Сценарій заходу "Разом ми – сила!"

Про матеріал
Заход "Разом ми – сила!" спрямований на розвиток комунікативних навичок, згуртування класу та підтримку дітей з ООП. Учні беруть участь у арт-терапії, командних іграх і вправах, які допомагають зміцнити впевненість у собі та навчитися співпрацювати. Захід створює доброзичливу атмосферу, сприяє розвитку емпатії та взаємодопомоги у класному колективі.
Перегляд файлу

Назва заходу: "Разом ми – сила!"

Формат: інтерактивне заняття з елементами арт-терапії та командних ігор

Мета:

  • Створення дружньої атмосфери в класі.
  • Розвиток комунікативних навичок та соціальної взаємодії.
  • Підтримка впевненості у собі та формування позитивного самоусвідомлення.
  • Виховання доброзичливого ставлення один до одного та взаємодопомоги.

План заходу:

1. Вступне слово (5 хв)

Класний керівник вітає дітей, пояснює мету заходу та наголошує на важливості дружби, підтримки та поваги одне до одного. Для створення позитивної атмосфери можна почати з невеликої мотиваційної історії або короткого відеоролика про силу єдності та допомоги.

2. Арт-терапія "Дерево мрій" (20 хв)

Матеріали: великий аркуш паперу (ватман), кольоровий папір, ножиці, клей, фломастери.

  • На ватмані малюється велике дерево без листя.
  • Кожен учень отримує кольоровий листочок, на якому записує свої мрії, цілі або риси характеру, які він вважає своїми сильними сторонами.
  • Потім діти приклеюють свої листочки до дерева, створюючи спільний символ класної єдності.
  • Обговорення: кожен охочий може розповісти про свій листочок, пояснити, чому він вибрав саме ці мрії чи риси.

3. Гра "Допоможи другу" (15 хв)

Мета гри: навчити дітей працювати у парах, розвивати довіру один до одного.

  • Учасники об’єднуються у пари. Один із них отримує певне завдання (наприклад, намалювати щось із закритими очима або скласти фігуру з конструктора).
  • Другий учасник виконує роль "помічника" – дає підказки, допомагає своєму напарнику виконати завдання.
  • Потім ролі змінюються.
  • Обговорення: діти діляться враженнями, як їм було працювати у парі, що допомогло впоратися із завданням.

4. Вправа "Моя суперсила" (10 хв)

Мета: формування позитивного сприйняття себе та розвиток самооцінки.

  • Кожен учень отримує картку, де пише, у чому він найсильніший (наприклад: "Я добре малюю", "Я вмію підтримувати друзів", "Я швидко рахую").
  • Потім інші учні додають свої думки: що вони цінують у цій людині, які її сильні сторони вони помітили.
  • Обговорення: кожен зачитує свою картку та доповнення однокласників, ділиться емоціями від отриманих слів.

5. Підсумки та обговорення (10 хв)

  • Учні діляться, що їм сподобалося найбільше, які відкриття вони зробили про себе та своїх друзів.
  • Обговорюються ситуації, коли підтримка друзів була важливою, що таке справжня дружба.
  • Класний керівник підсумовує, наголошуючи, що кожен учень унікальний, важливий і що разом клас – це сила.

Очікувані результати:

  • Покращення взаємин між учнями.
  • Підвищення самооцінки та впевненості у собі.
  • Розвиток емпатії та навичок взаємодопомоги.
  • Створення комфортної та довірливої атмосфери у класі.

Такий захід сприятиме згуртуванню колективу, допоможе дітям з ООП почуватися впевненіше та створить сприятливий мікроклімат для подальшого навчання та розвитку.

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
Інкл
Додано
16 березня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку