Сценарій виступу колективу екологічної просвіти "Уроки від Мері Попінс"

Про матеріал

Віршований сценарій виступу колективу екологічної просвіти "Уроки від Мері Попінс".

Діти у образі Кінбурської коси, Єланецького степу, Бузького Гарду розповідають Мері Попінс про прблеми цих заповідних місць, всі разом знаходять вихід із непростої екологічної ситуації.

Перегляд файлу

Сценарій

виступу екологічної агітбригади

«Веселка»

на тему:

«Ландшафти як середовище життя та об’єкти охорони»

«Урок від Мері Попінс»

Автор: Катеренюк Т.Ф.

Лунає дзвінок на урок, збігаються діти, виходить вчителька (Марія Тимофіївна).

М. – Доброго дня!

Всі: - До-брий день!

М: - Давайте знайомитись, мене звати Марія Тимофіївна, я буду викладати основи екології. Тема сьогоднішнього заняття: «Ландшафти як середовище життя та їх охорона». А тепер, прошу представитися вас.

Всі, по черзі:

  • А ми – екологічна агітбригада «Веселка», дбаємо про чисте довкілля.
  • Ведемо пропагандистську роботу.
  • Наш девіз простий:

Разом:

З природою у дружбі жити,

І всіх  людей цьому навчити.

М. – Гарно розповідаєте, але я звикла довіряти фактам. Покажіть, що вже ви зробили для природи.

Разом: - Із задоволенням!

(Виконують пісню з танцем на мелодію «Первое лето без него»)

М и в команді еко перший рік,

Та вже маєм немаленький звіт.

Виступаєм ми для школи й дитсадка,

Просвітницький концерт 

Для міста, міста, міста і села.

П-в:

Річку і ліс ми чистимо,

Батарейки на утиль збираємо.

У екологічних конкурсах

Участь всі приймаємо на ура.

На зупинці знак малюємо,

Біля школи лад наводимо.

Закликаєм кожного із вас

Берегти цей світ прийшов вже час.

М. – Ну, що ж, команда «Веселка», ви мене переконали в тому, що на вас дійсно можна покластися. Тому, я вам доручаю важливе завдання. В цьому залі знаходиться багато дітей різного віку та дорослих. Розкажіть, научіть, доведіть, переконайте, що ландшафти потрібно оберігати. Завдання зрозуміле?

Всі: - Так!

М: - Тоді до зустрічі!

(Всі йдуть, залишається Майкл і Джейн – Саша і Алла, Майкл з планшетом)

Дж: - Майкле, що таке ландшафти, розкажи,

Розібратись в темі поможи!

М: - Слово це - походження німецьке має,

Ланд – місцевість, шафт – зв'язок, так, означає.

Гори, ліс, степи та угіддя болотні

Утворились самі, це – ландшафти природні.

А дороги, сади, пасовиська численні -

Люди створили, це – ландшафти антропогенні.

Дж: - Землі, закони та їхні проблеми,

Це дуже багато, це ціла система.

Розкрити цю тему самі ми не зможем….

А Мері?

Разом: - Вона знає все, вона допоможе!

(Звучить музика із фільму «Мері Попінс» «Ветер перемен», зявляється Мері)

Мері: - І чому до цього часу

Ще не в ліжку діти наші?

Разом: - Нам потрібно, терміново,

Вивчить тему, чесне слово!

Мері: - Терміново треба спати!

Невже вам цього не знати?

(Діти неохоче ідуть спать, лунає пісня на мелодію «Жил да был Брадобрей», Мері співає, діти танцюють, в танці зявляються діти у образі Кінбурської коси, Єланецького степу, Бузького Гарду)

Мері: - Легенду тут народ розповідає,

Що місце це Бог залишив для рая.

Але віддав, ні, не Адаму й жінці!

Віддав народові, що зветься гордо – українці!

І. -  Заповідні місця в Миколаївській області є, (перевертає кубик з інформацією)

Їх природне життя й краса

Цінність величезну має, хоч не кожен про це знає,

Скільки  там їх проживає, треба їх охоронять. (перевертає кубик з інформацією)

П-в:

Бузький Гард тисячолітній,

І Єланецькі степи,

Кінбурська коса розкішна,

Кращої у світі не знайти.

Там природа особлива,

Рідкісні тварини там.

Захистити всі рослини

Необхідно терміново нам!

(Підходять до мікрофонів, розповідають кожен про себе, в обох руках тримають по одній рослині та тварині даної місцевості)

Кінбурнська Коса:

Я – Кінбурнська Коса піщана,

Я – там, де Чорне море зливається з лиманом.

Я трав цілющих безліч маю,

Аптекою під небом називаюсь.

Палюче сонце та вічная волога

З рослин утворють містичні саги.

Мої озера дуже лікувальні,

Для відпочинку всім вам – ідеальні!

Легенда ходить,

Що той, хто вмиється озерною водою,

Відразу стане знову молодою.

Тут пелікан рожевий проживає,

А орхідеї дикі вся Європа знає.

(Звук голоса рожевого пелікана, ніби він щось говорить Мері)

Мері: - Що ти таке кажеш, пелікане?  Цього не можна терпіти? Хто посмів так знущатися? Не хвилюйся, я все владнаю.

Діти: А що він сказав вам?

Мері: - Сказав, що деякі туристи після відпочинку залишають багато сміття, витоптують великі  ділянки цілющих трав, ламають гілля, необережно поводяться з вогнем при розпалюванні вогнища.

Діти: - А як цьому запобігти?

Мері: - Вчити людей правилам поведінки на природі.

Єланецький степ:

Я – Степ Єланецький.

Я –дикий, первозданний.

Укритий ірісом і чабрецем.

Я зберігаю степ цілинний.

Своє життя тут і вночі і днем.

Тваринний і рослинний світ багатий.

16 видів в списку Європейськім.

Тут ковила, гвоздика і сатурнія крилата.

Сафарі-парк тварин тут африканських.

А нині сам наш президент

Зробив важливий для людей акцент.

Розширити Єланецькі степи,

Й перлини заповідні берегти!

(Звук рожевого шпака )

Мері: - Ай, яй-яй, сподіваюся, що межі природного заповідника найближчим часом обов’язково розширять.

Майкл: - Справа в тому, що за законом «Про основну стратегію екологічної політики України» поставлено завдання до 2020 року розширити площі природно-заповідного фонду до 15%.

Джейн: - На сьогоднішній день жодна з областей не виконала поставленого завдання, загальна площа заповідників зросла лише на 0, 15%

Гранітно-Степове Побужжя:

Я –найдавніша із ділянок суші,

Я – 60 мільйонів років під морем не була.

Я – унікальна, і вам зізнатись мушу

Туристам все, каньйони, водопади і скала.

Я  - одне із кращих українських див,

Тут – сам Вишневський отаманом був.

Я – дім для 9 тисяч комашок,

Я – зберігаю безліч історичних памяток.

Перелік цей буть може нескінченним.

Тут рідкісні тварини: орел, полоз й дніпровськая марена.

Тут був найбільший гард у Запорожців.

Та що й казати?

Чекаю всіх вас в гості!

(Звук голосу орла)

Джейн: - Мері, чим занепокоєний карликовий орел?

Майкл: - Невже він не хоче бачити гостей на своїх землях?

Мері: - Що ви? Тут завжди раді гостям і туристам. Але, для деяких видів тварин – каньйони стали останнім притулком.

Джейн: - Розорювання, браконьєрство, незаконні забудови, безгосподарність. Як нам, дітям, цьому запобігти?

Майкл: - Так, сьогодні, проблемою глобального рангу є – як очистити землю від  сміття.

У розвинених Європейських країнах переробка побутових відходів вже давно стала високотехнологічним процесом.

Переймаючи світовий досвід, наша команда  активно працювала над проектом  «Крот»

З гордістю можемо сказати, що маємо чудові результати. За нашою ініціативою тепер в одному з найбільших сіл України  буде прероблюватися сміття.

Ми зі свого боку проводимо тренінги для учнів та населення про сортування сміття.

Мері: - У народі кажуть: «Хто про  землю дбає, тому вона і повертає!» Тож, саме головне, бути небайдужими і не сидіти, склавши руки, а діяти.

Разом: - Як ми!

ПІСНЯ НА МЕЛОДІЮ «Я само совершенство»

Не страшнії нам барєри,

Бо ми еко-волонтери.

Здійснюємо контроль, еко-велоконтроль наших територій.

За природою ми командою всьой.

Тренінги по сортуванню,

Це важливеє навчання.

Переробка сміття нам дарує життя,

Європейський досвід ми візьмем собі.

Разом змінемо світ.

П-в:

Люди, разом з вами.

Люди, другом станем.

Збережемо ландшафти,

Там природа багата,

Від зелених насаджень

До тварин і озер.

Мері: - Ох, яка насолода, ох, яка насолода,

Знать, що наша природа у надійних руках.

Мері, наша Мері.

Мері, наша Мері.

Мері.

(Всі зникли, Майкл спить, Джейн розгубилася)

Джейн: - Майкл, проснися.

Майкл: - Ой, а де всі? Невже це був сон?

(Джейн помічає останній кубик)

Джейн: - Майкле, це був не сон, подивися, це нам залишила Мері.

(Діти піднімають кубик, на якому напис: «Бережіть природу! Ваша Мері. До побачення!»)

(Лунає дзвінок, збігаються всі)

Марія: - І знову, добрий день, у нас – урок екології. Перевіримо домашнє завдання. Дорогі глядачі, команда «Веселка» задасть вам декілька запитань, а ви повинні на них відповісти – так чи ні.

  1. Туризм – це спорт, це близькість із природою,

Іди, милуйсь, пишайся її вродою.

Але сміття – тваринам смерть, а землям – брак.

Тож, не сміти, ти з нами згоден? Так!

  1. Щоб розширити площі заповідні,

Дослідження потрібні відповідні.

Тож, час дарма не гай відтак.

Скажи дослідженням ти швидше – так!

  1. Ти досвід Європейський переймай,

Сміття на переробку відправляй.

Контроль громадський – це хороший знак.

У еко-волонтери вступиш? – Так!

Марія: - Ну, що ж, за сьогоднішній урок я усім вам ставлю – відмінно! Урок закінчено!

ФІНАЛ. Пісня «Це моя земля»

Приспів:

Це моя земля! Це моя країна!    |

Тут моя сім'я! Тут моя родина!  |

Це ліси, поля, гори й полонини, |

Рідна ти моя Україна!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти, молоді та спорту Вітовської районної райдержадміністрації

М-Погорілівська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ

екологічної агітбригади

 «ВЕСЕЛКА»

М-Погорілівської ЗОШ І-ІІ ступенів

на тему:

«Ландшафти як середовище життя та їх охорона»

 

 

 

Керівник: Катеренюк Тетяна Федорівна

 

 

 

 

 

2016

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку