Свідоцтво досягнень 1 клас 2023-2024

Про матеріал
Свідоцтво досягнень 1 клас 2023-2024 можна використовувати для початкової школи
Перегляд файлу

з/п

 

Характеристика результатів навчання

 

 Сформовано(√)/

формується**

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Виконує фізичні вправи за зразком

 

2

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини

 

3

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності

 

4

Виконує різні ролі під час рухливих і командних ігор, уболіває за результат команди

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу. Переведено на наступний рік навчання

Рекомендації вчителя  Вдосконалювати  орфографічні та пунктуаційні вміння при списуванні. Застосовувати обчислювальні навички у розв'язуванні практичних завдань. Розвивати навички самоконтролю.

                                                      Учитель_______________          _________________________

                                                                                                       підпис                                              

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють__________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

             Батьки/особи, що їх замінюють_______________          _________________________

                                                                                                       підпис                                                 ініціали, прізвище

 

 

 

    М. П.                                           Керівник закладу освіти __________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація щодо протидії торгівлі людьми - Харківська державна академія  фізичної культури | ХДАФК | ХГАФК                                                         _______________________________

                                                                                                                                                                                   

                                                                         

   учениці 1 — ___ класу

________________________

                                                                       2023 / 2024 навчальний рік

 

 

 

з/п

Характеристика результатів навчання

Сформовано (√)/

формується**

 

1

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

 

4

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

 

5

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

 

6

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

 

8

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

 

9

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

 

10

Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

 

 

* Відповідно до Додатку № 2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»).

 

** У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюється вербально: очікуваний результат, що вже сформовано, у відповідній графі позначається (√); очікуваний результат, що ще формується, ніяк не позначається.

 

 

 

з/п

 

Характеристика результатів навчання

 

Сформовано (√)/

формується**

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Українська мова, мова відповідного корінного народу/

національної меншини ( мова навчання)

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

 

2

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

 

3

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

 

4

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту

 

5

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

 

6

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

7

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні  явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

Іноземна мова

1

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає  склад числа

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

3

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок

 

5

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури

 

6

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

Характеристика результатів навчання

 

Сформовано (√)/

формується**

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, утворює взаємозв’язки між ними

 

2

Називає та описує явища, які відбуваються в природі

 

3

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує за допомогою вчителя отриманий результат

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

 

5

Знаходить і показує на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

 

6

Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

1

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає про/розпізнає символи держави (прапор, герб, гімн, державну мову)

 

2

Називає відомих українців, культурні та природні пам’ятки свого краю

 

3

Розповідає свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

 

4

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання

 

5

Визначає, як діяти в повсякденній ситуації без загрози для життя та здоров’я

 

6

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

 

2

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій

 

3

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твори мистецтва

 

2

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами

 

3

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми

 

4

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Герасимович Іраїда Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Точанюк Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Таран Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
39230
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку