Завдання:
Пропагувати здоровий спосіб життя;
Розвивати навички свідомого ставлення до свого здоров'я;
Виховувати потребу турбуватися про безпеку власного життя.
Тема. Ми-за здоровий спосіб життя
Клас: 7-8
Мета:
Вчити усвідомлювати цінність власного життя і збереження здоров’я.
Завдання:
Хід заходу
Вступне слово вчителя: Шановні учні та гості! Сьогодні ми хотіли б поговорити з вами «Серйозно про несерйозне». Здоров’я – найважливіший скарб у житті. Берегти здоров’я – це означає вести здоровий, активний спосіб життя; робити зарядку, ходити в походи, займатися фізичною працею, відвідувати спортивні секції, дотримуватися чистоти.
І зараз ми пропонуємо вашій увазі виступ учнів7-8 класів.
Голос за кадром:
Пропонуємо вашій увазі передачу "За здоров’я". першими гостями в нашій студії є: народна медсестра Болячка, вітаємо її (всі аплодують).
(Болячка сидить за столом, пиляє нігті, фарбує губи, жує жуйку).
Болячка: Привіт, народ. Сьогодні на прийомі у нас улюблені болячки.
(Заходить карієс, перев’язаний хусткою ).
Карієс: Люба Болячко, спаси, порятуй! Немає мені життя в школі. Як добре було раніше – з’їдять учні чіпси, шоколадні батончики (прорекламувати) а я тут як тут, сиджу на їхніх зубах. А зараз ой, виганяють мене, порятуй, допоможи!
Болячка: та не скигли ти! Допоможу я тобі. Що ж придумати?
(Вибігає лупа).
Болячка: ой, що це? Ти хто?
(Виходить крутелик, лисий, в панчосі).
Крутелик: Це моя колишня лупа (проводить по голові).
Лупа: Люба Болячко, допоможи, Пантін і Хед енд Шолдерс замучили. Життя від них не стало. Останній дім (показує на голову крутелика) забрали.
(Крутелик відштовхує її від себе, Лупа повертається до Болячки).
Лупа: Слухай, Болячко, а ти яким шампунем користуєшся (йде до неї).
Болячка: Шампунь на основі екстракту коноплі – тепер моє волосся не тільки рідке, а ще й веселе.
Болячка: Хто наступний.
(Заходять Перелом і Вивих).
Болячка: Це що за мумії єгипетські.
Перелом: Я перелом, а це моя молодша сестра Вивиха!
Болячка: Чого ви сюди привалили. Вам що кісток і суглобів замало (дістає кістки).
Перелом: Де поділися зі школи м’ячі і скакалки.
Двоє: Вимагаємо викинути комп’ютери. Діти перестали бігати, лазити по деревах. (плачуть), ми лишилися без роботи.
Болячка: (підходить обнімає) Ну, ну, не плачте (ідуть шкутильгаючи).
Болячка: Ну що ж народ на сьогодні все бай-бай.
Виходять двоє: високий і маленький. Високий – худий, маленький – повний.
1: Ти хто?
2: Імунітет.
1: І я імунітет.
Дивляться один на одного.
2: А де ти живеш?
1: Я живу в центрі, в хорошому районі, їм овочі, фрукти, відпочиваю на Канарах, маю рахунок в банку.
2: А я живу в облупленій хатині, на краю села, їм те що знайду. Слухай, ти такий гарний, допоможи мені.
1: Гаразд, я тобі допоможу: позичу своїх друзів.
На сцену вибігають вітаміни А, В, С.
2: І тепер у мене буде будинок в центрі, я буду відпочивати на Канарах?
1: Ну не знаю, але вигляд у тебе буде точно кращий.
Голос за кадром: А на завершення про погоду.
Виходить дівчина.
Дівчина: В найближчі 3 доби в правій частині міста передбачається невелика туманність, переважно тютюнового диму, але на вихідні туман повністю зникне. В центральній частині, в зв’язку з підвищенням тиску зверху дихатиметься легко. В районі лівої сторони міста можливе випадення легких крапель пива і вина, але врахуйте, що після миттєвої насолоди від цих легких крапель можливі грозові дощі з градом зауважень та викликів батьків до школи. І лише в районі нашої школи, сподіваємось, сонячно і ясно.
Звучить ритмічна музика. На сцену виходять всі учасники.
1: Життя – це здоров’я, скористайся ним.
2: Життя – це краса – милуйся нею.
3: Життя – це мрія, здійсни її.
4: Життя – це цінність, цінуй його.
5: Життя – це скарб, бережи його.
6: Життя – це пісня, доспівай її.
7: Життя таке чудове, не загуби його.
Разом: Це твоє життя! Бережи своє здоров’я!