Створення моделей для розв’язування задач.

Про матеріал
Тема уроку : Створення моделей для розв’язування задач. Завдання: Переглянути презентацію
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сьогодніhttp://vsimppt.com.ua/20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач.

Номер слайду 2

Повторимо правила поведінки та безпекив комп’ютерному класіСьогодніhttp://vsimppt.com.ua/20.03.2020

Номер слайду 3

Пригадаємо. Сьогодні20.03.2020 Опишіть значення елементу повторення під час побудови гри «Пінг-понг». Які змінні були використані при роботі з проектом? В чому їх значення? Чи мали створені нами змінні обмеження? Сьогодні20.03.2020

Номер слайду 4

Пригадаємо задачу: Сьогодні20.03.2020 З двох станцій, відстань між якими дорівнює 396 км, одночасно виїхали назустріч один одному два потяги, які зустрілися через 3 год після початку руху. Швидкість руху одного з потягів становила 60 км/год. З якою швидкістю рухався другий поїзд?Відповідь: 60 · 3 + 3х = 396; х = 72. Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач.

Номер слайду 5

Сьогодні20.03.2020 З двох станцій, відстань між якими дорівнює 396 км, одночасно виїхали назустріч один одному два потяги, які зустрілися через 3 год після початку руху. Швидкість руху одного з потягів становила 60 км/год. З якою швидкістю рухався другий поїзд?На базі даної задачі спробуємо створити універсальну програму. Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Пригадаємо задачу:

Номер слайду 6

Сьогодні20.03.2020 З двох станцій, відстань між якими дорівнює Vidstan км, одночасно виїхали назустріч один одному два потяги, які зустрілися через Time год після початку руху. Швидкість руху одного з потягів становила V1potjaga км/год. З якою швидкістю рухався другий поїзд?Замінимо всі числові дані абстрактними змінними. Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Пригадаємо задачу:

Номер слайду 7

Сьогодні20.03.2020 Початок. Зчитаємо значення відстані між містами в змінну Vidstan. Зчитаємо значення часу руху потягів в змінну Time. Зчитаємо значення швидкості руху першого потяга в змінну V1potjaga. Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Створимо модель вирішення задачі.

Номер слайду 8

Сьогодні20.03.2020 Хоча б одна зі змінних менша одиниці?Вивести повідомлення про неправильність введення даних. Зупинити виконання програми. Кінець. Так. НіСьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Створимо модель вирішення задачі.

Номер слайду 9

Сьогодні20.03.2020 Присвоїти значення змінній Result значення (Vidstan – V1potjaga*Time)/ Time Повідомимо значення змінної Result. Кінець. Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Створимо модель вирішення задачі.

Номер слайду 10

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 11

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 12

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 13

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 14

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 15

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 16

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 17

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 18

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 19

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 20

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 21

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 22

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 23

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 24

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 25

Сьогодні20.03.2020 Сьогодні20.03.2020 Створення моделей для розв’язування задач. Реалізація в середовищі Scratch

Номер слайду 26

До нових зустрічей!Сьогодніhttp://vsimppt.com.ua/20.03.2020

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манчук Наталія Володимирівна
    Дуже цікава презентація. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 березня 2020
Переглядів
5354
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку