Урок-практикум "Реалізація лінійного алгоритму в середовищі програмування"

Про матеріал
Дана розробка пропонує урок-практикум, урок закріплення і удосконалення нових знань, умінь, навичок. Головною метою даного уроку є закріпити вміння та навички побудови лінійного алгоритму (аналітично та графічно), реалізації алгоритму через написання програми в середовищі ABC Pascal. Урок містить елементи інтерактивного опитування, яке реалізовано через сервіс google-форми, LearningApps. Таким чином, під час уроку учні повинні мати з собою смартфони з доступом до мережі Інтернет та QR-сканером для інтерактивної роботи
Перегляд файлу

Автор: Орел Г.О., учитель математики та інформатики

Тема: «Реалізація лінійного алгоритму в середовищі програмування ABC Pascal»

Тип уроку: урок закріплення і удосконалення нових знань, умінь, навичок  Вид уроку: урок-практикум

Мета: 

o повторити визначення алгоритму, його властивостей, правила побудови блок-схеми, структуру програми в середовищі ABC Pascal o закріпити вміння та навички побудови лінійного алгоритму (аналітично та графічно), реалізації алгоритму через написання програми в середовищі ABC Pascal;

 

 

 

Методична розробка уроку

 

слайду

Зміст уроку

Слайд

1.  

Привітання з учнями, повідомлення теми уроку

Зауваження: під час привітання запропонувати учням виконати певний набір дій з метою

створення позитивного настрою – наприклад, посміхнутись один-одному, потиснути руки

тощо. Після цього повідомити, що виконані дії були прикладом реалізації лінійного алгоритму

 

2.  

Повідомлення плану уроку

 

 

3.  

Актуалізація опорних знань: повторення ключових термінів у вигляді хмарини слів

 

4.  

Актуалізація опорних знань: вправа «Закінчи речення»

 

5.  

Актуалізація опорних знань: вправа «Закінчи речення»

 

6.  

Актуалізація опорних знань: вправа «Закінчи речення»

 

7.  

Актуалізація опорних знань: вправа «Закінчи речення»

 

 

8.  

Актуалізація опорних знань: вправа «Закінчи речення»

 

9.  

Актуалізація опорних знань: повторення компонентів блок-схеми.

Примітка: в учнів на партах знаходяться заготовки з різнокольорового картону у вигляді компонентів блок-схеми. Повторення

відбувається наступним чином: вчитель називає дію, а учні показують фігуру блок-схеми, яка цю

дію позначає

Дії: введення даних, початок алгоритму, виведення даних на екран, кінець алгоритму, ввести значення х, обчислити значення виразу, вивести

на екран значення v, begin, writeln(x),

end, readln(v)

10.  

Актуалізація опорних знань: повторення запису математичного виразу в середовищі програмування.

Примітка: учні з місця сканують qr-код та за допомогою смартфона виконують вправу на

встановлення відповідності між математичним виразом та його записом через сервіс

LearningApps

 

11.  

Актуалізація опорних знань: вправа «Знайди помилку в записі»

 

Відповідь:

 

 

12.  

Колективне написання програми до поставленої задачі

 

13.  

Аналіз умови задачі

Яка величина є шуканою? Яку величину необхідно вивести на екран?

Яку величину необхідно ввести з клавіатури?

Які типи змінних необхідно використати?

14.  

Заповнення пропусків у програмному коді до задачі через виконання інтерактивного тесту, створеного за допомогою google-форми

 

 

15.  

Робота в парах: виконання диференційованого завдання за рівнем складності – побудова блок-схеми та написання програмного коду до задачі.

16.  

 

17.  

Повторення правил техніки безпеки перед початки роботи за комп’ютером.

 

Примітка: учні з місця сканують qr-код та за допомогою смартфона виконують вправу через

сервіс LearningApps

 

 

 

Виконання практичної роботи: реалізація програмного коду в середовищі ABCPascal

 

 

Підсумок уроку: рефлексія, виставлення сумарної оцінки за урок

 

Примітка: на етапі рефлексії учні проходять анонімний самоаналіз, реалізований через

google-форми

 

 

pdf
Додано
23 березня 2020
Переглядів
880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку