Стаття на тему: "Актуальність батьківської педагогіки В.О. Сухомлинського"

Про матеріал
Стаття містить аналіз педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського та актуальність його триєдиної системи тісного зв'язку "школа-сім'я-дитина"
Перегляд файлу

Актуальність батьківської педагогіки В.О.Сухомлинського

      Сім`я в сучасній українській державі функціонує не лише як первинний осе-

редок суспільства, а й головна інституція, що покликана забезпечувати мораль-

ний, духовний, соціальний та фізичний розвиток дитини. Дуже важливою в жи-

ттєдіяльності сім`ї є тріада «школа-сім`я-дитина», у якій закладені як основи сі-

мийного виховання, так і один із найважливіших елементів діяльності школи –

співпраця з сім`єю.

   Лише при цілеспрямованій взаємодії педагогів і батьків, їх продуктивній спів-

праці, яка передбачає рівність сторін, взаємну доброзичливість і повагу, можна

здійснити рішучий поворот до особистості дитини, створити сприятливі умови

до її самовизначення,самореалізації та розвитку.Згадаймо слова В.О.Сухомлин-

ського: «Пора і батькам, і вчителям глибоко усвідомити, що ні школа без сім`ї,

ні сім`я без школи не можуть упоратися з найтоншими, найскладнішими завда-

ннями становлення людини».

     Педагоги і батьки, на його думку, повинні працювати в одному напрямку «як

два скульптори», у яких би не було «протилежних позицій».

     Слід зазначити, що думки В.О.Сухомлинського досить важливі і актуальні

в умовах сьогодення. Він вважав, що необхідно ввести в зміст школи мінімум

педагогічних знань, оскільки «важкі діти» - це результат неправильного вихова-

ння,вад сімейного життя, несприятливого психологічного клімату й ненормаль-

них стосунків у сім`ї.

     Школа, батьки, громадськість об`єднані єдиною метою: зробити все, щоб ді-

ти росли щасливими, здоровими, активними, життєлюбними, комунікативними,

щоб вони стали гармонійно розвиненими особистостями.

     Зі свого боку педагогічні колективи навчальних закладів повинні докладати

достатньо зусиль, щоб спілкування з батьками було насиченим і цікавим. Так як

ефективність батьківських зборів залежить від вибору цікавих форм роботи, до-

цільних психолого-педагогічних прийомів. А їх сьогодні чимало.

     Отже, аналіз педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського дає змогу стверд-

жувати, що його ідеї і сьогодні є досить актуальними. Адже вся його триєдина

система тісного взаємозв`язку «школа-сім`я-дитина» покликана змалку вихову-

вати найблагородніші почуття Людини і Громадянина.  

 

docx
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку