Шаблон-таблиця «Графік чергувань». Рекомендую класним керівникам об'єднувати учнів у пари для чергування. Тим самим ви уникаєте проблем з відсутністю учня в школі або неперебдачуваних обставин його відсутності в час чергування з поважної причини. Чергування за такою системою скорочує час витрачений на роботу в класі і учні набувають уміння правильного і чесного розподілу праці.
Січень-Лютий
№ |
Прізвище, ім’я учня |
23 |
24 |
25 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
18 |
19 |
1 |
Бащенко Даніл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Білик Захарій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Гаврик Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Гріщенко Владислав
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Дячук Світлана |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Запаско Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Кравченко Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Кравченко Денис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Кучеренко Андрій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Палійчук Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Порощук Софія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Реньгач Дарья |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Роздобудько Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Ткаченко Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Яросиченко Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідальні за чергування: __Бащенко Д.