Сценарій виховного заходу для учнів 1 - 4 класів квест "Школа детективів"

Про матеріал

Сценарій виховного заходу розрахований для учнів 1-4 класів: квест "Школа детективів". Цікавий, захоплюючий квест, який допоможе згуртувати дітей в єдину команду для досягнення спільної мети.

Перегляд файлу

Виховний захід для учнів 1-4 класів

КВЕСТ «Школа детективів»

Мета. Формувати позитивну мотивацію для розви­тку динамічної активності дітей; створити умови, що сприяють закріпленню дружніх взаємин у середині дитя­чого колективу, взаємодопомогу та взаємопідтримку; розвивати пізнавальні інтереси, почуття гумору, уяву, кмітливість; удосконалювати вміння виділяти під час слухання важливі за змістом слова, робити висновки; розвивати фізичні (спритність, швидкість реакції, координаційна здатність) і психічні (воля, цілеспрямованість, самоконтроль) якості.

Обладнання. Літери, маршрутні листи, фішбоун, кольорові фішки з іменами учнів, таблички з написаними зупинками; листи з текстом-запрошенням; лупа; завдання із за­шифрованим текстом; «секретна абетка»; ребу­си; загадки; листи-невидимки; фарби; олівці; таблиця з 20 словами; чистий папір; посвідчення «Школи де­тективів» (для всіх учасників).

Хід квесту

  1. Організаційна частина

Емоційне налаштування.  Ранкове коло (всі діти стоять в колі)

-Ми сімейка невеличка, ми всі друзі, я і ти!

1-2-3 – сусіда обійми!

  1. Вступне слово.
  • Діти, чи любите ви слухати казки? А цікаві розповіді? А страшні? Розповіді про чарівні перетворення? А історії, які мають поганий кінець? А історії, які мають добрий кінець?
  • А хочете послухати одну таку історію?
  • Отож...  «В одній самостійній, заможній, незалежній країні, ....а знаєте як вона називається? Хай нам скаже 1 клас  - починається назва на букву-  «У», - УКРАЇНІ, праворуч від річки на букву «Т» - ? ТЕТЕРІВ, розкинулось славне село – на букву «Г» - ГОРОДСЬКЕ!. А в тому селі, є школа, вона пофарбована в жовтий колік. А дах - ????. І навчаються там, дуже слухняні та розумні діти. Води старанно виконують домашні завдання, вміють товаришувати, слухаються своїх батьків... та багато-багато хорошого можна сказати про цих діток. Дуже часто школярі отримують за це подарунки.
  • Та, тільки но уявітьсобі, що одного разу, коли діти мали вже отримувати подарунки... ВОНИ – ЗНИКЛИ!.. »
  • І виникла ПРОБЛЕМА))))

ІІ. Основна частина

  • Давайте спобуємо виконати  вправу «Фішбоун»

Проблема: «Куди поділись (зникли) подарунки?»

Причини зникнення, до чого може призвести? (викрадення, чари, хитрість, змова, чари, погані вчинки, бандитизм, обман, проблеми, ...)

Переваги: (радість, задоволення, дружба, злагода, мир, порозуміння, вміння домовлятись)

ВИСНОВОК: - зробимо в кінці заняття. (Роби лише хороші вчинки! Добро завжди перемагає! )

  • Чи готові ви пройти випробовування, врятувати подарунки?
  • Що нам знадобиться для цього? Чим ви повинні озброїтись? (взаємодопомога, розуміння, кмітливість, підтримка...)
  • Отож, оголошуємо набір у «ШКОЛУ ДЕТЕКТИВІВ»!
  • До цієї школи зможе потрапити той, хто прочитає і уважно послухає лист, який заховався під....за  ... А відшукати підказку ви зможете, коли складете слово з розсипаних літер))) (И Л К И М) килим.    Пошук листа.
  • Читайте лист! (дається лупа, вкінці текст дуже дрібний)

Лист «Триває набір до «Школи детективів» на 2018 рік. Вступні іспити відбудуться 2 лютого 2018року, за адресою село Городське. Якщо ти прочитав і прослухав цей текс, то допущений до гри.»

  • Вітаю всіх! Ви всі можете бути зараховані до «Школи детективів».
  • Зараз ви обєднаєтесь у команди за кольорами, отримаєте маршрутні листи та відправитесь у квест-мандрівку.
  • Кожна команда рухатиметься своїм маршрутом.
  • Та команда, яка справиться зі всіма завданнями, буде зарахована до цієї школи!

Зупинка 1. «Кмітливість»

Завдання: 1) за найменшою кількістю підказок здогадатися , про кого йдеться.

— Іноді детективові потрібно побудувати кар­тину злочину, зважаючи лише на пару деталей. За найменшою кількістю підказок вам належить здогадатися, про кого йдеться.

Це казковий герой.

  • Його мати «авторка» — закордонна письмен­ниця.
  • Про нього знято мультфільм і навіть сучаснийфільм.
  • Це чоловік.
  • Спочатку в нього не було друзів, бо він лякав людей.
  • Потім з'явився один друг — маленький хлоп­чик.
  • Зрештою в нього з'явилися ще друзі.
  • Він дуже любить солодощі, точніше варення.
  • Він мешкає на даху.
  • На спині в нього є спеціальний пристрій для польотів.

Завдання 2) Секретна абетка (абетка прономерована) утворюють речення - Рухайся до  наступної зупинки

— Кожному класу пропонують зашифроване слово або речення. Для розшифрування викори­стовують спеціальну таблицю.

Зупинка 2. «Уважність»

Завдання 1. Відгадування ребусів

Завдання 2. Відгадування загадок.

Зупинка 3. «Спритність»

Завдання 1. Читання слів за 1 хв.

— Часто детективові потрібно записати відомо­сті поспіхом, лише парою буквів позначаючи потріб­ну інформацію. У чергового є таблиця з 20 слова­ми. Діти дивляться на них та запам'ятовують їх протягом 1 хвилини. Вони мають за 1 хв записати на папері всі слова, що запам'ятали.

Лупа, знахідка, відбитки, докази, логіка, мислення, увага, пам'ять, кмітливість, спритність, хитрість, захист, злочи­нець, закон, стеження, детектив, таємниця, сейф, схованка, записник.

Завдання 2.

— Детектив повинен бути здогадливим під час розслідування. Пропоную вашій увазі текст. Здо­гадайтеся, що в ньому написано.

Записка:

Типротріки

йшовтріки

цетріки

завдтріки

аннятріки

(Якщо прибрати в кожному слові «зайву» ча­стину «тріки», утвориться речення: «Ти прой­шов це завдання».)

Зупинка 4. «Винахідливість»

Завдання 1. Влуч в ціль.(паралоновою мочалкою в мішень, можна використати гру «Дартс»)

Завдання 2. Прочитай лист-неведимку!

Діти отримують лист, на якому не видно тек­сту. Потрібно знайти спосіб прочитати прихований напис. (Напис зроблено на папері свічкою. Якщо зафарбувати лист олівцями або фарбами, текст проявиться. (Ви, молодці! Рухайтесь далі!))

Похожее изображениеІІІ. Підсумок заходу. Рефлексія.

  • Чи цікаво вам було?
  • Що найбільше  сподобалось?
  • Що було найскладнішим?
  • Отже, ви стаєте справжніми ДЕТЕКТИВАМИ нашої школи!

(нагородження посвідченнями).

  • Яким може бути висновок нашого заходу ? (запис висновку на плакаті «Фішбоун»)

(Отримання подарунків.)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кириленко Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мазур Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 лютого 2018
Переглядів
16956
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку