Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діа

Про матеріал

Мета уроку: сформувати поняття стовпчастої та секторної діаграми, навчити створювати стовпчасті і секторні діаграми засобами табличного процесора.

ознайомити учнів з типами діаграм у середовищі табличного процесора MS Excel.

Перегляд файлу

Тема. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття стовпчастої та секторної діаграми, навчити створювати стовпчасті і секторні діаграми засобами табличного процесора.
  • розвивальна: розвивати образне мислення, розвивати навички роботи за комп’ютером.
  • виховна: підвищувати інформаційну культуру учнів; виховувати вміння аналізувати інформацію.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація, інструктивні картки.

Очікуваний результат: учні повинні навчитися створювати стовпчасті та секторні діаграми та аналізувати дані. 

Програмне забезпечення: MicrosoftExcel, MyTestX.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • Інструктаж з ТБ у комп’ютерному класі
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Тестування у програмі MyTestX

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учням пропонується розглянути таблицю з результатами змагань з футболу за 2010 рік та проаналізувати діаграму. Дати коротку відповідь.

За допомогою діаграм ми можемо більше детальніше проаналізувати дані подані в таблиці. Стовпчасті та лінійчасті діаграми — застосовуються для спостереження змін у часі або за різних умов для невеликої кількість наборів даних. Графіки — використовуються для зображення трендів та функціональних залежностей. Будується за допомогою точок з'єднаних лініями або кривими вищих порядків. Секторні діаграми — для пропорційної залежності в певний момент часу.

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником:§ 4.6.

V. Фізкультхвилинка

(Відеопергляд)

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Інструктаж ТБ роботи за комп’ютером (відео перегляд).

Підручник ст. 147-149 (робота за комп’ютером)

  1. Вправи для очей.(відео)

VIІ. Підсумки уроку

Обговорення практичної роботи (що вийшло, а що ні?)

Учні самостійно оцінюють свої роботи.

За допомогою смайликів, учні оцінюють свій настрій на уроці.

faccina-triste.jpg

smayl_0.jpg

 

VІІI. Домашнє завдання

Підручник§ 4.6 ст. 141-151

Додаткове завдання  створити власний малюнок в MicrosoftExcel

ІХ Виставлення оцінок

docx
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку