Сценарій спортивно-інтелектуальних змагань «Веселі, сильні, спритні, розумні»

Про матеріал

Матеріали спортивно-інтелектуального змагання, проведеного серед учнів п'ятих класів, в НВО №28, м. Хмельницький.
Даний матеріал адресований студентам, вчителям, педагогам-практикам.

Перегляд файлу

 

 

 

Сценарій спортивно-інтелектуальних змагань

на тему:

«Веселі, сильні, спритні, розумні»

                                                                                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

Матеріали спортивно-інтелектуального змагання, проведеного серед учнів п’ятих класів, в НВО №28, м. Хмельницький.

Даний матеріал адресований студентам, вчителям, педагогам-практикам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

Сценарій  ……………………………….5

Фотозвіт…………………………………15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета гри: сформувати життєву стійкість учнів, активізувати  процес аналізу, пошуку шляхів захисту та допомогти в ситуаціях ризику, відпрацювати навички поведінки в екстремальних ситуаціях.

Обладнання: 5 столів, 8 палок, 11 портфелів, 1 лавка, 6 кілець, розмітки станцій, роздруковані завдання, іграшки, пляшка води, хлібина, цукерки, сірники, документи, книжки, кульки, баскетбольний м’яч. (На території школи збираються команди 5-х класів, учні, адміністрація школи, вчителі. Звучить фонограма шуму вулиці, олімпійських ігор).

Ведуча. Доброго дня! Сьогодні ми розпочинаємо серйозні спортивно-інтелектуальні змагання, по закінченню яких буде визначено переможця і присвоєно йому найвище звання. Крім цього, команда-переможниця буде слідкувати за безпекою життєдіяльності в школі, а також допомагати вчителям вчити ровесників правилам безпечної поведінки у навколишньому середовищі.

Ну що ж, будемо починати наші змагання? А зараз до слова запрошуємо директора школи ____________________.

(Урочиста промова директора. По закінченню промови директор надає право підняти прапор. Прапор піднімають двоє дітей під звуки Державного гімну України) Для підняття прапору призначаються діти, які були переможцями будь-яких змагань, конкурсів, вікторин або мають успіхи в навчанні.

Ведучий. А зараз, дозвольте, оголосити умови гри. Вся дистанція, яку вам належить подолати, розбита на станції.  Перше, що вам потрібно зараз зробити, так це представити свою команду. Оберіть будь ласка конверт, у якому зазначено номер вашого виступу. (Командири команд підходять до столу і тягнуть конверти. Після того, їм надається 2 хв., щоб підготувались до презентації).

Ведуча. На станціях вас чекають різні завдання. Для кожної команди підготовлено маршрут.  Просимо знову капітанів команд підійти до інформаційного столу і обрати свій маршрут. Результати виконання завдань будуть фіксуватися контролером у маршрутному листі, які капітани команд вже отримали у судді. На фініші капітани команд здають їх суддям для підведення підсумків. В разі виникнення спірних питань капітан із своєю командою має право вирішити їх із головним суддею змагань. Тож бажаємо успіхів! 

Ведучий. А для того, щоб ця подія вам запам'яталася, по завершенню змагань пустимо в небо повітряні кульки із бажаннями, які ви мали підготувати заздалегідь. Хай вони летять високо-високо, символізуючи зріст ваших успіхів. (Діти відпускають повітряні кульки у небо).

Хід роботи

1. «Привітай суперника». Командам потрібно виголосити свої девізи та представити свої емблеми. Всі команди-учасниці збираються на одному майданчику і по черзі виголошують свої девізи та представляють емблеми. При цьому результати визначаються за оплесками учасників. (На маршрутному листі команда-переможець зазначає собі 2 бали).

 

2.Практичний етап.

Опис роботи ігрових станцій.

Станція №1 «Дешифратори»

Команда отримує зашифрований вислів. Для того, щоб розшифрувати потрібні знання не азбуки Морзе, а української абетки. Допоможе тут і вміння рахувати, адже щоб відкрити букву, зашифрованою цифрою, потрібно знати її порядковий номер у алфавіті. Оцінюється конкурс 10 балами. 

1) 23 21 7 2 1   3 22 12 17   18 1 17    20 1 17’33    23 1 23 11   30 19 17’33 28 1 18 1   6 19 21 19 10 12    18 7 3 1 21 23 19    4 21 1 23 11!

2) 11  29 1  8     3 12 18   22 23 21 1 29 18 12    22 16 12 6 11,

24 22 7   3 12 18   20 19 9 11 21 1 8,

1  33 15   6 1 22 11    14 19 17 24   3 19 6 11,

19 6 21 1 10 24       20 19 17 11 21 1 8.

3) 26 3 12 22 23    6 7 21 7 3’33 18 11 14, 10 1 16 12 10 18 11 14 21 19 23, 22 15 21 12 10 31   3 11 22 23 1 28 1 8     17 7 18 12   23 24 21 2 19 23. 4) 30 19   23 19   10 1    4 12 22 23 31,   30 19    22 1 17   22 7 2 7    13 22 23 33? 5)2 7 10    21 24 15,   2 7 10 18 12 4,  1   3 4 19 21 24  20 19 3 10 7.

Ключі:

1) Треба всім пам’ятати, що м’яча на дорозі не варто грати!

2)Лишає він страшні сліди, усе він пожирає, а як даси йому води, одразу помирає. (Вогонь)

3) Хвіст дерев'яний, залізний рот, скрізь вистачає мені турбот. (Сокира)

4) Що то за гість, що сам себе їсть? (Свічка)

5) Без рук, без ніг, а вгору повзе. (Дим)

Станція № 2 «Влуч в ціль»

На цьому етапі розміщується відро, що символізує мішень. Учасники, використовуючи маленькі м'ячики, на відстані 5 м повинні потрапити у мішень. Чим більше буде влучань, тим більше команда отримає очок. За кожне влучення нараховується по 5 балів. В естафеті беруть участь всі представники команди.

Станція № 3 Візьми з собою найнеобхідніше.

На столі хаотично розкладені такі речі: іграшка, пляшка води, хлібина, цукерки, сірники, книжка, ролики, сумка. Оголошується надзвичайна ситуація – землетрус. Дітям пропонується скласти в сумку найнеобхідніші в цій ситуації речі. Участь приймають два учасники. Оцінюється правильність підбору речей та затрачений на це час. За кожну правильно відібрану річ нараховується 1 бал.

Станція № 4 «Подолай небезпечний відрізок шляху»

Розвідники, пробираючись до місця події, одягають рюкзаки. Необхідно подолати шлях дрімучий ліс (лижні палки). Після того, як оббігають їх, знімають рюкзаки і у швидкому темпі пересуваються по лавці. Прямують до лабіринту, який створений за допомогою кілець. Таким чином учасники повинні подолати визначену контролером відстань. Оцінюється швидкість просування через «дрімучий ліс». Результати фіксуються по останньому учаснику. За найменше витрачений час команда отримує 10 балів.

Станція № 5 «Розумники та розумниці»

На цій станції діти відповідають на запитання, які стосуються правил безпеки життєдіяльності.  За кожну правильну відповідь нараховується - 5 балів.

1. Що використовують для гасіння пожежі? (Вогнегасник).

2. Чи можна водою гасити вогонь, який виник від спалаху телевізора? (Ні)

3. Де повинні знаходитись всі пожежонебезпечні речовини? (У недоступних для дітей місцях).

4. Скільки букв у слові "пожежа"? (6 букв)

5. Якщо виникла пожежа у домі, за яким номером слід викликати пожежних? (101)

6. Що треба робити, коли пожежа невелика? (Гасити самому)

7. Як вибратися із дому, коли багато диму? (Повзком)

8. Чи можна залишати без догляду увімкнені електроприлади? (Ні)

9. Скільки складів у слові "Вогонь"? (2)

10. Чи можна користуватися відкритим вогнем, відвідуючи горища чи підвали? (Ні)

11. Для чого слід закривати рот і ніс вологою тканиною, коли вибігаєш з палаючого будинку? (Щоб не обпалити обличчя)

12. Чи можна лити у вогонь легкозаймисті рідини? (Ні)

13. Дим від пожежі підіймається вгору чи опускається вниз? (Вгору)

15. Чи можна вмикати в розетку зразу кілька електроприладів? (Ні)

16. Якщо сильно пахне газ в квартирі, за яким номером викликати допомогу? (104)

17. Під час екскурсії ви знайшли незнайомий гриб. Що треба зробити?

18. Як перевірити придатність грибів до вживання під час варіння?

19. Ви зібралися у похід на декілька днів і, звичайно, берете із собою продукти. Які можна брати, а які - ні?

20. Ти зайшов до крамниці і збираєшся купити консерви. Що треба зробити перед тим, як заплатити гроші?

21. Чому гриби, навіть їстівні, викликають підозру?

22. За якими симптомами можна розпізнати отруєння?

23. Вас застала гроза на відкритій місцевості. Що ви будете робити?

24. Якщо вас віднесло далеко від берега, що краще для вас залишатися у плавзасобі чи пливти до берега?

Підбиття  підсумків змагань

Ведучий. Ось і завершилися змагання. І зараз на вас чекає хвилююча мить - нагородження. Кожен з вас приклав максимум зусиль для того, щоб заробити якомога більшу кількість балів для своєї команди. Тому природно, що кожному з вас хотілося б здобути перемогу. Але за законом змагань переможцем стає лише один учасник. Тож бажаю всім вам успіху і надаю слово головному судді змагань.

Оголошення результатів. Нагородження.

Ведуча. Давайте  пустимо в небо повітряні кульки із бажаннями. Хай вони летять високо-високо, символізуючи зріст ваших успіхів. (Діти відпускають повітряні кульки у небо). Дякуємо за увагу! (звучить фонограма спортивних ігор).

 

      Дякуємо за увагу!

Наші фото

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкільне видання

 

Сценарій спортивно-інтелектуальних змагань

на тему:

«Веселі, сильні, спритні, розумні»

 

 

Комп’ютерний набір та упорядкування: Єжонкова Т.А.

Художнє оформлення: Єжонкова Т.А.

 

 

 

 

м. Хмельницький

 

 

doc
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
1173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку