Студентство. Міжгалактичний політ.

Про матеріал

Сценарій відкритої класної години присвяченої святкуванню Дня студента ( розважальне шоу) « Студентство. Міжгалактичний політ. »


Перегляд файлу

Сценарій відкритої класної години

« Студентство. Міжгалактичний політ. »

(святкування Дня студента, розважальне шоу)

Мета: створити святкову атмосферу, збагачувати емоційно-естетичний досвід студентів, виховувати духовність, мистецькі та естетичні смаки, збуджувати інтерес до самопізнання та самовдосконалення в галузі мистецтва; виховувати  любов до життя, любов до молодості, любов до свого навчального закладу.

Оформлення зали:  святково прикрашена актова зала (   зірки,   планети, кульки).

Обладнання: комп`ютор, екран, презентації.

Перебіг заходу

Пісня «Студенты» із репертуару групи «Пари» (супроводжується слайдами з фотографіями групи)

 

Пролог (відеоролик  початок фільму  «Зоряні війни )

 

1-й ведучий(слова ведучих супроводжуються тематичними слайдами)

Давним-давно, в далекій галактиці…

На пустельних землях, де не ступала

нога Людини Розумної,

у темних нетрях,

схованих від сонця  знань…

2-й ведучий

   «...Гриз юнак, з поглядом палаючим, науки граніт, що твердіше алмаза і Землі важче. Гортав сторінки сивих фоліантів, писав суфікси в зошит, а все одно ніяк зрозуміти не міг, чому Земля кругла, а вода мокра, куди йти на всі чотири сторони, і де її шукати, правду-матір, не зрозуміти. А професор лютував, курсач за рефератом на голову його слав. І почав Студент розуміти, що тихо і вірно вмирає, відходить в інший світ душа його, і немає сил його, перешкоджати тому, хапає студент і тягне її, але душа брикає і тягне вже самого Студента в кращі місця. Довго чи коротко йшов Студент, нам невідомо, але потрапив Студент прямо до бога на килим.

3-й ведучий

- Хто такий, звідки, та навіщо прийшов?

4-й ведучий

- Та що ж це таке, там питаннями мучили, так що спасу немає і тут, значить, «чомучки» сидять. Вистачить! – вигукнув Студент. – Тепер питання ставити буду я! А розкажіть мені про молекулярний синтез вільно-радикальних частинок в огірковому розсолі минулорічної засолки у світлі останніх неомодернистських економічних навчань на основі бінокулярної теорії світла від лампочки в 200 МВт? А яке? Час пішов!

2-й ведучий

    Сидів, пихтів Всевишній, ворушив мозкової звивиною, але здався.

4-й ведучий

- То-то, тобі одне питання задали, а ти спікся, а мені таких десятка з два на день кидали, один заковирістіший іншого.

3-й ведучий

- Так, Студент, нелегке було життя твоє, як я подивлюся. Куди ж ти хочеш?

4-й ведучий

- Все одно мені. От, коли б ти сам відчув, як студентом бути, так і не питав би зовсім. Ех, що з тобою говорити, куди вже пошлеш, гірше, ніж на картоплі вже не буде.

3-й ведучий

- Ну що ж, Студент, то під силу мені, але туди ти ще встигнеш. Побуду я в твоїй шкурі. Один семестр  того , я думаю, вистачить, а ти тут за мене поуправляйся.

1-й ведучий

  Нагорі сидіти – справа нехитра, університетів закінчувати не треба. Нормально Студент впорався, внизу, кажуть, були жах як задоволені.Але семестр пройшов і на небеса повернувся божий студент. Йде, не живий, не мертвий, ледве жевріє душа в тілі, з лиця спав, тіло – шкіра та кістки, в руках залікова книжка та по всьому небу «хвости». Мовчав Всевишній сім днів і сім ночей і мовив він Студенту:

3-й ведучий

- Що ж, Студент, тобі вже не суддя я. Студентський хліб, ох, який твердий і не солодкий, аз есмь – граніт! Прости мене старця, що не вірив тобі, святій людині. Йди з миром на землю, і так нехай не вимре студентське плем'я. Співати йому і веселитися від сесії до сесії. Живіть, други моя, бажаю вам щастя і удачі! Ти, іди і будь відтепер і на віки віків – Вічним Студентом! З віку студентського ти коли-небудь вийдеш, але душа твоя буде Студентською вічно! Амінь!

  1-й ведучий

  І пішов Студент, відтепер Вічний, за Зеплю, і бродить по ній і шле на своїх побратимів удачу і благодать.

  2-й ведучий

  Так то було. Так написано в стародавньому манускрипті. Так і буде.  Щасливої вам зустрічі з Вічним Студентом!

 

Пісня «Жил был студент» із репертуару В.Меладзе(супроводжується слайдами з фотографіями групи)

 

5-й ведучий (слова ведучих супроводжуються тематичними слайдами)

Начало формыКонец формы    Давним-давно верховним богом що  повністю правив студентським життям і вершив суд був всемогутній Анунаф. Покровителькою студентів, їх заступницею і помічницею була  дружина Анунафа - Шара. Саме до неї звичайно були звернуті всі студентські молитви. У Анунафа був ряд богів-помічників: всемогутній Тануйого, прекрасні сестри Незараз і Апотім, хоробрі воїни Нунездам, Перездам і Академ. Серед обширної свити Шари слід виділити таких богів, як Вовезе та Якнебудь.                    

 6-й ведучий

    Частим помічником бога Анунафа є бог хитрості і підступності Забашляв. Цей бог є найбільш жадібним з студентського пантеону богів і вимагає частих і досить болючих жертвоприношень. Його не можна віднести ні до темних богів, ні до світлих. Були і злі боги: брат Анунафа, - зловісний Деканат. Деканат впродовж століть боровся з Анунафом, намагаючись повалити його і перетворити студентський світ в ботанство. Але Анунаф раз по раз перемагав, підтримуючи  веселощі й«побарабанство» студентів. Раз на півроку темні сили збиралися на шабаш, що називається Сесією. В цей час студентам рекомендовано дотримуватися постільного режиму і вести праведне життя.

 

Пісня «Песенка студента»  із репертуару М. Леонидова (супроводжується відеороликом)

  7-й ведучий (слова ведучих супроводжуються тематичними слайдами)

   Давним-давно коли далека планета Набу  була поділена на князівства був собі терем. І звався той терем «Зодчих справ міжгалактичний коледж». І був той терем не малий і не великий, але могутній і знаменитий. І було там багато палат гарно оздоблених, по останній моді прибраних, малярами розмальованих , архітекторами спроектованих.

   8-й ведучий

  І сидів там на троні цар на ім`я Таран.  І звався він так бо легко відкривав ворота ворожих князівств та двері керуючих міністерств. Вороги перед царем тремтіли, міністри до нього дослухалися, королівські бояри поважали та любили.

   7-й ведучий

  Гарний був цар . Княгині коло нього так і крутилися,  так і вигиналися. А княгині ж видні собою, на телебаченні пропіарені, в однокласниках зареєстровані,в контактах прорекламовані, в інстаграмі виставлені, на місцевій сцені розкритиковані.

   8-й ведучий

  До терема часто прибували заморські гості, привозили щедрі дари знань. Бояри ті знання дбайливо складали  і зберігали у святій скарбниці знань.

 

Танець « Джаз»

 

  8-й ведучий

    Прибув почесний гість – сам Верховний Зодчий міністерства інтелектології Самоцвіт Перший .

Самоцвіт . Буенос діас, міо амігос!

Перекладач. Доброго дня, шановні пані та панове!

Самоцвіт . Бон джорно, мучачос!

Перекладач. Здоровенькі були!

Самоцвіт . Аморе професоре…

Перекладач. Дорогі викладачі!

Самоцвіт . Мафія коза ностра…

Перекладач. Представники профспілки працівників освіти!

Самоцвіт . Мама мія!

Перекладач. Шановний пан директор!

Самоцвіт . Салюто ваша портрето!

Перекладач. Вітаю у вашій особі…

Самоцвіт . Університете, педрадо й падре комітете!

Перекладач. Усі органи  самоврядування!

Самоцвіт . Беліссімо поздоровіссімо з карнавало де педагого.

Перекладач. Я дуже хочу поздоровити всіх викладачів !

Самоцвіт . Карнавало-фестивало ля фініта!

Перекладач. На жаль, канікули закінчились.

Самоцвіт . Бандіто, садисте, барбосо, терористе, кам бек університете!

Перекладач. І всі студенти знову повернулись у коледж.

 Самоцвіт. Кошмаро на уроко, бедламо на перерво…

Перекладач. Щоби знову взяти участь у навчальному процесі.

Самоцвіт . Професоро-мазохісто…

Перекладач. Закохані у свою роботу викладачі…

Самоцвіт . Арбайтен, Папа Карло.

Перекладач. Із радістю їм у цьому допомагають.

Самоцвіт . Запрете проблема целюліто…

Перекладач. Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.

Самоцвіт. Гривня баксо міліоно…

Перекладач. Підвищення заробітної плати.

Самоцвіт . Прогібанто перед ля адміністранто.

Перекладач. Мати добру репутацію в начальства.

Самоцвіт . Канікуляро беспредєло!

Перекладач. Збільшення канікул.

Самоцвіт . Фініта ля комедія.

Перекладач. Якнайшвидшого закінчення навчального року.

Самоцвіт. Аморе Казанова.

Перекладач. Щастя в особистому…

Самоцвіт. Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.

Перекладач. І сімейному житті!

Самоцвіт. Возьміто ці деграданто-відставанто, нол інтелекто , нол успеванто проблема на учобо.

Перекладач. Передаємо вам наступну порцію безцінних знань.

Самоцвіт. Грація звєздато. 

 

Пісня «Стежечка-мережечка» (супроводжується відеороликом)


 

   9-й ведучий

    Знаннями тими користувалися студенти , яких було в теремі міряно-неміряно. Та всі мужні високі, відважні.

    Мали студенти цілих п’ять національних рис. Ці риси настільки були для них характерні, що коли б котрийсь із них загубився в мільйонній юрбі собі подібних істот, кожний, хто хоч недовго жив серед них, вгадає:

   -Це - студент.

   10-й ведучий

   І ніколи не помилиться…   Його (студента) постать, його рухи, вираз, сказать би, його корпуса -  все це так і випирає оті п’ять головних рис його симпатичної вдачі.   Риси ці, як на ту старовинну термінологію, звалися так:

1.Якби ж знаття.

2.Забув.

3.Спізнивсь.

4.Якось то воно буде!

5.Я так і знав.

    Розглянемо по одинці всі п’ять характерних для студента рис.    Вивчати науково кожну окрему рису, ми за браком часу й місця, навряд чи зможемо. Доведеться обмежитись наведенням для кожної з них наочних прикладів: так ми гадаємо, буде й швидше , й для широкого загалу зрозуміліше.

     11-й ведучий

    Якби ж знаття. Найхарактерніша для студента риса, риса-мати, без неї студент не студент, а риса ця без студента не риса.

    Виникла вона ось з якого приводу. Сидить студент та думу думає- «Вчити конспект чи ні? Та що мені робити більше нічого?!»… На ранок - семінар. « Якби ж знаття!»… І от після цього й укоренилася глибоко ця риса в студентову вдачу.Як тільки яка притичина, зразу:

  • Якби ж знаття, де впадеш, - соломки б підстелив.

 І так в кожнім випадку життя його цивілізованого. От будують вони яку-небуть будівлю громадську. Збудували.А вона взяла і упала. І зразу:

  • Якби ж знаття, що вона впаде, ми б її не сюди, а туди будували.

      12-й ведучий

  Якось то воно буде. Я так і знав. Коли студенти було починають якусь роботу, хоч би в якій галузі їхнього життя та робота виникла, і коли хто-небуть чи збоку, чи може, трохи прозорливіший зауважив :

  • А чи так ви робите?

Студент обов’язково подумає трішки, почухається і не швидко прокаже:

  • Та й якось-то вже буде!

І починає робити… Коли ж побачить , що наробив, тоді:

  • Я так і знав!
  • Що ви знали?
  • Та що отак буде!
  • Так навіщо ж ви робили?
  • Якби ж знаття…
  • Так ви ж кажете, що знали?
  • Так я думав, що якось-то воно буде!

Один індійський мудрець, коли йому про це тоді розповіли, сказав:

  • Дивне якесь perpetuum mobile. 

      9-й ведучий

 Забув.Спізнивсь. Інші  риси – «забув» і  «спізнивсь» характерні так само для студентів, але вони особливих пояснень, гадаємо, не потребують…

  • Чому ви цього не зробили?
  • І-і-і-ти! Забув! Дивись?!

Або:

  • Чого ви не прийшли?
  • Та засидівсь, глянув, дивлюсь- спізнивсь! Так я й той … облишив. Якось-то, сам собі подумав, воно буде.

    Істинно дивний народ.Читав я оці всі матеріали  дуже сумно хитаючи головою.Прочитавши, замислився і зітхнув важко, а з зітханням тим само по собі вилетіло:

  • Нічого. Якось-то воно буде.

 

Пісня «Девочка студентка» із репертуару Йолки (супроводжується слайдами з фотографіями дівчаток групи)


 

     13-й ведучий

   І тривало так сотні років, аж поки не сталася страшна біда. Чорна хмара надійшла на коледж, злі чаклуни замасковані під заморських гостей прибули до терему, обманули мудрого Тарана, обвели навколо пальця досвідчених бояр і підступно поцупили святу скарбницю знань.

     14-й ведучий

   Потмяніли палати, засумував цар, злякалися бояри, почали порушувати дисципліну студенти. І стали студенти малими, боязливими, нерішучими. Гості заморські обминали царські палати. Не чути більше дзвінкого сміху, гучної музики, запальних танців, веселих вечірок. Скрізь смуток і печаль. Студенти  вчиняли  злочини, крадіжки, були байдужими та втрачали людське обличчя. В гуртожитку протік дах на п’ятому поверсі, з вікон кімнат повалив дим «легенеруйнівних інгаляторів», студенти опухали від надмірного вживання «печінкоцерозних коктейлів» та іншого непотрібу, здали теодоліти на брухт, а бібліотеку на макулатуру.

       13-й ведучий

    Почався страшний процес деградації, зворотній процес прогресу.

Пісня «Студент недоучка»  із репертуару А.Пугачової (супроводжується відеороликом)

 

Сценка « Экзамен» (із репертуару «Уездный город)

 

Пісня « Самая, самая»  із репертуару Єгора Кріда (супроводжується відеороликом)


 


15-ведучий (слова ведучих супроводжуються тематичними слайдами)

   Процес деградації був настільки бурхливим і потужним, що студенти практично перетворилися на без’язиких істот, що не могли виразити жодної думки.

16-ведучий 

   Але жевріла ще надія, бо серед них залишилася група активістів, осередок інтелекту, ланка прогресу – студентське «зпроблемсамопорятування». Ці відважні інтелектуали хапалися за останню соломинку аби врятувати незчисленну армію запущених ,збожеволілих, здичавілих студентів.

17-ведучий

  Боролися члени студентського «зпроблемсамопорятування» натхненно, долали перешкоди відважно, обходили пастки уміло, домовлялися з ворогами майстерно, вирішували конфлікти компромісно. І тривало так не рік і не два, а два роки і один місяць.

18-ведучий

   Підступні вороги не гребували нічим, вкрали у  ентузіастів студентські квитки, графічні роботи , які треба було здати у понеділок на першій парі,блокнотики з математики, практичні роботи з географії світу, усі книги М.Булгакова «Майстер і Маргарита», конспекти з БЖД , шпори з історії архітектури, та спортивне оладнання зі спортивної зали.

 

Сценка « Авто для дочери» (із репертуару «Уездный город)

 

Пісня «Первый снег» із репертуару Паскаля (супроводжується відеороликом)

 

  1-ведучий ((слова ведучих супроводжуються тематичними слайдами)

  Ніщо не могло зупинити напору молодого покоління повернути попередній статус представників громади знань. Зібрали вони останні сили, використали вже практично дотлілу іскринку  енергії, сконцентрували волю і жагу до кращих змін ,дихнули на повні груди …  і вивчили поезію Лесі Українки, географічне положення країн західної півкулі, хімічну формулу природнього газу, склали розповідь про ідеальний відпочинок на англійській мові, навели тіні на кресленнях, знайшли катет і гіпотенузу у трикутника, зрозуміли , що філософія – це серйозно.

  2-ведучий

  Відступили злі недруги, поховалися підступні заздрісники, потікали підлі підбурювачі. Стало так затишно та приємно. Перемогла сила знань.Знову читалися книги, писалися твори, складалися вірші, аналізувалися історичні події, робилися доповіді, організовувалися змагання, креслилися курсові, здобувалися перемоги на олімпіадах.

   1-ведучий

    Скрізь лунав сміх і веселий гомін, грала музика, розпускалися чарівні квіти бо на далекій планеті Набу починалася весна…

 

Пісня «Абсолютно все» із репертуару Бьянки і  Мот feat (супроводжується кліпом)


 

Епілог

    У дні княгині Інни Хіменес Браво панувало добро і порядок. Мир у всьому князівстві. Але знайшлися зрадники. Постала глибока наукова криза. Рада безпеки відповіла рішучим діями…

 

  Кінець першого епізоду.

 

  Далі буде.


 

 


Пісня «Изгиб гитары желтой» (супроводжується слайдами з фотографіями  групи)

 

 

docx
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку