№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Сформовано(√)/ формується** |
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
1 |
Виконує фізичні вправи за зразком |
|
2 |
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини |
|
3 |
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності |
|
4 |
Виконує різні ролі під час рухливих і командних ігор, уболіває за результат команди |
|
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу. Переведено на наступний рік навчання
Рекомендації вчителя Вдосконалювати орфографічні та пунктуаційні вміння при списуванні. Застосовувати обчислювальні навички у розв'язуванні практичних завдань. Розвивати навички самоконтролю.
Учитель_______________ _________________________
підпис
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють__________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють_______________ _________________________
підпис ініціали, прізвище
М. П. Керівник закладу освіти __________________________
_______________________________
учениці 1 — ___ класу
________________________
2023 / 2024 навчальний рік
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (√)/ формується**
|
1 |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
2 |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
3 |
Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи |
|
4 |
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії |
|
5 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
|
6 |
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем |
|
7 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою |
|
8 |
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження |
|
9 |
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
10 |
Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією |
|
* Відповідно до Додатку № 2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»).
** У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюється вербально: очікуваний результат, що вже сформовано, у відповідній графі позначається (√); очікуваний результат, що ще формується, ніяк не позначається.
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (√)/ формується** |
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Українська мова, мова відповідного корінного народу/ національної меншини ( мова навчання) |
||
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
2 |
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
3 |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
|
4 |
Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту |
|
5 |
Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету |
|
6 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
7 |
Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
Іноземна мова |
||
1 |
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух |
|
2 |
Читає з розумінням іноземною мовою |
|
3 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
|
3 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення |
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
|
5 |
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури |
|
6 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
|
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (√)/ формується** |
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
1 |
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, утворює взаємозв’язки між ними |
|
2 |
Називає та описує явища, які відбуваються в природі |
|
3 |
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує за допомогою вчителя отриманий результат |
|
4 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи |
|
5 |
Знаходить і показує на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) |
|
6 |
Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||
1 |
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає про/розпізнає символи держави (прапор, герб, гімн, державну мову) |
|
2 |
Називає відомих українців, культурні та природні пам’ятки свого краю |
|
3 |
Розповідає свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших |
|
4 |
Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання |
|
5 |
Визначає, як діяти в повсякденній ситуації без загрози для життя та здоров’я |
|
6 |
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
1 |
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці |
|
2 |
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій |
|
3 |
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами |
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твори мистецтва |
|
2 |
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами |
|
3 |
Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми |
|
4 |
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|