Сценарій виховного заходу "Міс Попелюшка початкових класів"

Про матеріал
Конкурс для дівчаток початкових класів, який можна провести напередодні 8 березня. Він включає різноманітні завдання для маленьких учасниць: "Сортування насіння", "Маленька господарочка", "Творчий", "Я - чарівниця", "Танцювальний" тощо. Наприкінці конкурсу відбувається визначення переможниці та нагородження учасниць.
Перегляд файлу

Конкурс для дівчаток

«Міс Попелюшка початкових класів».

Мета: Формувати вміння демонструвати свої найкращі якості, нахили, знання, захоплення, уподобання; сприяти розвитку творчих здібностей, артистизму, впевненості у собі, своїх можливостях; виховувати працелюбність,   естетичний смак, бажання перемагати.

 

Обладнання: зображення Попелюшки, емблеми для учасниць конкурсу,   подарунки від хлопчиків, квасоля та гарбузове насіння, 6 тарілочок,  6 гребінців, хустинка, портрети казкових героїв, стрічки зі званнями для нагородження учасниць, корона, чашки з запитаннями, «чарівна паличка».

 

Форма проведення: конкурс для дівчаток початкових класів.

 

Хід конкурсу:

Вчитель:

   Дорогі друзі! Я рада вітати вас в цьому залі. Ми зібрались з вами  для того, щоб відзначити красу, талант та чарівність учасниць конкурсу «Міс Попелюшка початкових класів». Наші учасниці ще дуже маленькі, але вони хвилюються, як дорослі. 

    Щоб вибрати Міс Попелюшку серед дівчаток і з’ясувати, яка з них найгарніша, наймиліша, найталановитіша, потрібно провести багато змагань.

   Судити наш конкурс буде почесне журі.

 

Вихід учасниць.

(Дівчаток виводять під музику хлопчики. Учасниці одягнені в бальні сукні, їхні кавалери – в костюми. Діти проходять коло по залу. У цей час вчитель називає імена та прізвища учасниць.)

 

Представлення учасниць.

Вчитель: А зараз настав час  представити учасниць конкурсу. 

 

1. Швидка, весела і моторна,

Дуже пильна і проворна.

Дівчинка-хитринка,

Аня-веселинка.

 

 2. Є в Маринки тато й мама.

Вона донечка слухняна

Любить мультики дивитись,

Біля дзеркала крутитись.

Та при сонячній погоді

Побувати на природі.

 

3. Усмішку чарівну має,

перешкоди всі долає.

Гарно залюбки малює,

 

вправно до ладу майструє.

Задарма часу не гає –

скрізь, завжди усе встигає.

Це – наша Надійка.

 

4. Ніжна, добра, щира,

чесна  і  правдива.

Це наша Полінка,

дівчинка – смішинка.

 

5. Мов легкий подих вітерця,

така вже дівчинка оця.

Наполеглива в навчанні,

добра, чуйна і старанна.

чепурненька і рум’яна

привітна, скромна Аня.

 

 6.Тиха і привітна, ніби сонце квітня,

Скромна чарівниця, лагідна, мов киця.

Здогадались, хто це?

Евеліна-сонце.

 

(Хлопчики супроводжують дівчат на місця).

 

Вчитель: Хто ж з дівчаток отримає звання «Міс Попелюшка початкових класів»?

Чи пам’ятаєте ви казку про «Попелюшку»?  

  Жила-була Попелюшка, бідна, працьовита дівчинка, яку зла мачуха заставляла робити всю хатню роботу. Сталося так, що фея допомогла їй потрапити на бал, де в неї закохався принц.

  

  А зараз настав час для I конкурсу. Він називається «Сортування насіння». Пам’ятаєте, мачуха наказала Попелюшці перебрати мішок зерна. Учасницям потрібно буде відокремити  квасолю від гарбузового насіння. Треба поспішати, щоб не запізнитися на бал. Журі оцінює якість і швидкість роботи.

 

   II конкурс називається «Маленька господарочка». Зараз наші учасниці проведуть для нас екскурсію по кухні. Дівчата виберуть собі чашку, на звороті якої надруковано  запитання, про предмети, які є на кухні, і дадуть на нього відповідь.

1. Як називається посуд, в який накладають страви? (Тарілка).

2. Посуд, призначений для того, щоб у нього ставили квіти. (Ваза).

3. Предмет, яким ріжуть хліб. (Ніж).

4. Чим їдять суп, борщ? (Ложкою).

5. Паперові квадратики для витирання губ і рук після їжі. (Серветки).

6. Як називають велику серветку, яку стелять на стіл. (Скатертина).

 

 

 III конкурс - «Творчий».  Зараз учасниці продемонструють нам один із своїх талантів. Хтось станцює або покаже гімнастичні вправи, хтось заспіває пісню, хтось розкаже вірш.  

  

 IV конкурс називається «Я - чарівниця». Зараз наші учасниці на хвилинку уявлять себе чарівницями. По черзі вони будуть брати «чарівну паличку» і кожній з них потрібно продовжити речення: «Якби я була чарівницею, я б зробила так, щоб…»

 

V конкурс - «Зроби зачіску подрузі».  Напевно ви помітили, які гарні зачіски у наших учасниць. Звичайно, вони робили їх не самі, але вони також вправні майстрині. І зараз вони нам це доведуть.

 

VI конкурс «Казковий». Справжні Попелюшки повинні бути обізнані в усіх галузях знань. А для цього потрібно багато читати. Дівчаткам потрібно вгадати казкового героя за малюнком.

 

VII конкурс називається «Знайди кришталевий черевичок». Чи знаєте ви, як знайшов принц Попелюшку? Вірно, за кришталевим черевичком, який вона загубила на сходах.  У наступному конкурсі бали учасницям принесуть хлопчики, які з зав’язаними очима повинні віднайти взуття учасниці.

 

  Останній  VIII конкурс - «Танцювальний». Уявимо, що наші учасниці нарешті потрапили на бал. Зараз журі оцінить пластичність рухів і граціозність наших учасниць.

(Хлопчики запрошують дівчаток на вальс).

 

Вчитель:  Наш конкурс добігає кінця. Поки журі підводить підсумки, хлопчики привітають дівчаток і подарують сувеніри, зроблені своїми руками.

 

Слово журі. Нагородження учасниць.

Номінації: Міс Попелюшка, Віце-міс Попелюшка, Королева балу, Міс Чарівність, Міс Грація, Міс Творчість.

Вчитель:  Наші дівчатка стрункі.

                   Вічка – жаринки.

                   Ручки – стеблинки.

                   Коси – льон очок!

                   Сміх, як дзвіночок!

                    Будьте здорові!

                    Будьте щасливі!

                    Будьте, як бджілки – трудівниці,

                    Мамі вправні помічниці!

 

docx
Додав(-ла)
Козлова Марина
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку