Сценарій свята, присвяченого до Дня Збройних Сил України: "Нумо, хлопці"

Про матеріал
Сценарій свята, присвяченого до Дня Збройних Сил України: "Нумо, хлопці" можна провести у своєму класі
Перегляд файлу

Сценарій свята, присвяченого до Дня Збройних Сил України:

"Нумо, хлопці"

Вед. 1 Доброго вечора, дорогі наші вчителі, гості та учасники гри.

Вед.2 Ми раді вітати вас у цьому святковому залі!

Вед.1 Зібрали нас разом усмішка і святковий настрій, любов і бадьорість, бажання бути разом завжди – і в будні, і в свята.

Вед.2 А ще зібрало нас разом свято, яке, як і кожна щаслива дата, буває один раз на рік – свято наших чоловіків – День Збройних Сил України.

День армії – це наше свято
Прихильників у нього є багато
І вийшло так, що ми сьогодні
У центрі  просто такі модні.  
                Та ні! Сьогодні наймодніші
                Це наші хлопці .
                Ми всіх їх любим, поважаєм
                Що ще зробити ми не знаєм
Не треба більше вже нічого
Я думаю достатньо того,
Що цей концерт лише для них!  

Вед.1 Це свято цілий рік чекають представники сильної статі – від малого до великого.

Вед.2 На жаль,  вчителі мужчини відсутні на нашому святі…

Вед.1  Адже традицію таку ми маєм
           Що вчителів завжди вітаєм
           Шановні наші вчителі – мужчини
           Слова для вас звучать ці на світлинах.

             Почуттів переповнену чашу
             Свіжий подих красуні зими
             Всю любов і прихильність нашу
             Адресуєм  директору ми.

          Ми історію  вчимо сумлінно
            Не випускаючи підручника з рук,
           А хімію   вважаєм
         Основою теорій і наук.

            Подякуємо вчителеві фізкультури
            За те, що в нас здоров’я є
           Фізкультура  з кожним уроком
              Здоров’я й наснаги нам додає

 Про хореографію і музику 
          Я кілька слів сказати мушу,
          Уроки тонкого мистецтва
          Збагачують дитячу душу.

Вед.2  А зараз ми прослухаємо інформацію про наших хлопців…

1.Наш Павло супер, спортсмен

   В усіх змаганнях рекордсмен

   Всі місця перші займає

   Справу спорту добре знає. . 

  

  2.Богдан Ванько як намалює,

    Ваше серце зачарує,

    Малює олівцями, і фарбами

    Бере приклад з мами.  

 

3.Наш Юра футболіст,

   В класному житті він оптиміст.

   Спорт він дуже полюбляє,

   Всі призові місця займає .

 

  4.Богдан наш Борух сучасний,

  І насправді дуже класний,

  Всяку музику збирає,

Це він дуже полюбляє.  

 

5.Вовчик Луць – душа класу,

   Усіх нас він зачарував,

   Класний він і суперстильний,

   І звичайно дуже сильний.

    

  6.Як Богданчик Корольов скаже  раз,

      Чує зразу цілий клас.

     Зроблять все, як скаже він,

     Без претензій і розправ. 

 

7.Щоб багато не казати,

   Варто  це лиш прочитати.

   Руслан – добрий, працьовитий

   Зможе все умить зробити.

8.А Іван у класі fest,

   Мову знає very  best,

   Все, що хочете, вам скаже,

І англійською розкаже. 

 

9.  Наш   Олежик дуже жвавий,

    І насправді він цікавий.

    Щось розкаже вам новеньке ,

    Розворушить вмить серденько .

 

  10.Наш Микола все вивчає,

  Зусилля всі для цього прикладає.

  Знає всі предмети школи

  І не списує ніколи!

11. Завжди всіх розвеселяє,

     Наш Ванько   Володя ,

     Усім настрій піднімає,

      І кращою стає школа. 

  12. Паньо Володя – працьовитий

     Може все  умить зробити,

     Допоможе будь-кому,

     Тільки, щоб була потреба.

 

13.Хоч маленький він на зріст,

     Та Богдан наш оптиміст!

     На уроках він співає,

     Всім нам настрій піднімає!

 

 

Вед.1 Але, щоб привітати вас,наших дорогих однокласників,  ми повинні переконатись, що ви дійсно такі, якими повинні бути – сильні, кмітливі, винахідливі, розумні.

Вед.2 Народна мудрість стверджує, що земля може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою зі своїх джерел, але захистити сама себе не може.

Вед.1 Тому це – святий обов’язок тих, хто на ній живе, хто користується всіма її благами і дарами.

Вед. 2 Виконуючи цей почесний і благородний обов’язок, ідуть юнаки служити в армію, щоб берегти мир і спокій своєї Батьківщини, стояти на сторожі її інтересів.

Вед. 1 Ну а ми, вітаючи наших хлопців, хочемо, щоб ви разом з нами поринули в армійське життя. Армія – це особливе і дивовижне життя, яке має свої правила.

До армії ти йшов – хлопчина,
А вийшов з армії - справжній мужчина.
Дізнався багато чого про життя
І знаєш ти те, чого не знаю ще я. .
               Ти знаєш, як дружбу треба заслужити,
               Ти знаєш, як треба родину цінити,
               Ти знаєш, як Бога в молитві прохати,
               Коли душа хоче кричати,

А ще у армії весело жити,
Хоч не усім це зрозуміти.
Там за наказом й сніг позеленіє,
В холодну днину лист душу зігріє.
                І на усіх одне велике свято
                „100 днів до дембеля” - це не багато!

Вед.2 Нелегка військова служба. Це ранні підйоми, багатокілометрові пробіжки і армійська дисципліна.

Вед.1Дорогі друзі, давайте поміркуємо, яка доля спіткає наших хлопців в армії:

 І. - Як ти думаєш, куди підуть служити наші хлопці?!
             М. - Я думаю, що наш Павло піде в сапери.
І.   - Чому?
           М.  - Тому, що на уроках він вміє зривати сміх.
М. - А куди піде  Іванко наш ?
                               І.    - Він стане генералом.
М.  - Чому ти так вважаєш?
                              І.    - Ну як чому, він же лідер класу !
І.    - А куди піде Богданчик Борух служити?
                                М.  - Я думаю він піде на танкіста, бо дуже любить наїжджати.
М.  - Ну а  Олежик ?
                              І.    - Я думаю він буде прикордонником.
І.    - Ну а Русланчик ?
                                М.  - А він стане бійцем стройбату, буде нам армію будувати.
                                М.  - А Луць Володінька?
І.    – Ну, цей буде в армійському оркестрі на баяні грати.
І.    - А наш Юрчик лінується трішки
                                М.   - І до армії піде він пішки!

Вед.2  Ми сьогодні проведемо змагання, в якому наші хлопці продемонструють свої знання і вміння, свої силові якості, кмітливість, спритність .

Вед.1 Боротьба буде нелегкою. Адже за правилами гри переможцем буде той, хто отримає найбільше балів.

Вед. 2Тож бажаємо успіху і перемоги всім учасникам гри.

Вед.1 Оцінювати та слідкувати за конкурсами  буде журі у складі …..та лічильна команда у складі дівчат нашого класу.

Вед.2 Всі конкурси так чи інакше пов’язані з військовою тематикою. Для того, щоб ознайомитись з різними родами військ, ми запропонували хлопцям  підготувати візитівку  у вигляді презентації цих підрозділів.

Вед.1 Перш, ніж хлопці почнуть презентацію, визначимося з порядком виступів. Хлопці  запрошуються до жеребкування. /проводиться жеребкування і оголошується результат/         

Конкурс  "Візитівка"

Вед. 2Ось ми і познайомились з різними родами військ.

Вед. 1Журі має нелегку роботу з оцінюванням  таких різних візитівок,  а ми з вами вже знаємо, які війська представляють наші хлопці.

Вед.2 Місця визначатимуть за оригінальністю представлення.

Конкурс  "Гумор у мундирі"

Вед. 1Герої  кінофільму "В бій ідуть тільки старики" казали:

  Кто сказал, что надо   бросить песню на войне?!

  После боя сердце просит музыки вдвойне!

Вед.2 Те саме можна сказати і про гумор. Ми впевнені, що в армії без гумору, як і житті взагалі, було б дуже важко.

Вед.1 Тому наступний конкурс ми назвали "Гумор у мундирі". Нашим хлопцям необхідно придумати цікавий гумористичний коментар чи підпис  до цієї фотографії. /демонструють фотографію і дають хлопцям копії/

Вед.2Ми будемо демонструвати фотографії на військову тематику, а ви маєте кілька хвилин для того, щоб зробити цікавий гумористичний коментар чи підпис 

Вед.1 Місця визначатимуть за цікавий, влучний, оригінальний підпис  до цієї фотографії.

 

Конкурс  "Організованість"

Вед.2 А тепер ми перевіримо, наскільки "організовані" наші хлопці.

Вед.1 Наступним є   конкурс "Організованість"

Вед.2 Двоє обертають довгу мотузку (5м) , решта одночасно стрибає через неї. Мотузка починає обертатися за командою "марш" та проходить повні оберти (над головами та під ногами стрибаючих).Якщо мотузка за когось зачепилася, то    він вибуває з гри./триває конкурс/

Вед. 1 Надаємо слово журі, щоб визначити, хто за результатами конкурсів лідирує… 

Конкурс  "Секретна Місія"

Вед.1 Іноді кожен солдат має виконати завдання самостійно. Як із такими завданнями впораються наші хлопці, ми зараз побачимо. Учасники запрошуються для отримання завдання "Секретна Місія".

Вед.2 А чому "секретна"?

Вед.1 Тому, що умови завдання учасники знали заздалегідь, але вони не знають, яке саме завдання отримає кожен із них.  

Вед.2 Учасники отримують завдання  і  займають місця для виконання завдань.

Вед.1 "Секретна Місія" -1. Розвідник.

На столі є 10 предметів. Дається 20 секунд учаснику для того, щоб він запам’ятав і перерахував усі предмети. Хлопці  запрошуються до участі у цьому конкурсі згідно жеребкування, ./триває конкурс/

Вед.2 Місця визначатимуть за кількістю названих предметів.

Вед. 1"Секретна Місія"-2. Снайпер.

На підлозі креслять коло радіусом 25см. У центр кладуть м’яч, а в 2-3м від нього проводять межу. Учасник  підходить до межі і стає обличчям до м’яча. Перед тим, як виконувати завдання, йому дозволяється пройти до м’яча і повернутися на місце, щоб виміряти відстань.

Вед.2 Після цього йому зав’язують очі і, покрутивши учасника один раз, пропонують підійти до м’яча і вдарити по ньому.

Вед.1 Місця визначатимуть за влучність – дається 1 спроба.

Вед.2 "Секретна Місія" -3. Дешифрувальник.

За 5хв за описом, поясненням та анаграмою написати, які військові терміни зашифровані. Наприклад: моватат. Конструкція Калашникова /відповідь – автомат/

Вед.1 Місця визначатимуть за кількістю правильних відповідей.

Завдання конкурсу:

1. Удминр . - Військовий одяг/ мундир/

2. Антікап. – Військове звання /капітан/

3. Роксуп. – Військовий підрозділ /корпус/

4. Парсе. –Він помиляється лише один раз /сапер/

5. Вошаканлик.- Конструктор зброї/Калашников/

6.Яралітире.- Рід військ/артилерія/

7. Кувож. – Видатний воєначальник Великої Вітчизняної війни/Жуков/

8.Лашрам.- Військове звання /маршал/

9. Кант – Бойова мащина /танк/

10. Ряснад – Боєприпаси для армії /снаряд/

11. Ромай -  Військове звання /майор/

12. Гоноп- Наплічний знак, що вказує на військове звання /погон/

13. Анім – Протитанкова …/міна/

14. Сандет – Висадка вйськ /десант/

15. Ганю – Наймолодший на кораблі /юнга/

Конкурс   "Наряд поза чергою".

Вед. На жаль не всі учасники і вболівальники вели себе як слід. Як ми можемо покарати їх за таку поведінку?

Вед. В армії для цього є гауптвахта, а по простому, "губа", або наряд поза чергою.

Вед. Недисциплінованих солдатів, зазвичай, направляють на кухню чистити овочі на всю військову частину.

Вед. Отже, наші бійці отримують наряд поза чергою. В цьому наряді їхнім завданням буде почистити овочі, які необхідні для приготування борщу.

Вед. Кожний з вас отримає овочі (картопля, морква, буряк, цибуля), які необхідно почистити для приготування борщу.

Вед. Місця визначатимуть не тільки за швидкістю виконання,  оцінюється  і якість.

Вед. Отож, усі наші конкурси закінчилися. Останні підсумки підбиває журі, а нам залишається тільки зачекати на остаточні результати.

Вед. Насамкінець ми дякуємо нашим бійцям, їхнім батькам,уболівальникам за активну участь у конкурсі і бажаємо всім /пауза/ міцного здоров’я…  

Вед.  Успіхів у навчанні…

Вед. А батькам – успіхів у роботі.

Вед. Над головою - мирного неба…

Вед. На столі - смачного хліба…

Вед. Чистої води і ніякої біди.

Хай щастя і радість всім Бог вам дарує,
У долі хай ніжність й  кохання панує,
В житті нехай здійсняться  всі ваші мрії,
Реальністю стануть задуми й надії .

Вед.  Надається слово голові журі для оголошення результатів конкурсу.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2022
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку