везло.
     Ми всі співали, відпочивали
     І за це попросимо бали ми високі.
 

      ( на фоні музики звучать слова)
              З хлібом у нас зустрічають гостей,
              Хліб на весіллях цвіте в короваї,
              І кращих немає на світі вістей,
               Ніж хліб уродився на славу.

 

3. Конкурс – Конкурс капітанів


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 вересня 2019
Переглядів
1571
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку